G: Keksitään ärsytystä herättäviä asioita ja peukutetaan niitä
yksi yhteen viestiin.
peukku ylös jos samaa mieltä
Kommentit (58)
Guess-tyyppinen joulukuusimainen tyyli
Kontrollifriikki ihminen joka vaatii että kaiken pitää olla täydellistä.
Sote, joka ei toimi käytännön tasolla.
Limainen suurustemöntti kiisselissä
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset jotka utelee asioista, joista et halua keskustella heidän kanssaan.
Sulla ei vieläkään ole ketään miestä???
Hiekanjyvän rasahdus hampaiden välissä.
Kaveri joka käyttää ilmaisena terapeuttina, kenen niskaan kaataa kaikki omat huolet mutta ei anna suunvuoroa vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla roikkuvat miehet, jotka haukkuvat kaikkia naisia miesvihaajiksi. Ironista kyllä, vauva-palstalla.
Eivät ärsytä mua, lähinnä säälittävät
Haiseva vieruskaveri ruuhkabussissa
Vierailija kirjoitti:
Tantta joka kaivaa kukkaroa etsiäkseen käteistä samalla kun jono takana kasvaa.
Tämä. Aina kun menossa kassalle pienessä kiireessä, niin jostain ilmestyy se yks jolla on 1017 veikkauslappua. Oon alkanut miettiin, että onkohan tuolla joku korkeempi taho sittenkin olemassa AINA tekemässä kiusaa, kun ei oikeesti voi olla niin paskaa tuuria aina! Ja tää on sieltä lievemmästä päästä.
Kuivunut kakka pytyn posliinissa, jonka poisrapsutteluun tarvitaan talttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tantta joka kaivaa kukkaroa etsiäkseen käteistä samalla kun jono takana kasvaa.
Tämä. Aina kun menossa kassalle pienessä kiireessä, niin jostain ilmestyy se yks jolla on 1017 veikkauslappua. Oon alkanut miettiin, että onkohan tuolla joku korkeempi taho sittenkin olemassa AINA tekemässä kiusaa, kun ei oikeesti voi olla niin paskaa tuuria aina! Ja tää on sieltä lievemmästä päästä.
Juu, se vaan tippuu siihen jostain ja virnistelee vittumaisella ilmeellä samalla kysyen "onko sulla kiire vai, heh heh?".
Aneemisesti ja epäselvästi mumistut repliikit (suomalaisissa) elokuvissa/sarjoissa.
Palstahullut ja ylijumala-poistattajat.