Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen päälle istuminen

Vierailija
21.01.2023 |

Haluaisin, että vaimoni istuisi kasvojeni päälle. Hän ei ole asiaa vastaan, joten kysynkin nyt kokemuksia, että miten tämä kannattaa toteuttaa.

Ensin vaimo tietysti pitää saada lämpenemään, vai luonnistuuko tämä istunnassa itsessään, eli turhaa sinänsä kuluttaa lämmittelyyn aikaa liikaa, kun sitten ei jaksa keskittyä pillunlipitykseen niin hyvin?

Mitä sitten, kun vaimoni on kasvojeni päällä? Toki nuuhkin häntä, imen pimppaa, kielellä kiehnään kaikkialta, lipaisen pyllyäkin, mutta onko jotain erikoistemppuja, joita kannattaa kokeilla? Olisiko parasta, jos tekisimme tämän olohuoneen divaanisohvalla, jotta vaimo voisi samalla katsoa televisiota? Olisi hänellä muutakin tekemistä kuin vain istuskella, ja varmasti hänelle tekisi höpöä saada kieltä pitkään samalla, kun katsoo jotain viihdeohjelmaa tai elokuvaa, vaikka joku romanttinen komedia. Mitä mieltä olette? Minusta ainakin olisi hienoa, jos vaimoni tarjoutuisi ottamaan suihin esimerkiksi jalkapallo-ottelun ajan, vaikken ehkä koko ajan jaksaisi keskittyäkään siihen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhalla paineella ilmaa kohtuun, se voi olla hengenvaarallista.

Vierailija
2/3 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mun mielestä telkkarin kattomiset on parempi jättää johonkin muuhun ajankohtaan. Sohva on kyllä muuten hyväpaikka. Minun vaimo ainankin tykkää istua sängyssä kasvoillani. Meillä on sellainen puinen sängynpääty joka on hieman irti seinästä että hän saa pidettyä sormilla kiinni siitä. Joskus hän sitoo minut siihen x asentoon ja hieroo itseään siinä ja jos meinaa aika käydä pitkäksi niin sitten vibraa kun työnnän kieltä sisään. Squirtti tulee tällä tavalla ja minä nöyränä nielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei telkkaria samalla, niin naisesi voi keskittyä nauttimaan. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi