Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, pidättekö pimpin nuolemisesta vai teettekö sitä naisen takia?

Vierailija
21.01.2023 |

Rehellisesti. Mieheni nuolee todella mielellään ja mietin voiko todella tykätä siitä niin paljon.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos täällä ketään miestä joka nuolisi vain koska haluaa miellyttää naistaan? Vai onko se enemmän naisten juttu että tekee jotain mistä ei pidä koska toinen tykkää?

Uskoisin että se on enemmän naisten juttu.

Niin, eihän mies halua naiselle parasta, itselleen vain.

Vierailija
62/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pillun hajusta ja mausta, sen nuoleminen on jo itsessään kiihottavaa ja naisen reaktiot tekevät siitä moninverroin kiihottavampaa.

T: The cunning linguist

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän; todella. Ihan parasta. M44

Vierailija
64/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään vaimoa mielyttääkseni. Miten siitä nyt normaali ihminen voisi pitää? Jos se herkkua olisi, niin herrathan sitä tekisi päivät pitkät. En ole nähnyt yhtään pillunnuolenta kojua torillakaan, vaikka kaikenlaisia kädestä ennustajia löytyy.

Vierailija
65/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan vaimoni pimpin nuolemista ja imemistä. Mahtavaa nähdä ja tuntea hänen nauttivan.

Vierailija
66/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi tämän suhteen ihan vastakkaista miestä; ensimmäinen ei tehnyt sitä koskaan, ei mistään hinnasta, ei edes halunnut kokeilla. Nykyinen tekisi joka kerta, tuntuu todella tykkäävän antaa mulle suuseksiä, mikä minua ihmetyttää aiemman miehen reaktiota muistellessa. Mieltymyksiä on monia.

Vierailija
67/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pimpin nuolemisesta, mutta pidän myös siitä sen takia, että naiseni rakastaa sitä. Eli ei "vai" vaan "sekä, että"

Vierailija
68/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle siinä tulee lähinnä kehtaamisesta ja julkeamisesta kiksejä. Miten se varmasti hätkähdyttää (uusia naisia :-), kun menen sinne alakertaan ja hyväilen kielellä kaikkein hänen kaikkein herkintään. Pidän myös miten sitä toimitusta pidetään pervona. Itse maku ja tuntuma ei ehkä ole niin kiihottavaa, muttei luotaantyöntävääkään, vaan se tunnelma ja kuinka nainen suostuu siihen, alkaa tärisemään ja nytkähtelemään, juuri ennen laukeamista yrittää vetäytyä pois hyväilyistä ja kuinka otan hänestä kiinni ja vien aloittamani loppuun ;-) 

Monille naisille se tuntuu yleisesti ottaen olevan mysteeri, miksi mies tekee niin :-). Vai kuinka leidit?

Vierailija
69/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

Itselle siinä tulee lähinnä kehtaamisesta ja julkeamisesta kiksejä. Miten se varmasti hätkähdyttää (uusia naisia :-), kun menen sinne alakertaan ja hyväilen kielellä kaikkein hänen kaikkein herkintään. Pidän myös miten sitä toimitusta pidetään pervona. Itse maku ja tuntuma ei ehkä ole niin kiihottavaa, muttei luotaantyöntävääkään, vaan se tunnelma ja kuinka nainen suostuu siihen, alkaa tärisemään ja nytkähtelemään, juuri ennen laukeamista yrittää vetäytyä pois hyväilyistä ja kuinka otan hänestä kiinni ja vien aloittamani loppuun ;-) 

Monille naisille se tuntuu yleisesti ottaen olevan mysteeri, miksi mies tekee niin :-). Vai kuinka leidit?

Ei kai sitä nyt kukaan enää 2000-luvulla pidä pervona?? Ihan yhä vanhaa ja luonnollista kun yhdynnätkin. Ei ollut pervoa edes 70-luvulla tai varsinkaan silloin. 

Vierailija
70/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nuolemista vaimoni on ollut pitkään posliini pillu kiihottavinta on kun hän istuu kasvoilleni nuolettamaan tälleen orkkuja 55v mies

Vierailija
71/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pimpsa on vaan hyvää ja ihana nuolla vaikka kuinka paljon.

Vierailija
72/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään toki suuseksistä molemmin puolin, mutta totta kai siinä antamisessa on miellyttämistäkin mukana. Ihanaa ja kiihottavaa katsella, kun toinen kiemurtelee nautinnosta. Jos nainen sanoisi, ettei halua tai tykkää tai tuntuu jotenkin muuten vaikealta, niin en tietenkään alkaisi inttää tai mankua. Tietty yrittäisin keskustella asiasta, et mistä johtuu, mut toisen painostaminen johonkin, mitä ei koe luontevaksi, ei kuulu toimintatapoihin

Vierailija
73/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies on näitä, jotka ihan aidosti tykkäävät ja saa ilmeisesti itsekin kicksejä nuollessaan. Ja hyvä niin, eksien joukossa on myös yksi joka ei halunnut suuseksiä kuin itselleen, ja yksi joka sanoi ihan suoraan, että tekee kyllä mutta ei itse siitä hirveästi mitään saa. No, reilu peli, nuoli kuitenkin ja oli itse asiassa siinä hyvä. Vaan kyllä mulla ainakin omiin fiiliksiin vaikuttaa paljonkin se, millä mielellä toinen hommansa hoitaa. Jos yhtään tuntuu sille ettei toista oikeastaan innosta, niin parempi melkein jättää väliin.

Ja sama toisin päin, taitaa miehetkin yleensä pitää suihinottoa onnistuneempana, jos antava osapuoli on oikeasti messissä. Itselle vastavuoroinen suuseksi on itsestäänselvyys hyvässä suhteessa, ilman en enää alkaisi olemaan. Ja onneksi ei tarvitsekaan :)

Vierailija
74/77 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä on nykyään hyvin suuseksi-painotteista, koska molemmat tykkäävät sekä ottaa että antaa. Itse suorastan rakastan pillun nuolemista ja syömistä. Voisin tehdä sitä tuntikausia. Ikävä kyllä vaimo tavallisesti saa sen verran nopeasti etten pääse kunnolla nauttimaan herkusta.

JiiPee

Vierailija
75/77 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin en oikeastaan tykännyt piIIun nuolemisesta, mutta tein sitä kun tilanne sitä vaati. Nykyisen kumppanin kanssa rakastan sitä.

Vierailija
76/77 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa nuolemisessa tökkii ja pahasti, en tiedä mikä. Ehkä liian rivoa ja eläimellistä. Ja kun miettii mitä kaikkea sieltä kuukauden mittaan valuu ulos. Enkä pidä siitä edes toisin päin, eli nainen antamassa suuhoitoa minulle. Kädet ja sormet käy kyllä.

Vierailija
77/77 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiPee kirjoitti:

Meillä seksielämä on nykyään hyvin suuseksi-painotteista, koska molemmat tykkäävät sekä ottaa että antaa. Itse suorastan rakastan pillun nuolemista ja syömistä. Voisin tehdä sitä tuntikausia. Ikävä kyllä vaimo tavallisesti saa sen verran nopeasti etten pääse kunnolla nauttimaan herkusta.

JiiPee

ehditktsä imasta orkut muijalle ennenkuin lasti irtoaa muijan kurkuunpäähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän