Vakavin rikos jonka olet tehnyt?
Kommentit (15)
Menin vahingossa pummilla paikallisjunassa. En huomannut, mun lippu oli vanhentunut. Tarkastaja sakotti. Maksoin kiltisti sakon ja lupaan olla huolellisempi.
Käyskentelin luvatta rakennustyömaalla
Tekstiviestin naputteleminen autolla ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Menin vahingossa pummilla paikallisjunassa. En huomannut, mun lippu oli vanhentunut. Tarkastaja sakotti. Maksoin kiltisti sakon ja lupaan olla huolellisempi.
Pummilla matkustaminen ei ole rikoslain mukainen rikos, siksi siitä ei saa edes sakkoa tai linnaa vaan tarkastusmaksun.
Eli eri asia.
Lievä ylinopeus tai punaisia päin kävely, en tiedä kumpi on vakavampi, kun en ole koskaan jäänyt kummastakaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummilla matkustaminen ei ole rikoslain mukainen rikos, siksi siitä ei saa edes sakkoa tai linnaa vaan tarkastusmaksun.
Eli eri asia.
Ihan sama tuleeko se tarkastusmaksun, tai sakon nimellä, joka tapauksessa se maksettu rahamäärä kirpasee yhtä lailla ja jättää lompakkoon ison loven.
Pöllin Seppälästä kaulakorun teininä 90-luvulla.
Käytin niitä kauheita laittomia huumausaineita.
Aikoinaan latasin muutaman albumin torrentteina, joten samalla myös jaoin niitä.
Nuorena näpistin muutaman kerran. Vakavin rikoksistani on kuitenkin ylinopeus.
Vierailija kirjoitti:
Henkirikos, jonka olen jo yhteiskunnalle sovittanut.
Jos siitä jotain hyvää seurasi, niin seksiseuraa naisista ei ole tarvinnut sen jälkeen etsiä, sitä tulee ihan pyytämättä.M40
Olet suorittanut tuomion. Henkirikosta ei soviteta. Ikinä.
Henkirikos, jonka olen jo yhteiskunnalle sovittanut.
Jos siitä jotain hyvää seurasi, niin seksiseuraa naisista ei ole tarvinnut sen jälkeen etsiä, sitä tulee ihan pyytämättä.
M40