Sisarilla 10v ero, erottaa
Tyttäreni ovat aikuisia työssäkäyviä ja heillä on 10 v ero. Sydämeeni koskee kun eivät ole läheisiä. Molemmilla on työpaineita ja kun vanhempi soitti toiselle pitkän puhelun missä kuvasi työasioita, maailmantilannetta ja huoliaan, tämä hermostuiväsyneenö täysin. Miksi hänelle soitti. Riitelyksi oli mennyt. Tämä yrittimyöhemmin pyytää anteeksi muttei toinen reagoi.
Pitkä ikäero osasyy lienee. Mutta miten auttaa. En ole tottunut että sisaret tappelee. Ei tullut kysymykseen ennen 6 lapsen lapsuuden kodissani.
Surettaa. Olen 65v ja lapset 32 ja 42v
Kommentit (4)
Miten ikä tuohon liittyy? Mun isoveljeni on 8-vuotta vanhempi meillä on eri isä ja muutenkin meidän luonteet ovat kuin yö ja päivä. Mutta silti ollaan läheisiä ja nähdään usein.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pojat 1,5 vuoden ikäerolla eivätkä ole läheisiä. Ovat niin erilaisia luonteeltaan ja ärsyyntyvät helposti toisistaan. Ei sille voi mitään vaikka surettaakin...
Ja ovat 24 ja 25 v.
Mulla on sisko 10 kk ikäerolla, emme ole aikusina läheisiä, vaikka toisaalta ei riidoissakaan. Soittelemme muutaman kerran vuodessa.
Mulla pojat 1,5 vuoden ikäerolla eivätkä ole läheisiä. Ovat niin erilaisia luonteeltaan ja ärsyyntyvät helposti toisistaan. Ei sille voi mitään vaikka surettaakin...