Leggingsit ja pitkä paita
Minua ei kiinnosta mielipiteesi leggingseistä.
Kuinka paljon mielestäsi paidan täytyy peittää persausta? Kokonaan? Suurimmaksi osaksi?
Kommentit (19)
Pitää peittää kokonaan tai lähes kokonaan...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä leggingsejä ei käytetä ihmisten ilmoilla. Ne ei ole housut. Käytä kotona tai salilla jos on pakko.
Oletko v ajuk ki? Kerroin hyvin selkeästi etten ole kiinnostunut mielipiteistä leggingsejä kohtaan.🙄 Ai mutta huomiotahan sinä vain haet, raukka.
Kyl pitäis peittää mun mielestä kokonaan.🙂
Mulla paidat puoleen reiteen tai polviin.
Minä käytän aivan satavarmasti leggareita julkisella paikalla. Hamekaan ei ole housut. Silti sitäkin saa käyttää julkisesti 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oletkin sitten hauska 🥱
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aivan satavarmasti leggareita julkisella paikalla. Hamekaan ei ole housut. Silti sitäkin saa käyttää julkisesti 😂😂😂
Saahan sitä vaikka kalsareissa olla ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä vaikka kalsareissa olla ihmisten ilmoilla.
Niin. Minä tykkään käyttää leggareita ja vaikka pitkää hupparia. Miksei myös neuletta. Tai pitkää t-paitaa. Käytän myös housuja. Ei ole muiden asia.
Leggingssien kanssa perseen pitää peittyä kokonaan. Salilla käytettävät urheiluhousut eivät ole legginssit, joten niissä voi peräkin näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oletkin sitten hauska 🥱
Hauska? En ymmärrä
Pitää peittää kokonaan. Minusta leggarit on melkein kuin sukkahousut, sillä erolla, että niitä voi kuitenkin käyttää (pitkän) paidan kanssa, kun sukkikset vaativat hameen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mauton ja tyylitajuton. Mutta ihan laillista se on. Voit korostaa näitä puoli hankkimalla myös ankkahuulet ja todella näkyvät ripsienpidennykset.
No minä olen kaukana tyylitajuttomasta. Sinä et tiedä minun vaatteistani tuon taivaallista. Minä sen sijaan tiedän, että olen aina saanut kehuja tyylistäni. Joka ei muuten ole sinun asiasi millään tavalla, pelle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä leggingsejä ei käytetä ihmisten ilmoilla. Ne ei ole housut. Käytä kotona tai salilla jos on pakko.
On sellaisia, mitä voi pitää hyvin missä vain. Maksaa enemmän kuin nämä kiinapaskeet mitä yleensä näkyy, mutta näitä on olemassa. On hyvännäköiset pitkien paitojen ja mekkojen kanssa. Jalkojen muotoa ei erota, ei näe missä menee lihasten rajat, luut tms. Minustakin sellaisten pitää peittyä, muu on too much information. Suurin osa ihmisistä on helevetin rumia. Joko läskejä tai kanankoipia.
Itse meiehenä saatan käyttää lenkkeillessäni ihonmyötäsisä urheilutrikoita ulkona viielämmä kelillä. Juoksutakkini tai painati peittää noin puolet pepustani. - Mitään shorsteja en tapaa pukea trikoitteni päälle, vaikka sellaistakin "tyyliä" näkee jodeindenkin miesten suosivan.
Vierailija kirjoitti:
Leggingssien kanssa perseen pitää peittyä kokonaan. Salilla käytettävät urheiluhousut eivät ole legginssit, joten niissä voi peräkin näkyä.
Jep. Nuoret tytöt voi pitää ilman helmoja ja näillä yleensä onkin vähän löysemmät eikä mitkään makkarankuoret. Aikuisella sellaiset taas näyttää hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko v ajuk ki? Kerroin hyvin selkeästi etten ole kiinnostunut mielipiteistä leggingsejä kohtaan.🙄 Ai mutta huomiotahan sinä vain haet, raukka.
Legginsit = pitkät kalsarit.
Naamalle niiden kanssa voi istua, mutta kuka urpo menee ulos pitkissä kalsareissa.
Minä pidän mekkojen kanssa. Kevyemmät ja huolettomammat kuin housut. Pitää olla reiteen asti, muuten rivot, oli vaikka kuinka hyvät muodot. Jos pyllyään haluaa esitellä, niin päälle vaikka hiihtohousut. Ne eivät näytä joka mutkaa sääristä, eli ovat minulle ihan housut. Juju on siinä, että ihan kaikkea ei paljasteta.