Miksi miehet alkaa aina minun läsnäollessa puhumaan lapsistaan tai tuo lapsen jotenkin vaivihkaa näkösälleni
Näin on käynyt pari kertaa, että esim. työpaikalle on ilmestunut joku työkaveri lapsensa kanssa tai sitten ovat ottaneet lapsensa spontaanisti puheeksi ilman, että sitä nyt olisi tarvinut tuoda siinä tilanteessa esille. En osaa selittää. Mutta esim. ekana työpäivänä yhtäkkiä tyyliin "joo mun x-v. " öö näin ja blabla. Ok, mutta mehän puhuttiin tässä just ihan muuta...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tapana työntää perhe tai rakenteilla oleva talopaketti itsensä ja kiinnostavan naisen väliin.
Ottaisin tuon kohteliaisuutena. Olet miellyttävä ja hyvännäköinen, mies vaan kiertoilmaisulla pyytää lisää tilaa.
t. Kun olin nuori ja nätti, niin yksikin mies reagoi hymyyni puolihuutamalla "minulla on perhe". Loukkaannuin silloin, nykyään tiedän että olin utelias silmäkarkki ja vanhempi ukkomies veti rajat selväksi heti ensi tapaamisella :)
Ai siitäkö se johtuukin? Edellisen vuokra-asuntoni kun kävin katsomassa niin isännöitsijä (mies) töksäytti kesken keittiön kaapeista keskustelun että huoltomies on naimisissa.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Luultavasti sen takia että näytät joltain sossun huostaanottajalta.
Nyt kun ajattelen, niin usein naiset tulevat esittelemään niitä lapsia, enkä ole tätä siihen kiinnittänyt huomiota. Ap, ovatko nuo naiset tosiaan kiinnostuneita tälläisesta vanhemmasta sedästä?