Miksi jotkut näyttää alipainoisina todella kärsiviltä, mutta toiset hyvinvoivilta?
Esim. kun vertaa Jacinda Ardenia, 42v Uuden seellannin pääministeriä vaikka sanna Mariniin tai muihin hyvin hoikkiin muta melko hyvännäköisiin, miksi on näin? Monilla muilla olen huomannut saman. Toiset näyttää supermalleilta, toisilla taas naama roikkuu, jänteet ja luut tulee esiin, näyttää tosi pahalta. Eikä ikä ole se tekijä, 42 on vielä tosi nuori.
OUTOA
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On aika outoa haukkua naisia taas ulkonäöstä, mutta muut arvot eivät tule esille? Miksi vain naisia haukutaan ulkonäöstä? Elämä muuttunut tähän ulkonäköön ja pinnallisiin arvoihin, mutta sisäisiä arvoja ei nähdä? Naisia on haukuttu kautta aikojen ym. Aikoinaan naiset lähetettiin Seilin saarelle, jos mies kyllästyy, siihen riitti aikoinaan, jos mies vain sanoo, että nainen on hullu ym. Monet naiset kärsivät tästä aikoinaan. Ja sama asia jatkuu vieläkin, että naisen ulkonäköä arvostellaan ym. Eivät toki joudu enää saarelle. Mutta muoti maailma muuttunut niin kaupalliseksi, että naisen pitää näyttää aina nuorelta, ei saa olla ryppyjä edes, kun vanhenee? Minusta me kaikki saamme vanheta ja tulla ryppyjä ym. Muotimaailma keksinyt ns. "hyvän kaupallisuuden" ettei enää saa olla vanhan näköinen enää? Kun se vanhuus kuuluu ilman muuta elämiseen, rypyt ym. kuuluu elämään. Ja sisäinen kauneus ei toki ole enää markkinoiden kannalta hyvä arvo?
Terkut sinne 1900-luvulle! Tänä päivänä on miehillä lähes jo yhtä kovat ulkonäköpaineet, sanoisin.
Ei ole enää pelkästään naisten juttu.
Googletin Jacinda Ardernin ja siis mitä? Hörökorvat, isot hampaat ja puuttuva alaleuka. Eihän hän ole millään muotoa kaunis. Laiha ehkä, mutta siihen jää. Ja nuo piirteet eivät muutu, vaikka paino sahaisi ylös-alas.
Vierailija kirjoitti:
Googletin Jacinda Ardernin ja siis mitä? Hörökorvat, isot hampaat ja puuttuva alaleuka. Eihän hän ole millään muotoa kaunis. Laiha ehkä, mutta siihen jää. Ja nuo piirteet eivät muutu, vaikka paino sahaisi ylös-alas.
Totta, mäkin nyt googletin hänet, eikä ollut mikään kaunis.
Kukahan täälläkin jaksaa trollata ja tuollaista hehkuttaa.
On kyllä katsojan silmässä nää asiat. Itse koen hyvinvoiviksi ihmiset joilla on lihaksia, eli tietynlainen fyysinen vahvuus olemuksessaan. Pelkkä laihuus ei minun mielestäni ole yhtä kuin hyvinvoiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä just tarkotin, että hän näyttää kärsivältä verrattuna esim Sannaan, joka on hehkeämpi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä just tarkotin, että hän näyttää kärsivältä verrattuna esim Sannaan, joka on hehkeämpi.
Ap
Voiskohan sillä olla jotain merkitystä, että Marin on 5 vuotta nuorempi eikä Suomessa altistuta UV-säteilylle ollenkaan siinä määrin kuin Uudessa-Seelannissa?
Eri. Netissä porukka trollaa miten sattuu. Ykskin mies on itse seurustelusuhteissa sorjiin naisiin ja himoaa niitä kieli pitkänä, mutta haukkuu netissä makuaan pikkupojista tykkäämiseksi. Kognitiivinen dissonanssi.