Muodin huipulle Suomi 3.kausi
Eilen tuli telkkarista mainos uudesta Muodin Huipulle kaudesta. Kilpailijat on julkistettu jo joulukuussa. Onko tää mennyt muiltakin ohi?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/11628a64-0071-4cc9-9990-764de72…
Kommentit (790)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään ärsyttänyt että siihen perässä raahattavaan kassiin oli tungettu oikeasti kaikki se hukkamateriaali, mitä ei saanut asuun enää muuten kiinnitettyä? :D
Ylijäämämateriaaliongelma tuli kuitenkin hoidettua nykymaailman tyyliin. Myymättömiä vaatteitaan haudataan Etelä-Amerikan autiomaihin, koska siten maanomistaja saa rahaa. Yhteisö sitten maksaa terveydellään vaatteista pohjaveteen satamalla maan läpi kulkeutumalla saatujen mikromuoveja aiheuttamat riskit.
Ihanasti Ikean edustajan puhujalla on meänkielen aksentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskaa lukea tätä ketjua, kun puhutaan sekaisin kahdesta viimeisestä jaksosta. Sekavaa soutamista ja huopaamista. Enkä tv:n katsojana halua tietää kaikkea ennalta. :(
Olen täällä valittanut myös spoilaamisesta! EI kaikki ehdi tai halua tai mitä tahansa, vaan katsovat katsomosta jaksot!
Meillä on tapana porukalla katsoa ja ruotia, joten jos ette pilaisi kivoja juttuja etukäteen!
Pitäisiköhän teidän perustaa oma ketju, jossa lukee otsikossa tv-tahdissa etenemisestä. :D Itse katson tosiaan Katsomosta ja tuntuisi tylsältä, jos joutuisin odottamaan viikon, että pääsisin kommentoimaan jakson tapahtumia.
Nyt vasta aloin katsoa ja voi kurjuutta mikä pettymys, kun lempisuunnittelijoikseni valikoituneet tyypit pudotettiin kahdessa ekassa jaksossa. Neljännen jakson kohdalla kurjuus syveni, kun haaveilin millaisia ilopläjäyksiä nämä värikkäät naiset olisivatkaan luoneet näytöslavalle. Tuntuu että jakso jaksolta kilpailijat ovat ahdistuneempia, on hankala katsoa tällaista synkkää kärsimystä. Erikoiset argumentit tuomareilla käytössään, olen koko ajan eri mieltä parhaista ja huonoimmista asuista.
Tuossa kilpailussa häiritsee eniten se, että jokatoisella kauhea mutteri nokassa jatai jotain korvissa tai vähän joka paikassa. Muotia voi tehdä ja suunnitella ilman tatskoja ja muttereita ja erittäin omituisia ryysyjä niskassa. Eli ovat kuin samasta friikkisirkuksesta framille heitetty.
No, toivotaan, että osaavat tehdä omaperäisiä ja hienoja luomuksia samankaltaisesta ulosnäöstään huolimatta.
Näin sirkusartistina pisti vähän silmään, että ohjelman alussa kävellään uuden sirkuksen keskukselle (Cirko) ja ensimmäinen suunnittelija pudotetaan, koska vaate oli tuomareiden mielestä "liian sirkus". Jos sirkus on noin negatiivinen asia, niin olisivat voineet valita toisen kuvauspaikan :(
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kilpailussa häiritsee eniten se, että jokatoisella kauhea mutteri nokassa jatai jotain korvissa tai vähän joka paikassa. Muotia voi tehdä ja suunnitella ilman tatskoja ja muttereita ja erittäin omituisia ryysyjä niskassa. Eli ovat kuin samasta friikkisirkuksesta framille heitetty.
No, toivotaan, että osaavat tehdä omaperäisiä ja hienoja luomuksia samankaltaisesta ulosnäöstään huolimatta.
Samaa minäkin olen katsonut. Jenkkiversiossa suunnittelijat ovat useimmiten aivan tavallisesti pukeutuvia ja muutenkin normaalin oloisia ihmisiä. Suomen versio on tosiaan kuin mikäkin freak show.
Kohta Sami Sykkö esiintyy polvihousuissa.
Se itseoppinut silmälasipäinen poika on symppis. Toinen suosikkini on Pali.
Palin ja Sakarin mekot upeita!!!
Veitsiasu oli myös hieno, tuli Chris Owens mieleen siitä.
T. 348
Mulle tulee siitä mentorista tosi ahdistunut olo. Jos oisin tuolla ompelemassa ja mentori kävisi kärsivänä ja hätäisenä hakemassa "sulle tulee tosi kiire, aiotko ehtiä ajoissa", niin se ei kyllä auttaisi minua yhtään mitenkään. Hermostuisin ja ahdistuisin tuollaisesta. Jenkkiversion mentori oli rauhallinen, positiivinen ja kannustava.
Juhla-asu jaksossa Palin tekele oli kuin yöpaita/olomekko. Joku kotiasu eikä mikään juhlavaate. Ihan karsea.
En jaksa lukea keskustelua läpi, tulin vaan sanomaan että tämähän on hyvä kausi! Riittävän lähellä originaalia.
Vierailija kirjoitti:
Näin sirkusartistina pisti vähän silmään, että ohjelman alussa kävellään uuden sirkuksen keskukselle (Cirko) ja ensimmäinen suunnittelija pudotetaan, koska vaate oli tuomareiden mielestä "liian sirkus". Jos sirkus on noin negatiivinen asia, niin olisivat voineet valita toisen kuvauspaikan :(
Laitappa tuotantoyhtiölle palautetta! Fiksu asia!
Vierailija kirjoitti:
[quote freak show.
Et sitte suomeksi voinut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia pelkejä se maa päällään kantaa.
Eikös vaan, jotkut eivät osaa kirjoittaa/ korjata kirjoitusvirheitään!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti jossain sellaisessa jaksossa, jossa mentori neuvoo polvihousuja tekevälle kilpailijalle, ettei yksikään aikuinen mies käytä niitä.
Minustakin tämä on hyvä kausi. Katsoo ihan siinä, missä amerikkalaista versiotakin. Tykkään Sofiasta, joka tuntuu asiantuntevalta ja oikeasti kiinnostuneelta kilpailijoiden suorituksista. Ihmettelen, miksei hän saa olla tuomaroimassa. Sami Sykkö on myös mukavan positiivinen ja osaava. Miisakaan ei ole minua ärsyttänyt. Kilpailijoista Lauri ja Pali ovat mun suosikkeja. Hyvin persoonallisia ovat kilpailijat, mutta hyvin taitavia myös. Pisteet tuotannolle, tämä on hyvin tehty, vallankin verrattuna viimeisimpään huippiskauteen.
Kommentoin nyt pukuompelijana tuota viimeistä lausettasi. Kun peruskaavaa aletaan piirtää niin naisten- ja miesten peruskaavan erottaa jo sisäänotoista, joita on yleensä naisen peruskaavassa. Näin siis vaikka esimerkiksi piirtäisi housuja miehelle ja naiselle, joiden lantion- ja housunsauman sisäpituudet olisivat samoja.
Mustaa myydään eniten siksi, ettei se jää yleensä myymättä. Musta on väri, jonka käyttö ei vaadi rohkeutta.