"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
"Koolla ei ole väliä" (olettamus kuitenkin on, että osuu vähintään suht lähelle keskikokoa.
Meinaaksää, että alat 30-kymppisenä viettään mummon/vaarin-päiviä? Siis ihan KOHTA!?
Kyllä nykyaikana, kun yhä useampi elää 100-vuotiaaksi, kolmikymppinen on ihan vielä "teini-iässä"!
Käytä maalaisjärkee...!
Terv.78-vuotias nuori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhu. Hrrrr 😣
Tämä! Tulee vaan mieleen joku isovatsainen löllykkä. Ei todellakaan jatkoon.
Vastaava kuin naisten "muodokas" ja "kurvikas"
Onko niitä omia muotoja pakko kuvailla ties millä sanankäänteillä? Parempi olisi suhteellisen realistinen kuva.
"Sporttinen", ne Adidaksen ylikireät legginsit eivät vielä tee urheilullista.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla yhä sinkku?
Missä treffi-ilmoituksessa kirjoitetaan noin?
Mistähän se johtuu että joka miehestä kuoriutuu täysi idiootti kun pitäisi jotain itsestään kirjoittaa. Kaikki äly katoaa päästä ja kuvotus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.
Äärettömän kuvottavaa. N.
Hyvän viinin ystävä=karhua killitetään koko viikonloppu. Hyvä jos yksi kyykkis on sipsipussin kanssa alotellessa. En viihdy baareissa=kalsarikännääjä, tai pelaaja. Käydä kahvilla=Juhlamokkaa absilla. Vähän käytetty mies.
Naisista taskuraketti, hukkapätkä ja taskuvenus, kainalokeppi.
Kainalopaikkaa kaipaavat sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
opin jo kauan sitten että "komea" tarkoittaa sen vastakohtaa. Ohitan aina nämä kuvattomat "komeat". Sääntö on etteivät ole.
Miehillä tuntuu olevan helppo sanoa itseään komeaksi, nainen ei koskaan kuvailisi itseään kauniiksi, ellei sitten panostaisi paljon ulkonäköönsä.
Kun olin tinderissä, monella kuvallisellakin miehellä luki profiilitekstissä komea. Poikkeuksetta rumanpuoleisia olivat. En tiedä oliko tuo olevinaan läppää vai ihanko oikeasti näkivät itsensä komeina...
Vierailija kirjoitti:
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.
No oletko retku? Jos olet vähän sitoutumiskammoinen elämäntapapummi joka kuvittelee vielä jonain päivänä elättävänsä itsensä kitaranrämpytyksellään (jo viimeiset 20vuotta yritetty mutta kyllä vielä jonain päivänä) ja hiukset usein sekaisin ja pesemättä niin ihan kuvaava nimitys. Jos olet normaali asiansa hoitava työssäkäyvä ihminen niin jää aika monta mätsiä saamatta, koska eka mielikuva on tuo yllä kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!
Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!
Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...
Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.
Hyi. Joku tunkkaiselta ja koiralta haiseva kitaranrämpyttelijähippi, joka tilaisuudessa kuin tilaisuudessa pilaa tunnelman rämpytyksellään.
Jaa minä taas lähtisin Matin kans treffeille vaikka heti.
Naisilla "vahva ja itsenäinen" on poikkeuksetta ollut ripustautuva kontrollifriikki. kvg "vahva ja itsenäinen nainen" ja saatte listoja ihan normaaleista, tavallisista naisista; kun vaan olisivatkin sellaisia, ei näitä kukaan pelkää. Monelle naiselle se tila vaan on ihan saavuttamaton, kun emotionaaliset ja sosiaaliset taidot on mitä sattuu olemaan. Itsepetosta sitten tää "miehet pelkää", tässä käytöksessä on 1:1 sama kaava, kuin näillä nice guy-miehillä.
Se miesten "sitoutumiskammo" on kyllä ihan silkkaa itsesuojeluvaistoa...
Olen 48-vuotias, komeaksikin kehuttu kirurgi. Etsin syvällistä ja sydämensivistynyttä naisseuraa, mielellään sairaanhoitajista. Ikä vain numero.
"Urheilullinen", kun kyseessä on plösö nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…
Tämä kertoo kaiken.
Tuollainen (siis vasemmanpuolinen) on kadonnut suomalaisesta katukuvasta melkein kokonaan. Kuitenkin vielä 1960-luvun alkupuolella se oli tavanomainen tyyli. Tänään voi kulkea kaupungilla kokonaisen päivän kohtaamatta yhtään tyylikästä miestä.
Mitä ihmettä tosiaan on tapahtunut??!!
Tuossahan on selvää mitä tapahtui. Feminismi tapahtui.
opin jo kauan sitten että "komea" tarkoittaa sen vastakohtaa. Ohitan aina nämä kuvattomat "komeat". Sääntö on etteivät ole.
Miehillä tuntuu olevan helppo sanoa itseään komeaksi, nainen ei koskaan kuvailisi itseään kauniiksi, ellei sitten panostaisi paljon ulkonäköönsä.