Miksi miehet alkaa aina minun läsnäollessa puhumaan lapsistaan tai tuo lapsen jotenkin vaivihkaa näkösälleni
Näin on käynyt pari kertaa, että esim. työpaikalle on ilmestunut joku työkaveri lapsensa kanssa tai sitten ovat ottaneet lapsensa spontaanisti puheeksi ilman, että sitä nyt olisi tarvinut tuoda siinä tilanteessa esille. En osaa selittää. Mutta esim. ekana työpäivänä yhtäkkiä tyyliin "joo mun x-v. " öö näin ja blabla. Ok, mutta mehän puhuttiin tässä just ihan muuta...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki yritä iskeä sinua tai tehdä vaikutusta. Sitähän luultavasti toivot.
Oot kateellinen kuin ei sulle vaan käy ikinä mitään.
Miehillä on tapana työntää perhe tai rakenteilla oleva talopaketti itsensä ja kiinnostavan naisen väliin.
Ottaisin tuon kohteliaisuutena. Olet miellyttävä ja hyvännäköinen, mies vaan kiertoilmaisulla pyytää lisää tilaa.
t. Kun olin nuori ja nätti, niin yksikin mies reagoi hymyyni puolihuutamalla "minulla on perhe". Loukkaannuin silloin, nykyään tiedän että olin utelias silmäkarkki ja vanhempi ukkomies veti rajat selväksi heti ensi tapaamisella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku tuo lapsensa työpaikalle, niin sinä heti tulkitset, että hän toi lapsen sinun takia??
En jaksa selittää. Mutta tuo niin, että minä ainoastaan pystyn sen näkemään.
Jaa että se mies ihan kotona etukäteen suunnittelee "huomenna vien lapseni näytille työkaveri x:lle syystä x" ? Öö niin varmaan.
Nii haluankin tietää, että mikä ajattelukulku taustalla on.
En ymmärrä miksi lapsesta puhuminen tai lapsen tuominen työpaikalle olisi mitään ihmeellistä.
Niinhän naisetkin tekevät?
Luuletko että miehet ajattelevat sinun kiinnostuvan heistä kun he kertovat heillä olevan lapsia? Luultavasti kyse ei ole mistään tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. Ihan oikeasti.
Hyvä ku muistutit. Käyn ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tapana työntää perhe tai rakenteilla oleva talopaketti itsensä ja kiinnostavan naisen väliin.
Ottaisin tuon kohteliaisuutena. Olet miellyttävä ja hyvännäköinen, mies vaan kiertoilmaisulla pyytää lisää tilaa.
t. Kun olin nuori ja nätti, niin yksikin mies reagoi hymyyni puolihuutamalla "minulla on perhe". Loukkaannuin silloin, nykyään tiedän että olin utelias silmäkarkki ja vanhempi ukkomies veti rajat selväksi heti ensi tapaamisella :)
Ai siitäkö se johtuukin? Edellisen vuokra-asuntoni kun kävin katsomassa niin isännöitsijä (mies) töksäytti kesken keittiön kaapeista keskustelun että huoltomies on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun yksi mies tekee jotain, niin se pätee kaikkiin miehiin. Juu juu.
Sama aloittajalle. Joku asia tapahtunut pari kertaa, niin se on sama kuin aina?
Olisko jotkut ylpeitä lapsistaan ja haluavat esitellä joissakin paikoissa. Silloinkin kun joku ei oikein jaksa.
Nyt on kyllä ap:lla sellaiset ylitulkinnat ja analyysit tulilla että justiinsa joo!
Usko nyt ap, ei tuossa mitään ihmeellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitäkö se johtuukin? Edellisen vuokra-asuntoni kun kävin katsomassa niin isännöitsijä (mies) töksäytti kesken keittiön kaapeista keskustelun että huoltomies on naimisissa.
:D :D :D :D
Monet elävät lastensa kautta, kun omaa elämää ei ole.
On kyllä yksi tapa pyytää rupsahtanutta ulkonäköään anteeksi, kun on lapsia.Ilmeisesti olet liian kaunis heistä Äidiksi.
Ei miehet rupsahda. Isyys tekee niistä jopa paremman näkösiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat suorempia kuin me naiset voisimme kuvitella villeimmissäkään kuvitelmissamme.
Ei saa nauraa, tosi juttu! :DD
Miehet tuovat lapsensa vaivihkaa :D miten helkkarissa he sen tekevät? En mä ainakaan osais. Tuo kertoo miesten kyvykkyydestä saada lapset toimimaan hiljaa ja järjestyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku tuo lapsensa työpaikalle, niin sinä heti tulkitset, että hän toi lapsen sinun takia??
En jaksa selittää. Mutta tuo niin, että minä ainoastaan pystyn sen näkemään.
Jaa että se mies ihan kotona etukäteen suunnittelee "huomenna vien lapseni näytille työkaveri x:lle syystä x" ? Öö niin varmaan.
Nii haluankin tietää, että mikä ajattelukulku taustalla on.
Kysymys siis onkin siitä, että sinua kiinnostaa epätavallisen paljon varattujen miesten ajatuksenjuoksu. Hmm. Kukahan se on kiinnostuneempi osapuoli?
Yksi hämärimmistä ketjuista. Aivot räjähtää molemmissa tapauksissa, oli ap oikeassa tai ei.
No joskus on mies työkaveri käynyt vapaalla töissä lapsensa kanssa, mitä sitten ? Enemmän naiset ovat lapsiaan väkisin syliini tunteneet vaikken halua. Yks entinen pomoni laittoi lapsenlapsensa vauvan syliini ja käski samalla vahtia vähän isompaa lastaan, ei kai siinä kivoja lapsia olivat.
Niinku on niinkö jossain komediasarjassa joskus ois.