Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miksi ette sano jos ei kiinnosta?

Vierailija
21.01.2023 |

Vaan peruttu tapaamiset kerta toisensa jälkeen ja sitten kuitenkin kehutte seuraavassa lauseessa ja pidätte kuitenkin yhteyttä. Me naiset ei vaivauduta edes tapaamaan jos ei kiinnosta. Tuhlaatte meidän aikaa. Terv. Taas pettynyt nainen

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voi mennä huonosti, jos ei sano, että kiinnostaa kun toinen ei sitä ymmärrä.

Vierailija
22/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojuujuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nojuujuu kirjoitti:

No yleensä näin tapahtuu, kun mies haluaa säilyttää suhteen, koska saa seksiä, mutta nainen haluaa enempää suhteesta, mikä ei tietenkään käy miehelle.

Entä jos ei ole päästy sille asteelle tai edes tapaamaan kertaakaan?

Miehellä ei ole mitään menetettävää viestittämällä naisille. Sen sijaan hänen itsetuntonsa on korkealla, kun hän on tekemisissä eri naisten kanssa ja myös mahdollisuus (vaikka se olisikin pieni) elää, että jonain päivänä hän saa pesää, kun joku hänen listalla olevista naisista kaipaa miesseuraa. 

V o o d i . e e

Varaa matka ja aika seuraavalle raha päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sanoo.

Sen jälkeen kun ovat yrittäneet viikkotolkulla haastaa riitaa tai vältelleet kunnes on toinen nainen varmistettu.

Sit voi sanoo ettei kiinnosta ja kaikki syy on sussa.

Vierailija
24/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ihan hauskaa viestittelyseuraa mutta livenä tosi jäinen. Siinä syy.

Vierailija
25/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä seuraa kauhea itku ja parku ja siaksi haukkuminen.

Vierailija
26/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä miestä ei pääse edes tapaamaan niin pitäisi ymmärtää että kyseessä on sitten etäkaveri.

Vierailija
27/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyisin naisille kannata sanoa mitään suoraan, ei se mene perille.

Tähän ikään mennessä on itsesuojeluvaisto jo kehittynyt, jos menee sanomaan näille maailman parhaille sänkysuorittajille et ei kiinnosta niin sitten alkaa joko mustamaalaamis kamppania tai väkivalta, parempi vaan odotella jos kyllästyvät joskus.

Vierailija
28/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä seuraa kauhea itku ja parku ja siaksi haukkuminen.

Tämä. Jos ihmiselle joutuu sanomaan tuollaisessa tilanteessa "ei", eli esim "ei, en ole sinusta kiinnostunut, en tahdo olla kanssasi, en halua sinulta mitään", niin ei sille ihmiselle oikeasti voi sanoa mitään. Ei sille voi sanoa "ei", koska ei se usko, vaan se vaan suuttuu!

Lontoossa astuin metroasemalta ulos, eteeni asteli joku iso tyyppi, kysyi "ostatko aineita?" Vastasin asiallisesti "ei kiitos" ja yritin jatkaa matkaa. Ei uskonut, ei antanut mun jatkaa matkaa. Jankkasi vaan vielä, yritti vieläkin saada mut ostamaan jotain, alko ehdotella kaikkea mitä voisi mulle myydä. Monta kertaa vastasin "ei ei ei ei ei" ja lopulta vaan pakenin juosten paikalta. Harvoin kadulla tuntemattomien kanssa noin tapahtuu, tuo oli harvinaisen ärhäkkä katukauppias.

Mutta naiset on usein tollasia juurikin ns parisuhdejutuissa. "Ei" sanan kohdalla naiset on paljon pelottavempia ja väkivaltasempia kuin lontoolaiset päihdekauppiaat. En sano niille sanaakaan.

Joku ehdottaa tai tarjoaa mulle jotain, en vastaa mitään.

Vierailija
29/29 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon #28 kommenttiin (en lainannut, koska pitkä):

Mulla sama: tuputetaan "aineita" ja sanon suoraan, että _ei kinnosta_. Nämä (pahvit) alkaa mukaheittämään mua baarista ulos! (honositä, honotätä, heterom kumminkin olen).

Joskus nuorempana sanoin, että kyllähän se _sinä:_ olet, joka tästä paikasta lähtee ensin. .... Yksi, edesmennyt, hyvä kaveri sanoi tarjoilijalle: Heitä tuo jätkä tästä paikasta ULOS! (mun auktoriteetti ei siihen riittänyt ....). Jätkä lähti.

Sama jätkä yritti vielä vuosien päästäkin.... pummas röökiä,, annoin, pummas toisen, annoin. Siiten sanoin tämän, nykyään legendaarisen: "Meenny ...." :)