Toimeentulotuki asiaa
Joudun ekaa kertaa elämässä hakemaan toimeentulotukea. Toivlottavasti max muutaman kk ajan. Haluavat paf tilini saldon, en ole pelannut siellä vuosiin. Ja muiden vastaavien. Mistä saan todistuksen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni raha-asiansa kaikki sörssinyt ja juonut päänsä sekaisin ja pääsi velka saneeraukseen ihan juomisen kuluista niin ettei edes ostanut velalla mitään näkyvää ja on elatus velkainenkin niin yhteiskunta maksaa ihan kaiken sairauskuluista lähtien mitkä ovat aika mittavia ja hän kun makaa sairaalassa niin kaikki maksetaan lääkkeistä lähtien.
Juo joka päivä ja vetää kuin korsteeni niin ettei henki meinaa kulkea ja yhteiskunta maksaa ihan kaiken kalleimmista hoidoista lähtien. Sille on maksettu 200 euron Wello eikä sillä ole mitään virkaa ja muutakin allergia imuria ja pesukonetta.
Silmä luomi leikkauksetkin maksetaan kun luomet roikkuu jumalattoman juomisen takia. Tämä on aivan ennen kuulumatonta kuinka hyvin hänet hoidetaan itse aiheutettujen juomisen takia kun on muutama kakara tehtynä huostaanottoon tai minkähän muun takia niin en ymmärrä tätä holhousta ja kenestäkään lapsettomasta ei näin hyvää huolta ole pidetty ja minä en meinaa saada mitään hoitoa lapsettomana yhtään mihinkään enkä ole saanutkaan vaikka itse maksaisin sen saman mitä muut saa ilmaiseksi.
valitettavasti joskus nämä deekut on edunvalvonnan piirissä ja heillä saattaa olla huomattavaksin omaisuus. Silti tavallisen tallajan mielestä "sossu/kela" tolle kaiken maksaa, vaikka kyse on deekulin omista rahoista.
terv. deekun perinytSen kun näkisi että ne maksaisivat itse yhtään mitään muuta kuin loisivat aine hörhöt veronmaksajien kustannuksella kun kela maksaa ihan kaiken. Ei niiden aineiden käytössä pysy mikään omaisuus kovinkaan kauaa ja kuka tuollaisille omaisuuttaan edes antaisi niin taitaa olla aika harvassa ne jonkun omaisuudella rällääjät.
Tuskinpa kela kaikkea maksaa..toimeentulotukea voidaan leikata ja kovastikin kun on lailliset perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavallisista tileistä ei riitä kuvankaappaukset vaan täytyy olla ihan tilotteet pdf
Kelan ohjeiden mukaan liitetiedoston tyypiksi kelpaa pdf ja jpg. Ehkä sinulla on parempaa tietoa kuin Kelan työntekijöillä...
... siis tiliotteesta, mutta ei riitä tilitapahtumat?
Jos ei ne nyt myönnä toimeentulotukea kun olen lähettänyt sinne tiedot pelitileistä ja kryptojen määrästä, niin lähetän sinne kuvan persereijästä ja alan diilaamaan huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulorekisteri tuli, Kela lupaili että tiliotteista luovutaan. 🤣
Eihän tulorekisteristä näe tilitapahtumia, joita vaaditaan toimeentulotukeen. Muihin etuuksiin niitä ei tarvi.
Jos ottaa kuvan ihan paperisesta tiliotteesta niin se tallentuu JPG tiedostona, samoin kuvakaappaus joka on "valokuva" ruudun näkymästä.
Ja kyllä, minä olen lähettänyt kuvakaappaukset tilistä jossa näkyi, että kys. tilillä oli tapahtumia n. 5 vuodessa. Ja niinä kuukausina kun jouduin hakemaan tt-tukea tuolla tilillä ei ollut tapahtumia muutamaan kuukauteen.
Tiliotteet oli turhia tuossa ja hyvin kelpasi kuvakaappaus Kelaan
Ei onnistu ,kysyvät tasan tarkkaan ne kahden kuukauden takaiset tiliotteet, tästä on faktatietoa.