Hassua miten viisikymppinenkin mies menee kevyesti kolmeviitosesta, kun päällä on valkoiset lenkkarit, nuorekkaat farkut sekö tyköistuva kauluspaita
Kommentit (32)
Tiedättekö sen miestyypin, joka voi pukeutua nuorekkaasti näyttämättä naurettavalta, vaikka ikää on jo? Minun miesystäväni on sellainen.
Itse olen vasta 43 mutta menisin heittämällä kolmikymppisestä jos noin nuorekkaasti pukeutuisin. Täytyy käydä ostamassa se tyköistuva paita, valkoiset tennarit ja farmariasu.
Mä oon jo 55, mut uusissa kledjuissa oon tosi style. Äitikin sano, et voisin hyvin mennä diskoon ja nuoret naiset ois ihan hulluna meitsiin.
Kyllä. Moni mies ei välttämättä ymmärrä miten pienillä jutuilla ja nuorekkaalla vaatetuksella saa 15 vuotta pois.
Mistä voisi ostaa nuorekkaan farmariasun?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kolmevitosesta vaikka olisi potkupuku päällä. Ehkä 45 mutta ei 35. Naamasta näkyy ikä.
Juuri näin. Max 10 vuotta voi huijata ja sekin vaatii todella sopivia geenejä. Ja tämä koskee tietysti naisia myös. Prosenttiosuus on todella pieni, koska puolella porukasta oletus menee itseasiassa toiseen suuntaan...
Niin mitä sitten? No kantsii olla itsensä ikäinen. Onneaan ei voi kääntää pelleilyllä. Ja satunnaisia seksisuhteita ei tähän siis lasketa.
Hassua, miten joku kuvittelee tuollaisen olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo 55, mut uusissa kledjuissa oon tosi style. Äitikin sano, et voisin hyvin mennä diskoon ja nuoret naiset ois ihan hulluna meitsiin.
55 vuotias ja hänen äiti 🤣🤣🤭🤭
Jos menen eukon (45v) kanssa Alkoon niin ne ei myy meille jos mulla ei ole henkkareita mukana. Myyjät kysyy aina että meinaakos äiti ostaa pojalleen viinaa?
M 53
Trolololololololooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo