Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava mustan miehen avokki voi vastailla mahdollisiin kysymyksiin:)

Vierailija
17.11.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huonot välit vanhempiisi, kun voisit ajatella lopun tulevaisuutesi yhtä hyvin ulkomailla?

Vierailija
22/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin afrikkalainen mies..

-26-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on ensimmäinen oikea poikaystäväni, muut ovat olleet vain lyhyitä ' juttuja' , joten minulla ei ole vertailupohjaa, millaista olisi olla suomalaisen miehen kanssa. Ainakin kommunikointi olisi helpompaa omalla kielellä, nyt miehellä on ' kotikenttäetu' , kun puhumme englantia. Vanhempiini minulla on hyvät välit, totta kai perhettä tulisi ikävä, mutta puhelimet, netti ja lentokoneet ovat onneksi olemassa.

ap

Vierailija:

Onko sulla huonot välit vanhempiisi, kun voisit ajatella lopun tulevaisuutesi yhtä hyvin ulkomailla?

Vierailija
24/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aviolitto ei onnistu pitäskö heidän siinä kynsin hampain pysytellä ettei vaan kukaan suomalainen pääsis sanoon että se oli huijari?

Eroohan suomalaisetkin, se on täällä arkipäivää ja laillista myös kun kyseessä on monikulttuurinen liitto.. Tätäkin lukevista aika moni on takuulla eronnut.

Vierailija
25/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, pakko vastata, että en tiedä mitä mieltä mieheni nykyään on:(

kun tapasimme olin melkein kaksikymmentä kiloa hoikempi ja vaikka nyt itse sanonkin, hyvännäköinen ja silloin mies kehui kauniiksi. Nykyään en ole kuullut tuota häneltä usein ja ikävältä, vaikkakin ymmärrettävältä, se tuntuu. Tiedänhän itsekin, etten ole enää samannäköinen kuin pari vuotta sitten.

ap

Vierailija
26/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun marokkolaisen tuttavan marokkolainen porukka kauppasi rahaa vastaan vaimoja marokkolaisille miehille. Hinta oli 30-60 tuhatta markkaa.

Lisäksi hän itse oli tullut Suomeen ja avioitunut mahdollisimman pian tyyliin: kenen kanssa vaan ja nopeasti. Sitten oli eronnut heti kansalaisuuden saatuaan ja hommasi itseään miellyttävän vaimon. Samoin teki hänen kaverinsa. Tai siis itse asiassa he aloittivat sen hommaamisen jo naimisissa ollessaan. Rahaa tietysti pumppasivat vaimoiltaan köyhälle suvulleen Marokkoon.

Mikä valta näillä oli kaupitella suomalaisia naisia? mistä he näitä tälläsia naisia olivat haalineet? Oliko nämä naiset holhouksen alla ja kykeneviä päättämään asioistaan?

Tätä avioliitto keinottelua tapahtui vielä noin 10v. sitten nykyjään laki on muuttunut eikä avioliitto enää riitä perusteeksi luvan saantiin.

Vierailija
27/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

malla...

Vierailija
28/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huolehdin kyllä juurikasvustani:)

ap