Lue keskustelun säännöt.
Haluaako nainen useita orgasmeja vaiko vain yhden?
22.01.2023 |
Kuinka yleistä on että nainen haluaa kunnon orgasmin jälkeen lisää? Onko se luonnollista vai opittua? Olen joutunut vaimoani opettamaan että voin nuolla sitä pimppiä niin kauan kuin tarvis on. Nykyään reippaasti jo tuuppaa pimppaansa suutani kohti kun on aiemmasta toipnut. Sweet.
Kommentit (3)
Niinmonta orgasmia kuin vainsaa!!! Ihanaa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu varmaan naisesta. Minä ainakin vain innostun ensimmäisestä. 2-3 lyhyen aikavälin sisään onnistuu hyvin eikä hidasta menoa... edellyttäen että jostain saa ne orgasmit. Se kun on tässä se vaikein juttu. En ole tätä mitenkään harjoitellut, paljon enemmän kiinnostaisi tosiaan saada ne orgasmit helpommin.
Vaimoni on käytännössä aina ollut vain kerran laukeava. Kerran, kovaa ja kokonaisvaltaisesti all in. Hyvin harvoin on pitkässä juoksussa saanut kaksi orgasmia ja jälkimmäinen aina selkeästi laimeampi. Nekin suuseksi orgasmin jälkeen yhdynnässä. Yhdynnässä suoraan saadut niin rajuja ja kokonaisvaltaisia, ettei esn jälkeen ole pystynyt oikein mihinkään muuhun, kuin vastataanottamaan naimistani, jos itse en tullut samalla. Tuo ainokainen orgasmi on aina tehty niin kuin vaimo on halunnut.