Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävitkö kävelyllä nuorena?

Vierailija
24.08.2025 |

Silloin kun olin teini saatettiin kaverin kanssa vaan kävellä paikasta a paikkaan b ilman sen ihmeempää

Oli muutama eri kaveri joiden kanssa tätä tehtiin. Mitä nuoret tekee nykyään? Hengailee ostarilla? 

Aikuisenakin ois kiva jos löytyy samanlaista mut sit puhuttas jo lenkkeilystä :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksin kävellyt aina mielellään.

Vierailija
2/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt kävelystä lapsesta lähtien. Halusin aina vanhempien mukaan kävelylle. Tapa on jatkunut läpi elämän ja matkat vain pidentyneet, kun aikoinaan saimme töistä askelmittarit. Päiväkeskiarvo on vähän yli 20.000 askelta päivässä viimeiseltä 15 vuodelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin joskus yhden päivän aikana 25km 

Kesti joku 4-5 tuntia putkeen

Vierailija
4/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa tuli ainakin lenkitettyä. Joskus opiskeluaikoinakin ennenkuin sain kortin ja auton, tuli käveltyä paljon linja-autovuorojen takia esim. koululta linja-autoasemalle jos ei koulun kohdalta lähtenyt sopivaa vuoroa tms.

Vierailija
5/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käveltiin kaverin kanssa ja nyt keski-ikäisenä kävelylenkkeillään kaverin kanssa.

Vierailija
6/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen on loistava tapa liikkua ja katsella luontoa ja ympäristöä. Kävelin viimeksi kaksi tuntia sitten. Olin tosiaan silloin nuorempi kuin nyt.

N60

Vierailija
7/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on sitäkin että kävellään tyyliin Poriin ex tempore. Eli että lähdetään vaikka Kallioon kaljalle ja sitten vaan kävellään Poriin. 

Vierailija
8/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Äiti opetti lapsesta asti käymään kanssaan sekä kävely- että pyörälenkeillä. Nykyään olen alkanut harrastaa myös juoksua, harmi että se on niin paljon ikävämpää kuin kävely. 

Vierailija
9/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin, koska meillä oli koira. Nykyään kun ei ole koiraa, tuntuu turhalta kävellä yksinään, jos ei ole edes mihinkään menossa. 

Vierailija
10/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kävelin stadin keskustasta itähelsinkiin pikkutunneilla siten säästäen taksikulut. Aamu meni sitten jalanpohjat lämpimässä vedessä :D 

11/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkillä kävelylenkeillä iltaisin. Kuuntelin korvalappustereoista musiikkia ja kävelin hiljaisilla kaduilla.

Vierailija
12/13 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Äiti opetti lapsesta asti käymään kanssaan sekä kävely- että pyörälenkeillä. Nykyään olen alkanut harrastaa myös juoksua, harmi että se on niin paljon ikävämpää kuin kävely. 

riippuu iästäsi, mutta juoksu saattaa olla oikeasti kropalle jopa tuhoisampaa kun kävely, polvet, selkä tms saattaa ottaa osumaa. Kokeile japanilaista kävelyä, sillä saa sykkeen ylemmäs muttei samanlaista loukkaantumisriskiä kun juoksussa. 

Vierailija
13/13 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä kävelivät paljon ja siinä mukana opin minä ja sisarenikin. Käveltiin kyläilemään Pihlajamäestä Herttoniemeen ja takaisin.

Ystäväni kanssa kävelimme Hakunilasta Kallioon, autokyyti oli paluumatkalle.

Kävely tekee hyvää sekä mielelle että kropalle. N75