Haluaisitko 5-kymppisenä kuulla jos joku olisi rakastunut sinuun?
Miten suhtautuisit siihen varattuna / vapaana?
Vaikka et olisi yhtään kiinnostunut, kertoisitko asiasta eteenpäin?
Ja kaikessa siis oletus että joku vain ilmottaa näin, ei siis mikään stalkkaus ja pommitus.
Kommentit (29)
Tietenkin. Sekä varattuna että vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt haittaakaan, olettaen että tunnen tämän henkilön.
Mutta kun nyt en tunne läheisesti ketään, niin olisi aika pelottavaa jos pystymetsästä joku ilmoittaisi ihan rakastuneensa.
Ei järkyttäisi että tuttu ihminen 20v ajalta ilmoittaisi näin?
Toki voisin kuulla asiasta, vaikka olen ollut varattuna 25 vuotta. Itse en ole muihin ihastunut tai käyttäytynyt niin, että olisin antanut aihetta ihastumisille, joten hieman kohottelisin kulmakarvojani, jos asiasta kuulisin.
Kyse on kuitenkin työkaverista, koska puhut eteenpäin kertomisesta.
Harkitsisin tarkkaan, sillä nämä asiat yleensä leviää eteenpäin.
Kyllä tämä tieto ilahduttaa kuusikymppistäkin, erityisesti jos sen tuo esiin puoliso jonka kanssa liittoa takana 40 vuotta. Jos joku random sen esittäisi kassajonossa saattaisin häkeltyä.
Rakastumisesta en tiedä ja siihen en usko, mutta ihastuminen kyllä olisi mahdollista. Mutta jos joku olisi ollut ihastunut minuun 20 vuoden ajan ja tietää oikein hyvin, että olen varattu, niin valitettavasti pitäisin tyyppiä hieman outona. Sellaisena ressukkana vähän.
En. Minua ei kiinnosta kenenkään subjektiiviset ja hulluuksissaan päässään kehittelemät tunnereaktiot ja fantasiat. Olen sata varma etten ole ollut millään tavalla rakastettava, tai antanut ymmärtää mitään. Lähinnä kuvottaisi ja ketuttaisi jonkun avautuminen tällaisista mt-ongelmista kohdistuen minuun.
Vierailija kirjoitti:
En. Minua ei kiinnosta kenenkään subjektiiviset ja hulluuksissaan päässään kehittelemät tunnereaktiot ja fantasiat. Olen sata varma etten ole ollut millään tavalla rakastettava, tai antanut ymmärtää mitään. Lähinnä kuvottaisi ja ketuttaisi jonkun avautuminen tällaisista mt-ongelmista kohdistuen minuun.
Tämä! Ei todellakaan kiinnosta olla jonku viidenkympin hormonimyrskyn ja libidon jämien säälittävä kohde 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kuitenkin työkaverista, koska puhut eteenpäin kertomisesta.
Harkitsisin tarkkaan, sillä nämä asiat yleensä leviää eteenpäin.
Ei ole kyse työkaverista.
Muuten aika kriittisiä juttuja voisi mennä sekaisin joten siksipä olenkin ollut hiljaa jo kauan.
Miksipä ei olisi kivakin tietää, jos joku olisi rakastunut/ihastunut.
T: 5-kymppinen gubbe
Vierailija kirjoitti:
Rakastumisesta en tiedä ja siihen en usko, mutta ihastuminen kyllä olisi mahdollista. Mutta jos joku olisi ollut ihastunut minuun 20 vuoden ajan ja tietää oikein hyvin, että olen varattu, niin valitettavasti pitäisin tyyppiä hieman outona. Sellaisena ressukkana vähän.
Juu, enpä usko että noin tympeään tyyppiin kukaan rakastuisi.
Ymmärryskin on vähän hakusessa, kukaan ei sanonut että olisi ollut ihastunut / rakastunut 20v ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ei todellakaan kiinnosta olla jonku viidenkympin hormonimyrskyn ja libidon jämien säälittävä kohde 🤢
Kuka sanoi että mä olen viiskymppinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryskin on vähän hakusessa, kukaan ei sanonut että olisi ollut ihastunut / rakastunut 20v ajan.
Ressukka..
Jep, olishan se pitänyt tietää että katkerat ää.iöt täällä ei ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryskin on vähän hakusessa, kukaan ei sanonut että olisi ollut ihastunut / rakastunut 20v ajan.Ressukka..
Oi kiitos ääliö :)
Aikuinen voi etänä vain ihastua, eli ilmeisesti kyse on jostain teinistä jolla hormonit hyrrää kuin hirmumyrsky.
Assburger kirjoitti:
Miksipä ei olisi kivakin tiettää, jos joku olisi rakastunut/ihastunut.
T: 5-kymppinen gubbe
Toivottavasti se toinenkin 5-kymppinen gubbe on samaa mieltä :)
Ei kai se nyt haittaakaan, olettaen että tunnen tämän henkilön.
Mutta kun nyt en tunne läheisesti ketään, niin olisi aika pelottavaa jos pystymetsästä joku ilmoittaisi ihan rakastuneensa.