Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, pidättekö pimpin nuolemisesta vai teettekö sitä naisen takia?

Vierailija
21.01.2023 |

Rehellisesti. Mieheni nuolee todella mielellään ja mietin voiko todella tykätä siitä niin paljon.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt samaa. En todellakaan haluaisi että mies tekee sitä vain minun takia. Mutta eihän tuolta saa sellaista vastausta että oikeasti tietäisi mitä miettii.

Tässä on juuri se valitettava asenne: ei vain minun takiani! Kun juuri omaa nautintoa pitäisi ajatella.

Ei miehet ajattele noin, panevat kun haluavat.

Uuh aahhh.

Vaikka panisinkin omaa nautintoa ajatellen, niin sunlaista naista ei panisi edes oma nautinto mielessä.

Ahaa, sun mielestä pitää aina ajatella vain miehen nautintoa, naisen ei omaansa pidä ajatella.

Ei. Mä puhuin SINUSTA enkä muista naisista. Ja naisen nimenomaa pitää ajatella omaa nautintoaan.

Olet todellakin luotaan työntävä mies. Tuollaisen ajatusmaailman omaavaa tuskin kukaan nainenkaan haluaa.Rud.

Vierailija
42/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennykseksi vielä, että ekan kerran nuolin väkisin vaimon, tai silloisen tyttöystävän vastustelusta huolimatta. Hänen edukseen. Tykästyi kovin. 

Nykyään tosta päätyy käräjille. Mutta 70-luvulla asiat olikin toisin.

Meillä ei ole KOSKAAN tehty mitään vasten toisen tahtoa. Mutta meillä ajatellaankin aina myös toista osapuolta.

Metoo haisee taas vahvasti. Tyttis ei ensin tahtonut mutta hetken päästä ja siitä eteepäin paljon. Miehen pitää tietää mikä naiselleen on parasta. Jos olet mies, niin toivottavasti et ole liian kiltti. Sekin voi kostautua.  Naiset voi olla arvaamattomia. Kerran ilmettelin vaimolla että miksiköhän eräs todella kiltti ja mukava perheenisä joutui eroamaan ja vaimo lähti lasten kanssa. Vaimoni totesi, että  ehkä juuri siksi. 

Toi metoo ei oikein istu siihen, että toisinaan naiset haluavat, että mies ottaa. Eivät kyllä kerro siitä etukäteen eikä muutenkaan. Liian kiltti ja nössö mies vie naisen halut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan maistella rauhassa, kierrellä kielellä ympäriinsä, hiljalleen keskittyä herkempiin paikkoihin, seurata vaimon reaktioita... Sopivasti kiusoitella ja venyttää tilannetta, sitten ottaa sormet mukaan ja hyväillä ympäriinsä sisältä, pikkuhiljaa taas kieli ja huulet klitorikselle, kiihottaen kohti orgasmia.

Huipun lähellä fiiliksen mukaan voin vielä venyttää vähentämällä painetta klitoriksella tai päättää homman lisäämällä sitä. Tai viedä huipulle vain pienellä klitoriksen ärsytyksellä tehden enemmän kädellä töitä, näin vaimo voi saada useamman peräkkäin. Ja nautin joka hetkestä.

Näin on, miehistä  vallankäyttöä parhaimmillaan ja vielä luvan kanssa. Siksi rakastankin pillun nuolemista yli kaiken. Ja palkinnoksi saa vielä panna yhä kiimaista pillua. 

Vierailija
44/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja suorastaan rakastan. Mulle se on tärkein ja mentaalisesti nautinnollisin osa seksiä, kun vaimo antautuu täysin nautinnolle ja me kummatkin keskitytään vain vaimon nautintoon. Minä siihen, miten saisin maksimoitua vaimon nautinnon ja vaimo keskittyy tuntemuksiinsa ja nautiskeluun. On jotenkin huumaavaa, kun vaimo voihkii ja kieriskelee kiihkosta ja nautinnosta. Suuseksi vaimolle on meillä aina osa seksiä.

45/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon!!! Pidän mausta, siitä kun naiseni kiihottuu ja nauttii kastuen koko ajan märemmäksi,liukkaammaksi sekä siitä että hän laukeaa suutani ja kieltäni vasten voimakkaasti. Yleensä nuolen ja suutelen niin pitkään kuin voin ennen kuin hän haluaa saada mut malttamattomana sisäänsä.

Vierailija
46/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt samaa. En todellakaan haluaisi että mies tekee sitä vain minun takia. Mutta eihän tuolta saa sellaista vastausta että oikeasti tietäisi mitä miettii.

Tässä on juuri se valitettava asenne: ei vain minun takiani! Kun juuri omaa nautintoa pitäisi ajatella.

Uuh aahhh.

Vaikka panisinkin omaa nautintoa ajatellen, niin sunlaista naista ei panisi edes oma nautinto mielessä.

Ahaa, sun mielestä pitää aina ajatella vain miehen nautintoa, naisen ei omaansa pidä ajatella.

Ei. Mä puhuin SINUSTA enkä muista naisista. Ja naisen nimenomaa pitää ajatella omaa nautintoaan.

Olet todellakin luotaan työntävä mies. Tuollaisen ajatusmaailman omaavaa tuskin kukaan nainenkaan haluaa.Rud.

Väärin meni. Sori.

Vierailija
47/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennykseksi vielä, että ekan kerran nuolin väkisin vaimon, tai silloisen tyttöystävän vastustelusta huolimatta. Hänen edukseen. Tykästyi kovin. 

Nykyään tosta päätyy käräjille. Mutta 70-luvulla asiat olikin toisin.

Meillä ei ole KOSKAAN tehty mitään vasten toisen tahtoa. Mutta meillä ajatellaankin aina myös toista osapuolta.

Metoo haisee taas vahvasti. Tyttis ei ensin tahtonut mutta hetken päästä ja siitä eteepäin paljon. Miehen pitää tietää mikä naiselleen on parasta. Jos olet mies, niin toivottavasti et ole liian kiltti. Sekin voi kostautua.  Naiset voi olla arvaamattomia. Kerran ilmettelin vaimolla että miksiköhän eräs todella kiltti ja mukava perheenisä joutui eroamaan ja vaimo lähti lasten kanssa. Vaimoni totesi, että  ehkä juuri siksi. 

Toi metoo ei oikein istu siihen, että toisinaan naiset haluavat, että mies ottaa. Eivät kyllä kerro siitä etukäteen eikä muutenkaan. Liian kiltti ja nössö mies vie naisen halut. 

Ja tosimies ottaa vaikka nainen ei haluaisikaan. Niinhän sikin olet tehnyt.

Vierailija
48/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miellyttääkseni. Nykyään mä rakastan nuolla pimppaa. On monen monet kerrat et nuolen naiselle orgasmin enkä vaadi häneltä vastapalvelusta minua kohtaan. Eräs sanoikin että minä todellakin rakastan nuolla pimppaa. KYLLÄ! 

Ainoa mikä minulla on ollut vaatimus. Nainen on alapäästä puhdas.  Ehdoton ei menkkojen aikaan. Ja kyl muutenkin siitä tykkää et paikat on puhtaana. Tosin tähän päivään asti jokainen nainen on itse pitänyt tästä huolen ilman että asiasta pitää mainita.

Vierailija
49/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan likaista munaakaan suuhun, mies aina sanookin, odota, käyn pesulla. Ei ikinä ole muutakuin "tuoretta" munaa suuhun tarjonnut, ja sama minulla.

50/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäisin kyllä nuolla, mutta vaimo ei halua olla nuoltavana. Ei kuulemma nauti siitä. Harmi, sillä itseäni kiihottaisi aivan helvetisti. Itse nuolisin vaikka joka päivä, mutten saa koskaan. Näin...

Vierailija
51/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan nuolla myös peppua, niin oikein mielelläni.

Vierailija
52/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vähän eri meininki silloin kun teen

vain omaksi kiihottumiseksi tai jos teen

vaimon kiihottamiseksi. Se on ihan mielettömän kiihottavaa kun saa otta välillä

niin kuin hyvältä tuntuu

Vierailija
53/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kenenkään aivoja rupea nuolemaan !

Vierailija
54/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kenenkään aivoja rupea nuolemaan ![/

Ei, ei aivoja ! Pillun nuolemisestahan tässä

kyseltiin ! Se on se elin naisella siellä toisessa

päässä

Vierailija
55/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos täällä ketään miestä joka nuolisi vain koska haluaa miellyttää naistaan? Vai onko se enemmän naisten juttu että tekee jotain mistä ei pidä koska toinen tykkää?

Uskoisin että se on enemmän naisten juttu.

Vierailija
56/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kenenkään aivoja rupea nuolemaan ![/

Ei, ei aivoja ! Pillun nuolemisestahan tässä

kyseltiin ! Se on se elin naisella siellä toisessa

päässä

Et näytä ymmärtävän yhtään mitään naisen anatomiasta.

Vierailija
57/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Ihanahan se vaimon värkki on ja varsinkin kun vaimo kunnolla alkaa lämpenemään, niin se makuja tuoksu, huumaavaa! Ja turpoaminen ja avautuminen, kuin kukka auringossa. Ne ovat suuria ihmeitä, sellaiset jutut. 

Eli ei näitä voi erottaa toisistaan, rakastelu tavalla kuin tavalla on vuorovaikutusta, ei antamista tai saamista, vaan molempia. Jos toinen nauttii, kohoaa jonnekin arjen yläpuolelle tavoittamattomiin minun kanssani ja samalla omana itsenään, oman nautintonsa kanssa erikseen, niin mikäs sen ihanampaa voi olla? Sinnepä on sitten miehen mukava sujahtaa, värisevään ja täydellisen vastaanottavaiseen vaimoonsa, jonka valtava emotionaalinen halu on vielä avata sylinsä, saada kaikkine virheineen, mutta juuri sillä hetkellä mitä miehisin oma mies sisäänsä, osaksi omaa rakastavaa kehoaan - ja kokea toinen valtava, mutta erilainen täyttymys myös sillä tavalla. 

Molempien, meidän kahden vuoksi, mutta lähtökohta on se että haluan olla hellä. Eihän siitä itse laukea, vaan mielihyvä tulee vaimon kautta. 

Vierailija
58/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Naistenkin pitäisi ajatella, että nyt äijä nuolet sitä pillua, koska se tuntuu musta hyvältä. Eikä ajatella sitä tykkääkö mies siitä tai mitä mies ajattelee. Uskokaa pois naiset, suurin osa miehistä diggaisi.

Vierailija
59/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluna vastavuoroisuutena lähinnä nuolen, ei tuosta enää tällä iällä mitään ihmellisiä kiksejä saa.

Mutta minäkin saan sitten joskus jotain extraa niin varsin kohtuullista tehdä asioita toiseenkin suntaan.

Eikö suhteessa ole normaalia tehdä asioita joista tietää partnerin pitävän?

Vierailija
60/77 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on taas näitä yleistyksiä miehistä. Minä en pane toista vastan tämän omaa tahtoa. Menetän haluni, jos toinen on haluton. Mieluummin runkkaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi