Miehet, pidättekö pimpin nuolemisesta vai teettekö sitä naisen takia?
Rehellisesti. Mieheni nuolee todella mielellään ja mietin voiko todella tykätä siitä niin paljon.
Kommentit (77)
Kiimainen naisen kiimainen pillu maistuu hyvälle. Kun antaa Nin myös saa. P. E.
Tuoksu ja maku on huumaava. Intiimiä ja todella kiihottavaa. Naiset ovat sanoneet että orgasmin saaminen on paljon helpompaa, kun näkee miten toinen suorastaan villiintyy nuolemisesta. Mua kiihottaa enemmän nuolla, kuin se että multa otetaan suihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu ja maku on huumaava. Intiimiä ja todella kiihottavaa. Naiset ovat sanoneet että orgasmin saaminen on paljon helpompaa, kun näkee miten toinen suorastaan villiintyy nuolemisesta. Mua kiihottaa enemmän nuolla, kuin se että multa otetaan suihin.
Siksi olen kehunut aina vaimon pillua ja hyökännyt monesti kimppuun kuin sika limppuun. Huomasin jo kauan sitten, että mitä intohimoisemmin alan nuolemaan sitä nopeammin vaimo kiihoittui ja sen herkemmin sai orgasmit. Sanonut vaimolle senkin, että pillun nuoleminen on yhtä kiihoittavaa kuin yhdyntä. Mikä pitääkin paikkansa, koska orgasmin saaneeseen pilluun on taivaallinen työntyä.
sormilla ensin et saavuttaa orgasmin sen jälkeen sirtyy nuolemaan ja molemmat nauttii siitä NAM!
Vierailija kirjoitti:
Tää on itselle myös yksi kiihottavimmista asioista. Maistaa, haistaa, nuolla, imeä ja suudella alapäätä. Oma kalu jäykistyy ja touhutippaa alkaa valumaan solkenaan. Omat sydämmenlyönnitkin kiihtyy kuin orgasmissa kuunaan ja korvissa suhisee. Voisin jatkaa loputtomiin, mutta vaimon orgasmi harmillisesti lopettaa touhun kun laukeamisen jälkeen alapää menee tuntoaraksi. Varmaan lopulta tulisin itsekkin jos naisen nuolemista saisi jatkaa toiselle tai kolmannelle kierrokselle. On tuosta hyvä jatkaa lähetyssaarnaajaankin mikä ei montaa työntöä vaadi että pääsee itsekkin finaaliin.
M39
Pycelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt samaa. En todellakaan haluaisi että mies tekee sitä vain minun takia. Mutta eihän tuolta saa sellaista vastausta että oikeasti tietäisi mitä miettii.
Tässä on juuri se valitettava asenne: ei vain minun takiani! Kun juuri omaa nautintoa pitäisi ajatella.
Ei miehet ajattele noin, panevat kun haluavat.
Uuh aahhh.
Vaikka panisinkin omaa nautintoa ajatellen, niin sunlaista naista ei panisi edes oma nautinto mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi olen kehunut aina vaimon pillua ja hyökännyt monesti kimppuun kuin sika limppuun. Huomasin jo kauan sitten, että mitä intohimoisemmin alan nuolemaan sitä nopeammin vaimo kiihoittui ja sen herkemmin sai orgasmit. Sanonut vaimolle senkin, että pillun nuoleminen on yhtä kiihoittavaa kuin yhdyntä. Mikä pitääkin paikkansa, koska orgasmin saaneeseen pilluun on taivaallinen työntyä.
Väkisinkin olet joskus kuulemani mukaan nuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt samaa. En todellakaan haluaisi että mies tekee sitä vain minun takia. Mutta eihän tuolta saa sellaista vastausta että oikeasti tietäisi mitä miettii.
Tässä on juuri se valitettava asenne: ei vain minun takiani! Kun juuri omaa nautintoa pitäisi ajatella.
Uuh aahhh.
Vaikka panisinkin omaa nautintoa ajatellen, niin sunlaista naista ei panisi edes oma nautinto mielessä.
Ahaa, sun mielestä pitää aina ajatella vain miehen nautintoa, naisen ei omaansa pidä ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen, vaimon vuoksi. Siitä lähtien vaimo vaatinut nuolemista aina kun meillä ollut seksiä, eli nuoleminen ollut pakollista. Ilman nuolemista ei ole ollut seksiäkään. Muttei ole ollut nuolemista ilman yhdyntöjäkään. Vaimo ei ole suostunut pelkkään nuolemiseen. Yhtä tyhjän kanssa ilman kullin saamista. Vaimo halunnut aina molemmat. Siinä välissä on aina imutellut kulliani jos on saanut orgasminsa jo nuollessa. Joten jos olen nuollut pillua koko ikäni niin on vaimo imuttanut kulliani koko ikäni. Onneksi ollut halukas vaimo, joka on aina ymmärtänyt kullini päälle.
Vaimo ei suihin ota käytännössä ikinä. Ei kyllä sitä osaakaan. Itte tykkään nuolla ja toisinaan olen ilmoittanut että ajoissa sitten sänkyyn. Yhden kerran nuolin 2 viikkoa joka ilta orkun
Selvennykseksi vielä, että ekan kerran nuolin väkisin vaimon, tai silloisen tyttöystävän vastustelusta huolimatta. Hänen edukseen. Tykästyi kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh aahhh.
Ahaa, sun mielestä pitää aina ajatella vain miehen nautintoa, naisen ei omaansa pidä ajatella.
Ei. Mä puhuin SINUSTA enkä muista naisista. Ja naisen nimenomaa pitää ajatella omaa nautintoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen, vaimon vuoksi. Siitä lähtien vaimo vaatinut nuolemista aina kun meillä ollut seksiä, eli nuoleminen ollut pakollista. Ilman nuolemista ei ole ollut seksiäkään. Muttei ole ollut nuolemista ilman yhdyntöjäkään. Vaimo ei ole suostunut pelkkään nuolemiseen. Yhtä tyhjän kanssa ilman kullin saamista. Vaimo halunnut aina molemmat. Siinä välissä on aina imutellut kulliani jos on saanut orgasminsa jo nuollessa. Joten jos olen nuollut pillua koko ikäni niin on vaimo imuttanut kulliani koko ikäni. Onneksi ollut halukas vaimo, joka on aina ymmärtänyt kullini päälle.
Toisin sanoen olet nuollut pillua vaimosi vaatimuksen takia etkä siksi, että itse sitä olisi halunnut. Itsekästä ajattelua. Annat vaimollesi suuseksiä vain siksi, että pääset panemaan. Ajattelet siis vain omaa nautintoasi.
Vierailija kirjoitti:
Selvennykseksi vielä, että ekan kerran nuolin väkisin vaimon, tai silloisen tyttöystävän vastustelusta huolimatta. Hänen edukseen. Tykästyi kovin.
Nykyään tosta päätyy käräjille. Mutta 70-luvulla asiat olikin toisin.
Meillä ei ole KOSKAAN tehty mitään vasten toisen tahtoa. Mutta meillä ajatellaankin aina myös toista osapuolta.
Antakaa nyt naiset miesten nuolla ja nauttikaa siitä jos se tuntuu hyvältä. Ei tätä tarvi sen enempää miettiä.
Tykkää todella kovasti nuolla, ihana tunne kun nainen saa monta orgasmia
Tottakai mies voi tykätä pillun nuolemisesta. Itse suorastaan rakastan sitä hommaa mutta vaimoni on sillä tuulella vain 1-2 kertaa vuodessa :( m52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen olet nuollut pillua vaimosi vaatimuksen takia etkä siksi, että itse sitä olisi halunnut. Itsekästä ajattelua. Annat vaimollesi suuseksiä vain siksi, että pääset panemaan. Ajattelet siis vain omaa nautintoasi.
Arvasin, että joku pöljä tähän tarttuu. Etkö ymmärrä, että olen rakastanut pillun nuolemista siitä kun ekaa kertaa tyttöystävän vastusteluista huolimatta aloin nuolemaan. Tyttis eli nykyinen vaimo koukuttui tuohon välittömästi ja siksikin olen saanut nauttia pillun nuolemista käytännössä joka viikko koko ikäni.
Toki ekat vuosikymmenet jokakertaisessa nuolemisessa oli sekin taika, että oli ainut tae saada vaimon pillu niin kiimaan, että hän sai haluamansa orgasmit yhdynnässä. Hänen orgasminsa oli minun vastuullani ja toki hoidin ne jo ihan oman nautintoni vuoksi. Muutenkin epätoivoisesti kullia himoitseva pillu on parasta mitä miehelle voi olla. Vaimon pillu otti aina hanakkaasti kullistani kiinni ja tunsin olevansa haluttu.
Haluan maistella rauhassa, kierrellä kielellä ympäriinsä, hiljalleen keskittyä herkempiin paikkoihin, seurata vaimon reaktioita... Sopivasti kiusoitella ja venyttää tilannetta, sitten ottaa sormet mukaan ja hyväillä ympäriinsä sisältä, pikkuhiljaa taas kieli ja huulet klitorikselle, kiihottaen kohti orgasmia.
Huipun lähellä fiiliksen mukaan voin vielä venyttää vähentämällä painetta klitoriksella tai päättää homman lisäämällä sitä. Tai viedä huipulle vain pienellä klitoriksen ärsytyksellä tehden enemmän kädellä töitä, näin vaimo voi saada useamman peräkkäin. Ja nautin joka hetkestä.
Suorastaan rakastan pillun nuolemista. Nykyään tosin sitä saa tehdä liian harvoin, kun vaimo ei niin tykkää siitä.
M45