Tunnetteko kulissiperheitä? Ulospäin täydellinen perhe, mutta totuus muuta?
Tiedättekö perheitä ketkä antavat itsestään niin onnellisen, menestyneen kuvan vaikka todellisuudessa vanhemmat ovat eron partaalla yms? Ehkä mt-ongelmia, alkoholismia?
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Somehan on näitä täynnä. Tik tokissakin yksi elämäntapaohjeistaja esittelee perheidylliään ja Teslaansa kun todellisuudessa koko elämä on influesseriksi lähtemisen yhteydessä keksittyä sen mukaan mikä avainsana kulloinkin on pinnalla. Vaimollakin toinen mies.
Olen ihmetellyt kuinka ihmiset innoissaan seuraavat tällaisia somehnkilöitä ja ovat innoissaan jonkun heille tuntemattoman henkilön jutuista. Se kaikki voi olla pelkkää näyttelemistä ja valhetta.
Jouduin sivusta seuraamaan yhden kulissiperheen elämää. Aivan sairasta näytelmää. Perheen johtohahmo joka on narsisti hakeutui politiikkaan ja moni luuleekin että on ihan ok, vaikka totuus on jotain aivan muuta. Siinä sinisilmät avautui, että todellakin some ja oikea elämä ovat ihan eri maailmat. Ainakin tässä tapauksessa.
En tiedä tuollaisia, toki jollakin voi olla niin hyvät kulissit etten arvaakaan.
Mutta yhden hajonneen kulissiperheen tiedän kyllä läheisesti. Ei kovin menestynyt tai sosiaalista eliittiä kylläkään. Se oli sellainen tavallisen perheen kulissi. Mies liki 20 v vaimoaan vanhempi, syytä epäillä että oli/on myös pe do fii li. Vuosia hokivat "ikä on vain numero, ikä on vain numero, rakastamme, rakastamme" ja aina niin "onnellisina" vaimon saadessa vuosien varrella tuhottain burn outeja osastojaksoineen ja alistuessa miehelle, jolla selvä tunnevamma eikä ottanut sitten yhtään millään mitalla huomioon muita ihmisiä. Sitten lapset kasvoivat aikuisiksi ja tuli se päivä, että vaimo otti eron ja muutti toisen naisen luokse. Kumma etteivät ole missään tekemisissä vaikka rakastivat niin paljon toisiaan... monelle hyvänpäivän tutulle meni varmasti kuitenkin läpi "ikä on vain numero" ja onnellisina esiintyminen.
Vierailija kirjoitti:
Aino ja Samppa Rossi.
Mikä noilla sit on?
Kulissittoman perhe-elämän eteen täytyy olla valmis tekemään työtä niin itsensä kanssa kuin perheenjäsenten kanssa. Tämä tuntuu nykypäivänä unohtuvan monelta. Jokainen on oman perhe-elämänsä seppä.
Vanha sananlasku kyllä työ tekijäänsä kiittää on nykypäivänäkin hyvä ja osuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 entinen naapuri. Näkyi ja kuului miten hienoa ja kallista heillä on kaikki. Kulissit kaatui kun ukko hävisi ja jätti velat vaimolle ja lapsille.
Langon perhe. Kaikki on merkkiä ja hienoja brändejä, kalliit harrastukset ja matkat. Totuus on se että lanko on kymmeniä tuhansia velkaa yhdelle sukulaiselle tästä kulissien ylläpidosta. Vaimolla on rahaa mutta langolla ei, onneksi heillä on ollut eri rahat!
Toivottavasti heillä on kunnollinen avioehto. Monet eivät tajua sitä, että eron tullen säästäväisesti ja taloudellisesti elänyt puoliso joutuu maksumieheksi, kun toisen osapuolen velat vaikuttavat siihen miten omaisuus jaetaan. Tämä on ihan hirveä epäkohta avioliittolaissa. Olen 100% varma siitä, että tässä on yksi syy miksi ihmiset eivät enää solmi avioliittoa tai eivät uskalla elää avoliitossa, johon syntyisi lapsia.
Ei velkoja jaeta avioerossa. Omaisuus jaetaan. Jos toisella on velkaa, se säilyy hänen omana velkanaan. Jos velka on yhteisissä nimissä, esim. asuntolaina, se vähennetään ennen omaisuuden jakoa, mutta ei henkilökohtaista velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme hyvällä alueella, jossa yksi perhe, jossa äiti vaikuttaa väkivaltaiselta myös lapsia kohtaan heti kun kukaan ei näe. Päiväkodin hoitajille esittää aamuisin näytelmän, kuinka huutaen kertoo rakastavansa lapsiaan ja pusi pusi ym. teeskentelyä. Muita ihmisiä kohtaan hän on tyly. Perheessä on myös varmaan mustasukkaisuutta naisen puolelta, mies esimerkiksi harvemmin yksin saa hakea lasta päiväkodista, vaan vaimo on mukana, vaikka heillä on vain kaksi lasta. Yksi päivä vaimo meinasi suuttuessaan jättää lapset kadulle ja lähteä itse pois. Isompi lapsi oireilee lyömällä muita lapsia.
Lapsilla on materiaa ja pelit ja vehkeet, mutta tunnetasolla lapset ovat heitteillä.
Teepä huoli-ilmoitus lastensuojeluun sitten jos tännekin on tarve tuosta kertoa.
Ei ole minun asiani puuttua perheen elämään. Miehen on itse tehtävä päätös ja haluta suojella lapsiaan äidiltään. Tuskin mies kuutenkaan haluaa yksinhuoltajuutta ja kaikkia persoonallisuushäiriöitä ei pysty parantamaan.
Onko nyt kuitenkin kyse sinun persoonallisuushäiriöstäsi? Esim. harhaluuloisuushäiriö? Ei ole ihan normaalia diagnosoida tuohon tyyliin vieraita ihmisiä, ei edes lastenhoitajan vakaalla ammattitaidolla.
-ohis
-ohisTrolli se on. Hakee tarinoita ja kommentteja siihen että kulissliitot /-perheet olisivat yleinen ilmiö. Eivät ole.
Kulissiliitolla tarkoitetaan sitä, että alkuajan voimakas rakastuminen ja sen jälkeen tuleva luja kiintymys ovat kokonaan poissa. Pariskunta elää yhdessä avioparina, mutta ei oikeasti ole kanssakäymisissä keskenään. Toisen puolison hyvinvointi ja olo eivät kiinnosta toista. Joissakin kulissiliitoissa toisella osapuolella on seksisuhde jonkun muun kanssa, mutta silti hän asuu yhdessä aviopuolison kanssa. Tuttavat ja sukulaiset luulevat että kaikki on hyvin.
Olen elänyt kulissiperheen isänä. Ne olivat elämäni raskaimpia vuosia.
Tapasin ex-vaimoni ollessani nuori ja hyvin epävarma itsestäni. Tuntui hyvältä kun toinen oli niin kiinnostunut minusta, kehui minua paljon ja halusi huomiotani jatkuvasti. Kun hän halusi tavata ja kerroin sopineeni jo jotain muuta esim. perheeni tai kavereideni kanssa, hän kyseli hienovaraisesti että enkö olisi mieluummin hänen kanssaan, ja alkoi jo suunnitella meille ohjelmaa. Aloin sitten perua muita menojani, ymmärtämättä mitä tapahtuu. Perhe ja kaverit kuitenkin näkivät tuon kuvion, ja ilmaisivat huolensa jo varhaisessa vaiheessa. Minä en tuolloin ymmärtänyt, mistä he olivat huolissaan.
Suhde eteni todella nopeasti avioliitoksi, ja pian odotimmekin ensimmäistä lastamme. Tällöin ex-vaimo ei enää puuttunut muihin menoihini hienovaraisesti, vaan todella jyrkästi kielsi minulta yhteydenpidon läheisiini jopa puhelimella. Vasta tuolloin tajusin, miten toivottomaan tilanteeseen olin joutunut. Isoimmat väännöt alkoivat lapsen synnyttyä, ja välimme tulehtuivat pahasti. Odotin anteeksipyyntöä, mutta sen sijaan ex-vaimoni näkemys oli, että hän oli ollut minua kohtaan aina aivan ihana, kun taas minä rajoitan hänen eloaan ja oloaan ja perheenjäseneni ja ystäväni ovat hirveitä ihmisiä, koska kuulemma vihaavat häntä - ja että minä kuulemma puhun heille pahaa hänestä. Edes pariterapia ei auttanut meitä, kuulemma valehtelin pariterapeutillekin jotta saisin hänet puolelleni, ja ongelmat ratkeaisivat jos minä vain hakisin itselleni apua. Hain apua monesta eri paikasta siinä uskossa että toiminnassani on vikaa, mutta vastaus oli aina sama: ota avioero, vaimosi toiminta ei ole tervettä.
En uskaltanut ottaa eroa, kun pelkäsin menettäväni lapseni. Enkä myöskään uskaltanut enää puhua vaimoni kanssa ongelmistamme, koska hän ei suostunut tippaakaan joustamaan siitä näkemyksestään, että minä olen ainoa syyllinen kaikkiin ongelmiimme ja hirveä ihminen. Tästä alkoi kulissielämä. Kehuin vaimoani hänen mielikseen niin hänelle kuin muillekin ihmisille. Hehkutin onnellista arkeamme vuolaasti, ja väistin kaikki läheisten kysymykset siitä, miten minä oikeasti voin ja miten meillä oikeasti menee. Läheisiin esittämiseni ei siis mennyt läpi, mutta hieman tuntemattomampiin se upposi hyvin. He päivittelivät hymyillen, että teillähän on kaikki ihan täydellisesti.
Oli raskasta esittää ulospäin, että kaikki on täydellistä, kun sisältä olin todella rikki. Tätä jatkui siihen saakka, kunnes vaimo ilmoitti eräänä iltana hakeneensa avioeroa. Ero tapahtui hyvin nopeasti, ja syy oli hänen mukaansa se, että olen niin kauhea ihminen. Olin lapsemme puolesta surullinen kun hänen kotinsa ja perheensä hajosivat ihan yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroitusta, mutta itseni puolesta helpottunut. Siihen loppui kulissielämä. Asiat tuli sittemmin puhuttua läheisten kanssa läpi useiden vuosien ajalta, ja olin hämmentynyt siitä, miten paljon he olivatkaan nähneet vaikka eivät olleet saaneet minua puhumaan asioista mitään.
Lastani en onneksi menettänyt, mikä olisi ollut pahin pelkoni. Uusi parisuhdekin löytyi, ja nyt onkin sitten jo useiden vuosien kokemus tällaisesta suhteesta, jossa ongelmista voi puhua, jossa niistä voi keskustella myöskin ulkopuolisten kanssa teeskentelemättä että kaikki on täydellisesti, ja jossa molemmat pyytävät anteeksi omia virheitään ja kunnioittavat toisiaan niin sanoin kuin teoin, jopa riitatilanteissa. Ei kiitos enää koskaan kulissiperhettä. Lapsenkin kanssa välit ovat hyvät ja läheiset, minkä uskon johtuvan ainakin osittain siitä, ettei minulla ole enää kannettavana sitä jatkuvaa pahaa oloa jota en osannut kulissivuosina purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme hyvällä alueella, jossa yksi perhe, jossa äiti vaikuttaa väkivaltaiselta myös lapsia kohtaan heti kun kukaan ei näe. Päiväkodin hoitajille esittää aamuisin näytelmän, kuinka huutaen kertoo rakastavansa lapsiaan ja pusi pusi ym. teeskentelyä. Muita ihmisiä kohtaan hän on tyly. Perheessä on myös varmaan mustasukkaisuutta naisen puolelta, mies esimerkiksi harvemmin yksin saa hakea lasta päiväkodista, vaan vaimo on mukana, vaikka heillä on vain kaksi lasta. Yksi päivä vaimo meinasi suuttuessaan jättää lapset kadulle ja lähteä itse pois. Isompi lapsi oireilee lyömällä muita lapsia.
Lapsilla on materiaa ja pelit ja vehkeet, mutta tunnetasolla lapset ovat heitteillä.
Teepä huoli-ilmoitus lastensuojeluun sitten jos tännekin on tarve tuosta kertoa.
Ei ole minun asiani puuttua perheen elämään. Miehen on itse tehtävä päätös ja haluta suojella lapsiaan äidiltään. Tuskin mies kuutenkaan haluaa yksinhuoltajuutta ja kaikkia persoonallisuushäiriöitä ei pysty parantamaan.
Onko nyt kuitenkin kyse sinun persoonallisuushäiriöstäsi? Esim. harhaluuloisuushäiriö? Ei ole ihan normaalia diagnosoida tuohon tyyliin vieraita ihmisiä, ei edes lastenhoitajan vakaalla ammattitaidolla.
-ohis
-ohisTrolli se on. Hakee tarinoita ja kommentteja siihen että kulissliitot /-perheet olisivat yleinen ilmiö. Eivät ole.
Kulissiliitolla tarkoitetaan sitä, että alkuajan voimakas rakastuminen ja sen jälkeen tuleva luja kiintymys ovat kokonaan poissa. Pariskunta elää yhdessä avioparina, mutta ei oikeasti ole kanssakäymisissä keskenään. Toisen puolison hyvinvointi ja olo eivät kiinnosta toista. Joissakin kulissiliitoissa toisella osapuolella on seksisuhde jonkun muun kanssa, mutta silti hän asuu yhdessä aviopuolison kanssa. Tuttavat ja sukulaiset luulevat että kaikki on hyvin.
Niinpä. Nykypäivänä kiintymystä halveksitaan vaikka se on terveen parisuhteen yksi tärkeimmistä palikoista. En tiedä osaavatko sen halveksijat oikeasti rakastaa ketään vai ovatko rakastumisaddikteja. Keskitytään vaan rakastumisen alkuhuuman tunteeseen joka ei sellaisenaan kestä kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin. Noloa molemmin puolin, kun läheisin työkollega yritti esittää täydellistä perhettä ja minä tiesin heistä enemmän. Pikkuhiljaa tuli kaikenlaista esiin, kun 10 vuotta sama työhuone jaettiin.
Ensinnäkin se hänen miehensä. Aina vonkaamassa. En tarkoita muita naisia, vaan omaa vaimoaan. Kiusallinen tilanne, kun mies vei minut kotiin ja autoa ajaessaan vonkasi tältä työkaveriltani vihjaillen. Työkaveri sähisi, että lopeta. Kun oltiin minun kotipihassani, se mies kysyi, että kai mullakin on joku lämmittämässä sänkyä. Siis mikä kysymys tuo on, kun ollaan tavattu ohimennen pari kertaa.
Ensimmäisinä työkaveruuden vuosina tämä työkaveri kehuskeli miehensä urheiluharrastuksella. Olkoon nyt tässä vaikka suunnistus (oikeasti siis eri laji, mutta tunnistamisen välttämiseksi vaihdettu tähän). Jokusen vuoden päästä työkaveri puuskahti yhtenä maanantaiaamuna, että mies ollut urheilemassa koko viikonlopun, vaikka olivat sopineet, että vie lapsia johonkin turnaukseen. Työkaveri oli siivonnut kodin, käynyt kaupassa, laittanut ruuat, pessyt pyykit ja kuljettanut lapsia turnauksissa koko viikonlopun.
Sitten toinen juttu. Kuinka työkaveri aina kehui kahta lastaan. Olivat parhaita milloin matikassa, milloin kielissä ja stipendejä sateli. Urheilullisia ja lahjakkaita musiikissa. Yhden lapsen asioista hän harvoin puhui. Nyt myöhemmin sillä lapsella on todettu vähän sitä sun tätä haastetta. Asia kävi ilmi fb-julkaisusta, jossa työkaveri peräänkuulutti kuntoutusjuttujen perään. Siis en muista tarkemmin, mutta kommenttiosiossa oli, mitä tällä hänen aikuiseksi kasvaneella lapsellaan oli todettu ja jäänyt ilman kuntoutusta, kun oli yli 18 v.
No mä en kyllä pidä omien ja läheistensä yksityisasioiden salaamista mitään kulissin pitona. Tuon miehen törppöilyihin tai itsekkyyteen en ota kantaa, mutta jos työkaverin lapsella on ollut vaikea anoreksia, bulimia, psykoosi tai paniikkihäiriö niin ei se jokaiselle pahaa-ajattelevalle ksipää-pirkolle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 entinen naapuri. Näkyi ja kuului miten hienoa ja kallista heillä on kaikki. Kulissit kaatui kun ukko hävisi ja jätti velat vaimolle ja lapsille.
Langon perhe. Kaikki on merkkiä ja hienoja brändejä, kalliit harrastukset ja matkat. Totuus on se että lanko on kymmeniä tuhansia velkaa yhdelle sukulaiselle tästä kulissien ylläpidosta. Vaimolla on rahaa mutta langolla ei, onneksi heillä on ollut eri rahat!
Toivottavasti heillä on kunnollinen avioehto. Monet eivät tajua sitä, että eron tullen säästäväisesti ja taloudellisesti elänyt puoliso joutuu maksumieheksi, kun toisen osapuolen velat vaikuttavat siihen miten omaisuus jaetaan. Tämä on ihan hirveä epäkohta avioliittolaissa. Olen 100% varma siitä, että tässä on yksi syy miksi ihmiset eivät enää solmi avioliittoa tai eivät uskalla elää avoliitossa, johon syntyisi lapsia.
Ei velkoja jaeta avioerossa. Omaisuus jaetaan. Jos toisella on velkaa, se säilyy hänen omana velkanaan. Jos velka on yhteisissä nimissä, esim. asuntolaina, se vähennetään ennen omaisuuden jakoa, mutta ei henkilökohtaista velkaa.
Tuo oli juuri marttyyripuolisoni kaikille syöttämää pajunköyttä. Meillä oli asuntolaina puoliksi. Molempien tililtä meni sama summa kuukaudessa. Kun tuli ero ja omaisuudenjajako, taio arvioitiin 160 000 ja siitä oli velkaa vielä noin 78000. Minun mieheni halusi jäädä taloon eikä hänen aivoihinsa millään mahtunut, että hänen pitää maksaa minulle 41 000 ja hän jää vielä pankille velkaa edellisen lainan eli noin 78000. Hän selitti kaikille sukulaisille ja ystäville, että hän jää makselemaan minun velkojani ja siitä hyvästä joutuu maksamaan minulle yli 40 000. Kaikki luuli, että minun velka on jotenkin hänen maksettava, vaikka kyse oli talosta, joka jää hänelle. Jotain vanhoja remonttikuitteja yritti etsiä, mitkä pitää vähentää talon arvosta. Ne oli yhdessä maksettuja remontteja, esim. uusi katto, joten miten niiden pitäisi jakoon vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin. Noloa molemmin puolin, kun läheisin työkollega yritti esittää täydellistä perhettä ja minä tiesin heistä enemmän. Pikkuhiljaa tuli kaikenlaista esiin, kun 10 vuotta sama työhuone jaettiin.
Ensinnäkin se hänen miehensä. Aina vonkaamassa. En tarkoita muita naisia, vaan omaa vaimoaan. Kiusallinen tilanne, kun mies vei minut kotiin ja autoa ajaessaan vonkasi tältä työkaveriltani vihjaillen. Työkaveri sähisi, että lopeta. Kun oltiin minun kotipihassani, se mies kysyi, että kai mullakin on joku lämmittämässä sänkyä. Siis mikä kysymys tuo on, kun ollaan tavattu ohimennen pari kertaa.
Ensimmäisinä työkaveruuden vuosina tämä työkaveri kehuskeli miehensä urheiluharrastuksella. Olkoon nyt tässä vaikka suunnistus (oikeasti siis eri laji, mutta tunnistamisen välttämiseksi vaihdettu tähän). Jokusen vuoden päästä työkaveri puuskahti yhtenä maanantaiaamuna, että mies ollut urheilemassa koko viikonlopun, vaikka olivat sopineet, että vie lapsia johonkin turnaukseen. Työkaveri oli siivonnut kodin, käynyt kaupassa, laittanut ruuat, pessyt pyykit ja kuljettanut lapsia turnauksissa koko viikonlopun.
Sitten toinen juttu. Kuinka työkaveri aina kehui kahta lastaan. Olivat parhaita milloin matikassa, milloin kielissä ja stipendejä sateli. Urheilullisia ja lahjakkaita musiikissa. Yhden lapsen asioista hän harvoin puhui. Nyt myöhemmin sillä lapsella on todettu vähän sitä sun tätä haastetta. Asia kävi ilmi fb-julkaisusta, jossa työkaveri peräänkuulutti kuntoutusjuttujen perään. Siis en muista tarkemmin, mutta kommenttiosiossa oli, mitä tällä hänen aikuiseksi kasvaneella lapsellaan oli todettu ja jäänyt ilman kuntoutusta, kun oli yli 18 v.
No mä en kyllä pidä omien ja läheistensä yksityisasioiden salaamista mitään kulissin pitona. Tuon miehen törppöilyihin tai itsekkyyteen en ota kantaa, mutta jos työkaverin lapsella on ollut vaikea anoreksia, bulimia, psykoosi tai paniikkihäiriö niin ei se jokaiselle pahaa-ajattelevalle ksipää-pirkolle kuulu.
Just näin. Omia ja läheisten yksityisasioita ei koskaan pidä postata nettiin. Ei siis koskaan, koska altistaa tietoisesti itsensä ja läheisensä sille että ihmiset puhuvat niistä asioista mitä on postannut someen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe silloin kun olin lapsi.
Isä oli alkoholisti ja äiti mielisairas.
Sama täällä. Faija oli ihan juoppohullu, ja äiti ei nyt varsinaisesti mielisairas, mutta semmonen... No, tyhmemmän sorttinen. Otti miehestään eron vasta sitten kun isäni alkoi humalassa puukon kanssa heilumaan eräänä synkkänä syysiltana 1990.
Mikään ei ollut meidän perheessä normaalia, kun lapsuuttani näin viisikymppisenä muistelen.
Eron jälkeen äitini puhui isästäni käyttäen hänestä sanaa epämies. No, semmonen epämies hän kyllä olikin.
Exäni. Oli ulospäin olevinaan luontoihminen, muttei lähtenyt metsäretkille kuin puoliväkisin eikä kierrättänyt mitään muuta kuin lehdet. Hän oli olevinaan hyvä vanhempi, mutta ei piitannut lastemme ravitsemuksesta, liikunnasta eikä terveydentilasta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Ollaan enää avioliitossa, ei naimisissa.
Entinen koulukiusaajani elää kulissiliitossa. Tiedän hänen heikkoutensa, joten joku päivä ajattelin paljastaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tällaisen pariskunnan. En tosin tunne heistä kuin toisen. Tai tunsin.
Yli neljässä kympissä oleva mies ja saman ikäinen nainen esittää täydellistä pariskuntaa. Ilmeisesti livenä, ja ainakin somessa. Tuovat esiin itseään ja työtään, sukujaan, harrastuksiaan, matkojaan, kulttuuria, kaikkea olevinaan parempaa, hienompaa elämää ja kun ollaan niin menestyneitä.
Ainoa vaan että mulla oli seksisuhde tuon miehen kanssa. Antoi ymmärtää että on eroamassa ja että asuivat siinä vaiheessa erillään, kunnes tajusin että sen kämpässä eli oikeammin niiden kämpässä oli naisen vaatteita, tanttamaisia kolttuja. Paneskelimme muutaman kuukauden, niiden edustavassa somekämpässä vain pari kertaa, kunnes tajusin ettei ole miehen sinkkukämppä. Ei minua kiinnostanut se mies niin paljon että olisin halunnut muuttaa yhteen, halusin vaan vähän huomiota ja seksiä kun ei ollut muita harrastuksia parisen vuotta sitten. Kun aloin kuulustella asiasta niin sanoi ettei häntä kiihota vaimonsa yhtään, koska ei ole tällainen estoton peto sängyssä vaan minun vastakohta ulkonäöllisesti, tyylillisesti ja muutenkin.
Sanoin etten enää halua tavata ja blokkasin puhelinnumeronsa. Kävin vähän aikaa sitten katsomassa someistaan tilanteen, ja siellä tosiaan kulissit päällä, kun selasin nopeasti siihen saakka kuvat kun nostin kytkintä :D Ei jaksa muuten kiinnostaa, minulla on jo uusi mahtava mies joka huom ei ole varattu ennestään. Tarkistin muutamaan otteeseen asian.
Tämä oli taas tätä katkeran toisen naisen omaa kehua, kun ei miehelle kelvannutkaan muutoin kuin...
Sorry honey, sä et tiedä mitään. :D
Minusta vaikuttaa siltä että tuossa oli nuorempi nainen jolla enemmän valinnan varaa markkinoilla mitä 40+ miehellä, miehen valehteleminen erosta, ja pariskunnan ylläpitämät SoMe-kulissit. Et tainnut tyypilliseen tapaasi edes lukea ketjun otsikkoa joka koskee kulisseja vaan tulit huutelemaan nuoremmille ja oletettavasti seksikkäämmille joku kulahtanut muumiyöpaita päällä. Sinunko mies petti?
Todellakin. Useampia!
Kauhein on pari, jolla on rahaa kuin roskaa ja esitetään ydinperhettä. Totuus on se, että äiti on terveydenhoitaja ja jatkuvassa rahapulassa, mies pihtaa rahoja ja päättää yksin mihin niitä käytetään. Ukko vaatii seksiä jatkuvasti ja äiti on epätoivoisen ihastunut pomoonsa. Painostus seksiin on niin kovaa, että kyseessä on mielestäni raiskaus.
Facebookissa kaikki on täydellistä, ruoka on aina hyvää, perhe onnellinen ja kaikilla on kalliit harrastukset.
Mies oli mielestäni aivan ihana, kunnes sain kuulla, että ei pärjää ilman jatkuvaa pane mis ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tällaisen pariskunnan. En tosin tunne heistä kuin toisen. Tai tunsin.
Yli neljässä kympissä oleva mies ja saman ikäinen nainen esittää täydellistä pariskuntaa. Ilmeisesti livenä, ja ainakin somessa. Tuovat esiin itseään ja työtään, sukujaan, harrastuksiaan, matkojaan, kulttuuria, kaikkea olevinaan parempaa, hienompaa elämää ja kun ollaan niin menestyneitä.
Ainoa vaan että mulla oli seksisuhde tuon miehen kanssa. Antoi ymmärtää että on eroamassa ja että asuivat siinä vaiheessa erillään, kunnes tajusin että sen kämpässä eli oikeammin niiden kämpässä oli naisen vaatteita, tanttamaisia kolttuja. Paneskelimme muutaman kuukauden, niiden edustavassa somekämpässä vain pari kertaa, kunnes tajusin ettei ole miehen sinkkukämppä. Ei minua kiinnostanut se mies niin paljon että olisin halunnut muuttaa yhteen, halusin vaan vähän huomiota ja seksiä kun ei ollut muita harrastuksia parisen vuotta sitten. Kun aloin kuulustella asiasta niin sanoi ettei häntä kiihota vaimonsa yhtään, koska ei ole tällainen estoton peto sängyssä vaan minun vastakohta ulkonäöllisesti, tyylillisesti ja muutenkin.
Sanoin etten enää halua tavata ja blokkasin puhelinnumeronsa. Kävin vähän aikaa sitten katsomassa someistaan tilanteen, ja siellä tosiaan kulissit päällä, kun selasin nopeasti siihen saakka kuvat kun nostin kytkintä :D Ei jaksa muuten kiinnostaa, minulla on jo uusi mahtava mies joka huom ei ole varattu ennestään. Tarkistin muutamaan otteeseen asian.
Tämä oli taas tätä katkeran toisen naisen omaa kehua, kun ei miehelle kelvannutkaan muutoin kuin...
Sorry honey, sä et tiedä mitään. :D
Minusta vaikuttaa siltä että tuossa oli nuorempi nainen jolla enemmän valinnan varaa markkinoilla mitä 40+ miehellä, miehen valehteleminen erosta, ja pariskunnan ylläpitämät SoMe-kulissit. Et tainnut tyypilliseen tapaasi edes lukea ketjun otsikkoa joka koskee kulisseja vaan tulit huutelemaan nuoremmille ja oletettavasti seksikkäämmille joku kulahtanut muumiyöpaita päällä. Sinunko mies petti?
Voi sua hylkiöraasua kun tännekin pitää tulla huutelemaan.
Voi ei, kuulostaa melkein meiltä. Vielä pari vuotta sitten olin pitkästä yhdessäolosta huolimatta korviani myöten rakastunut mieheen. Nyt tuntuu, että se rakkaus on hävinnyt jonnekin ikävien pienten asioiden alle, jotka eivät yksinään ehkä haittaisi, mutta ajan kanssa niitä on kertynyt liikaa. Mies on juuri tuollainen väsynyt, elämäänsä kyllästynyt ja kärttyinen. Ei varsinaisesti edes riskikäyttäjä mutta silti viikonlopun kohokohta tuntuu olevan viinipullon ja muutaman oluen tissuttelu. Ja sellainen välillä esiin tuleva piiloilkeys tuntuu tosi kurjalta. Tänäänkin mies totesi minun olevan kömpelö, eikä suostunut pyytämään ikävää kommenttia anteeksi koska sehän on totta. Oikeasti tuo ei edes pidä paikkansa, en ole kömpelö mutten myöskään motorisesti samalla tavalla lahjakas kuin mies. Jotenkin tuollainen tahallinen ilkeily harmittaa, vaikka varmaan pitäisi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
En voi kuvitella pettäväni, mutta ei miehen läheisyyskään ihmeemmin houkuttele. Jos elintaso ei tippuisi niin paljon, olisin varmaan jo laittanut miehen pihalle. Olemme molemmat hyvätuloisia, joten ehkä siihen helppoon ja huolettomaan elämään on vain liian tottunut. Ehkä sitten kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa.