Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua miten viisikymppinenkin mies menee kevyesti kolmeviitosesta, kun päällä on valkoiset lenkkarit, nuorekkaat farkut sekö tyköistuva kauluspaita

Vierailija
18.01.2023 |

Ei yllätä oikeastaan

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Päivystysvuoro jatkuu vielä?

Trolololololololooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Vierailija
22/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen miestyypin, joka voi pukeutua nuorekkaasti näyttämättä naurettavalta, vaikka ikää on jo? Minun miesystäväni on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 43 mutta menisin heittämällä kolmikymppisestä jos noin nuorekkaasti pukeutuisin. Täytyy käydä ostamassa se tyköistuva paita, valkoiset tennarit ja farmariasu.

Vierailija
24/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo 55, mut uusissa kledjuissa oon tosi style. Äitikin sano, et voisin hyvin mennä diskoon ja nuoret naiset ois ihan hulluna meitsiin.

Vierailija
25/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Moni mies ei välttämättä ymmärrä miten pienillä jutuilla ja nuorekkaalla vaatetuksella saa 15 vuotta pois.

Vierailija
26/32 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi ostaa nuorekkaan farmariasun?

Vierailija
27/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas ja vireä mies!

Vierailija
28/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kolmevitosesta vaikka olisi potkupuku päällä. Ehkä 45 mutta ei 35. Naamasta näkyy ikä.

Juuri näin. Max 10 vuotta voi huijata ja sekin vaatii todella sopivia geenejä. Ja tämä koskee tietysti naisia myös. Prosenttiosuus on todella pieni, koska puolella porukasta oletus menee itseasiassa toiseen suuntaan...

Niin mitä sitten? No kantsii olla itsensä ikäinen. Onneaan ei voi kääntää pelleilyllä. Ja satunnaisia seksisuhteita ei tähän siis lasketa.

Vierailija
29/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten joku kuvittelee tuollaisen olevan totta.

Vierailija
30/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream on dreamer !

Vierailija
31/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo 55, mut uusissa kledjuissa oon tosi style. Äitikin sano, et voisin hyvin mennä diskoon ja nuoret naiset ois ihan hulluna meitsiin.

55 vuotias ja hänen äiti 🤣🤣🤭🤭

Vierailija
32/32 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen eukon (45v) kanssa Alkoon niin ne ei myy meille jos mulla ei ole henkkareita mukana. Myyjät kysyy aina että meinaakos äiti ostaa pojalleen viinaa?

M 53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän