Haluaisitko 5-kymppisenä kuulla jos joku olisi rakastunut sinuun?
Miten suhtautuisit siihen varattuna / vapaana?
Vaikka et olisi yhtään kiinnostunut, kertoisitko asiasta eteenpäin?
Ja kaikessa siis oletus että joku vain ilmottaa näin, ei siis mikään stalkkaus ja pommitus.
Kommentit (29)
Viisikymppisenä miehenä en välttämättä. Tässä iässä sitä tykkäisi enemmän niin kuin hillitymmästä ilmaisusta. Suuria tunteita ei oikein enää jaksaisi. Tosi rakkaus on kyllä sellainen että jos se tapahtuu niin ei se ei kysele, tykkäänkö.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen voi etänä vain ihastua, eli ilmeisesti kyse on jostain teinistä jolla hormonit hyrrää kuin hirmumyrsky.
Voi kun te toivonne menettäneet luette ihan selvää suomen kieltä ihan miten sattuu!
Mistä päättelit että jostain etä-jutusta kyse??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minua ei kiinnosta kenenkään subjektiiviset ja hulluuksissaan päässään kehittelemät tunnereaktiot ja fantasiat. Olen sata varma etten ole ollut millään tavalla rakastettava, tai antanut ymmärtää mitään. Lähinnä kuvottaisi ja ketuttaisi jonkun avautuminen tällaisista mt-ongelmista kohdistuen minuun.
Tämä! Ei todellakaan kiinnosta olla jonku viidenkympin hormonimyrskyn ja libidon jämien säälittävä kohde 🤢
Tuskin noilla aivoilla on siitä pelkoa. Lues aloitus uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen voi etänä vain ihastua, eli ilmeisesti kyse on jostain teinistä jolla hormonit hyrrää kuin hirmumyrsky.
Ja valitettavasti myös viisikymppisillä, kun se hormonitoiminta vetelee viimeisiään. Seotaan kuoleman ja libidon hiipumisesta. Mitään tekemistä tuolla ei ole rakastumisen tai edes ihastumisen kanssa. Egon ja hormonien temppuilua.
No sinähän sen tiedät.
Minä en, kun kolmekymppisenä rakastuin ja vielä kolmekymppinen olen.
Ap
Jos se olisi tietämäni hlö josta pidän. Tuntematon komea mies tunnustamassa ulkona olisi liian epäilyttävä, aikoisiko hän ryöstää tms. Joku peräkammarin Jorska tunnustamassa rakkautta humalassa kerrostalon rappukäytävässä, tulisi kiire juosta pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iällä on tuohon merkitystä?
Halusin vain täsmentää kohderyhmää.
Tärkeämpiin kysymyksiin ei kovin moni vastannutkaan.
Toki se mukavalta tuntuisi. Omista tuntemuksista ja elämäntilanteesta olisi kiinni, miten tarina jatkuisi.
Mies, melkein 50.
Itse olen melkein 50, naimisissa pitkään, lapsia.
Eli olisiko tilanne se, että joku kertoisi rakastaneensa minua 20 vuotta. Tilanne olisi alkanut, kun olimme kolmikymppisiä.
Mä luulen, että kokisin jonkinlaista syyllisyyttä ja surua, jos tuommoisen kuulisin. Tulisi paha mieli tuon ihmisen puolesta. Parempi ehdottomasti olisi ollut kertoa jo silloin kolmikymppisenä.
Ja valitettavasti myös viisikymppisillä, kun se hormonitoiminta vetelee viimeisiään. Seotaan kuoleman ja libidon hiipumisesta. Mitään tekemistä tuolla ei ole rakastumisen tai edes ihastumisen kanssa. Egon ja hormonien temppuilua.