Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä Tinder sovellus puhelimessa

Vierailija
21.01.2023 |

Hoksasin äsken kun mies, jota olen tapaillut kolmisen vuotta, selaisi puhelintaan niin siellä oli Tinder kuvake. Mies näppäsi kuvaketta ja tuli kohta, jossa sinne pitäisi kirjautua faceb kautta tai puhelinnumeolla. Mies ei suostunut sitä tekemään, koska hänen mielestä pitäisi luottaa eikä hänen tarvitse mitään todistella. Kuvake on kuulemma vaan jäänyt puhelimeen. Mitä tekisin? Ahditaa ja itkettää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on Tinder vaikka olen seurustellut 8kk. Etsin sieltä naispuolisia ystäviä ja kavereita kun olen suhteessa, mutta en jaksa poistaa puhelimesta. Huolestut ihan turhasta.

M27

Ja epävarmat naiset alapeukuttaa.. 😂

M27

Vierailija
22/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä Tinderissä oo voimassaolevat tunnukset, kerran ei voinut näyttää. ;) Omaan intuitioon kannattaa aina tällaisissa luottaa. Ehkä sun kannattaa olla näkemättä tätä äijää ainakin jonkin aikaa ja käskeä häntä pohdiskelemaan, onko kovinkaan vakavissaan sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on Tinder vaikka olen seurustellut 8kk. Etsin sieltä naispuolisia ystäviä ja kavereita kun olen suhteessa, mutta en jaksa poistaa puhelimesta. Huolestut ihan turhasta.

M27

Ja epävarmat naiset alapeukuttaa.. 😂

M27

Ja kavereitako ei muualta löydä kuin deittisovelluksesta? Etköhän sä todellisuudessa vain "kartoita" markkinatilannetta, jotta voisit sitten vaihtaa nykyisen parempaan, jos mahdollisuus siihen tulee. 

Vierailija
24/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi vaan unohtanut sen siihen ja olisi sitoutunut sinuun niin tuossa tilanteessa hän olisi sanonut että voi ei minä poistan sen heti ja olisi poistanut sen. Mutta. Jos vuosi sitten on tullut uusi puhelin niin hän on ladannut Tinderin uudestaan puhelimeen.

Vierailija
25/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tinder puhelimessa kun tapailin yhtä miestä, mutta en käyttänyt sitä. Välillä kuitenkin sieltä jotain ilmoitusta pukkaa, mutta sit vaan ignooraan ne. Eli jos mies näkisi niin voisi suuttua turhaan.

Vierailija
26/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulla on trolli alushousuissasi.

Vierailija
27/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi vaan unohtanut sen siihen ja olisi sitoutunut sinuun niin tuossa tilanteessa hän olisi sanonut että voi ei minä poistan sen heti ja olisi poistanut sen. Mutta. Jos vuosi sitten on tullut uusi puhelin niin hän on ladannut Tinderin uudestaan puhelimeen.

Voihan sen poistaa mutta helppo ladata uudelleen. Tunnukset pitää poistaa kun eka kirjautuu sisään.

Vierailija
28/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä sovelluksen (appin) poistaminen puhelimesta ei muuten riitä, sillä sen voi ladata uudestaan ja tiedot säilyvät ennallaan. Pitäisi poistaa koko Tinder-tili Tinderin asetuksista ja tätähän mies ei tietenkään halunnut tehdä.

Vierailija
29/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pelailee selkäsi takana..

Omalla kohdallani kävi niin etten tunnistanut sovelluksen viestiääntä, koska en ollut sitä ikinä käyttänytkään. Onnistuin yllättämään miehen ja hän jäi kiinni tuoreesta mätsistä. Onneksi emme asuneet yhdessä, oli helppo lähteä.

Vierailija
30/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä odotit, jos olet kolme vuotta tapaillut? 

Siis seurusteltu ja puhuttu että ollaan parisuhteessa. Tosin emme näe kuin viikonloppuisin etäisyyden vuoksi.

Mies varmaan mielestään avoimessa suhteessa.

Juu, näin. Kannattaisiko nyt käydä " se" keskustelu, eli jos jestas haluat ko miehen, niin a) sovitaan, että ollaan vaan keskenään ja deittiapit pois tai b) jätät miehen. Itse kyllä jättäisi, vaikuttaa, että mies on kanssasi, koska on " tyytynyt" sinuun.

Vierailija
31/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä odotit, jos olet kolme vuotta tapaillut? 

Siis seurusteltu ja puhuttu että ollaan parisuhteessa. Tosin emme näe kuin viikonloppuisin etäisyyden vuoksi.

Mies varmaan mielestään avoimessa suhteessa.

Juu, näin. Kannattaisiko nyt käydä " se" keskustelu, eli jos jestas haluat ko miehen, niin a) sovitaan, että ollaan vaan keskenään ja deittiapit pois tai b) jätät miehen. Itse kyllä jättäisi, vaikuttaa, että mies on kanssasi, koska on " tyytynyt" sinuun.

Ei keskustelu auta. Pian etsii seuraa uudelleen ja uudelleen, ei siitä pois pääse.

Ex etsi seuraa yhä vaikka käytiin juttelemassa asiasta terapiassa 😩

Vierailija
32/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, klassinen "suhde on avoin minulle ja niin, ettei siitä tulla naisille ilmoittamaan". 

Toisinaan ymmärrän, miksi mieluummin hankitaan lemmikki kuin mies. Koira, kissa tai kilpikonna ovat huomattavasti luotettavampia ja aiheuttavat vähemmän stressiä.

Vierailija
33/33 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v...mistä noita pettureita oikein sikiää (miehiä tai naisia) Pitää sanoa kuten Niskavuoren Heta : Uloshakuun!