Sukupuoli ei ole hakemusasia !
Sukupuoli perustuu biologiaan. Kyseessä ei ole hakemusasia, jonka voisi hakemuksella muuttaa.
Hakemuksella ei voi myöskään järkkäillä pituutta lisää tai karistaa ikävuosia tai kiloja.
Kommentit (2856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet sukupuolen?
Pöksyt kinttuun ja kurkistus jalkojen väliin. Jos siinäkään vaiheessa järki ei puhu, niin sukupuolikohdassa laitetaan rasti ruutuun: pöljä.
Kyllä minä tiedän, mitä pöksyistäni löytyy, mutta mitä se valtiolle kuuluu?
Kuuluu se, heti siinä vaiheessa kun saat henkilötunnuksen ja löydyt väestörekisteristä, elikkäs aika heti kun genitaalisi valuvat synnytyspöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöksyt kinttuun ja kurkistus jalkojen väliin. Jos siinäkään vaiheessa järki ei puhu, niin sukupuolikohdassa laitetaan rasti ruutuun: pöljä.
No se ei tietenkään valtiolle kuulu että pöksyistäsi löytyy iso paska. Valitettavasti se kuitenkin haisee kanssaihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XY = mies, XX= nainen. Vieläkin joillekin epäselvää !
Entäs XXY?
Kromosomihäiriöinen mies.
Monesti kromosomihäiriöisille määritellään jompikumpi sukupuoli. Eivät hekään vaihtele sukupuoltaan mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse mitenkään "määritellä".
Sukupuoli on biologinen fakta, sukupuoli on anatomiaa =lihaa, verta, soluja, luita.
Vierailija kirjoitti:
"Katso dorka jalkoväliisi niin tiedät."
Eiköhän se ole muutakin kuin jalkojen väli. Kannattaa varovasti ottaa kantaa jos ei ole oikein perillä asioista.
Mitä muuta? Mielenterveysongelmasi eivät asiaa muuksi muuta. Joko olet syntyjäsi mies tai nainen. Hyvin harvoin voi käydä niin että syntyy sekasikiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XY = mies, XX= nainen. Vieläkin joillekin epäselvää !
Entäs XXY?
Kysyin ihanan tosissani. Variaatioita löytyy useampia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisia faktoihin perustuvia ihmisten ominaisuuksia saa muutella mielensä mukaan, niin samalla logiikalla joku voi tuntea itsensä vanhukseksi ja vaatia eläkkeelle pääsyä ja "ikänsä" mukaista eläkettä.
Eläke kertyy työvuosista eikä iästä.
Vielä parempi, mä ainakin koen tehneeni töitä jo ainakin puoli vuosisataa. Miksi ihmisoikeuksiani riistetään eikä minua kohdella tämän kokemukseni mukaisesti?
Entä jos henkilöllä on useampi persoonallisuus ja kaikki eri sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä lentää sperma ja naiselle tulee kuukautiset. Kaikki muu pitää laittaa eristettyyn huoneeseen.
Olisi varmaankin hyvin hyödyllistä, että työnteon ja yhteiskunnan nettomaksajien suht harvalukuiseen joukkoon kuulumisen sijaan olisinkin jossain eristetyssä huoneessa.
t. transsukupuolinen
Niin tai voisit alkaa opetella olemaan se sukupuoli joksi synnyit. Ja sitten otat sitä hormoonia joka vahvistaa sitä sinun alkuperäistä sukupuoltasi. Eli jos olet syntynyt naiseksi niin ÄLÄ ota testosteronia vaan OTA estrogeeniä ihan helvetisti.
Miksi minä niin tekisin, jos kaikki on nyt hyvin? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja miksi se on millään tavalla sinun asiasi?
No jos kaikki on hyvin niin älä sitten valita. Jos olet pimppipoika ja käyttäydyt kuin mies ja kuulostat mieheltä niin olet silti nainen, jolla on pillu ja jonne mies voi työntää peniksen ja rynkyttää kunnolla. Tai peräaukkoon jos olet mieluummin sitten homo"mies".
Onpa typerä kommentti.
Perustele mikä siinä on niin typerää? Et kykene etkä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Laitoshoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä lentää sperma ja naiselle tulee kuukautiset. Kaikki muu pitää laittaa eristettyyn huoneeseen.
Olisi varmaankin hyvin hyödyllistä, että työnteon ja yhteiskunnan nettomaksajien suht harvalukuiseen joukkoon kuulumisen sijaan olisinkin jossain eristetyssä huoneessa.
t. transsukupuolinen
Niin tai voisit alkaa opetella olemaan se sukupuoli joksi synnyit. Ja sitten otat sitä hormoonia joka vahvistaa sitä sinun alkuperäistä sukupuoltasi. Eli jos olet syntynyt naiseksi niin ÄLÄ ota testosteronia vaan OTA estrogeeniä ihan helvetisti.
Miksi minä niin tekisin, jos kaikki on nyt hyvin? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja miksi se on millään tavalla sinun asiasi?
No jos kaikki on hyvin niin älä sitten valita. Jos olet pimppipoika ja käyttäydyt kuin mies ja kuulostat mieheltä niin olet silti nainen, jolla on pillu ja jonne mies voi työntää peniksen ja rynkyttää kunnolla. Tai peräaukkoon jos olet mieluummin sitten homo"mies".
Onneksi sinulla on kaikesta päätellen kaikki tasapainossa ja hyvin, olen onnellinen puolestasi.
Kyllä olen normaali heteromies jolla on rakastava aviovaimo ja 5 lasta. Harrastamme myös normaalia seksiä emme nai minnekkään paskareikään. Jos et kestä suoraa puhetta niin mene hoitoon. Miehellä on penis ja naisella vagina.
Jos KOEN olevani 66-vuotias niin olenko, vaikka olisin 28-vuotias. Voinko ilmoittaa uuden ikäni ilmoitusasiana ja korjata ikäni passiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan kuuluu, yhteiskunnassa on tapana tietää keitä sen jäsenet ovat, montako niitä on ja kumpaa sorttia kuinkakin paljon. Näin yhteiskunta varmistaa toimintakykynsä.
XX = naaras, XY = uros. Joillakin saattaa olla XXY-, YY- tai vaikka XYY-kromosomit milloin kyse saattaa olla intersukupuolisesta henkilöstä kenellä on molemmat sukuelimet. Muiden kohdalla asia on selvä. On downeillakin 3 kromosomia kromosomiparissa 21 eikä kyse ole mistään uudesta rodusta, vaan sairaudesta/geenipoikkeamasta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä pointti. Jos multipersoonallisuushäiriöisellä on esim. 20 persoonaa, nehän voivat olla vaikka kaikki ihanneri sukupuolta (joita on tutkittu muistaakseni olevan n. 80). Ja sitten kun nämä multipersoonallisuuden 20 persoonaa vinksahtavat, niin nehän voivat kaikki haluta vaihtaa sukupuolensa ihan joksikin muuksi. Ei lopu psykiatrin pöydästä leipä. Eikä genitaalikirurgin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postmoderni intersektionaali määrittää sen tunteen ja kielen kautta. Biologia ja lääketiede geenien ja sukuelimien kautta. Intersektionaali voitti siis biologian ja lääketieteen. Se on vääntänyt jo historian, taiteet ja luonnontieteet uuteen uskoon. Kohta intersektionaali varmasti voittaa matematiikankin.
Todellisuuden määrittely tunteiden kautta on tuhoisaaa ja harhaista. Sillä tavalla myös uskonnot syntyivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. transsukupuolinen
Onneksi sinulla on kaikesta päätellen kaikki tasapainossa ja hyvin, olen onnellinen puolestasi.
Kyllä olen normaali heteromies jolla on rakastava aviovaimo ja 5 lasta. Harrastamme myös normaalia seksiä emme nai minnekkään paskareikään. Jos et kestä suoraa puhetta niin mene hoitoon. Miehellä on penis ja naisella vagina.
Suomeksi siitin ja emätin.
Sukupuolta ei tehdä vaatteilla. Sukupuoli ei ole "esitys" eli representaatio, niin kuin nämä aivoihinsa uponneet tiedeihmiset tosissaan väittävät. Tyttö ei muutu pojaksi, vaikka laittaa hupparin ja lökäpöksyt ja lippiksen väärin päin päähän, vaikka kuinka toivoisi.
Arvostan miehiä niin paljon, että en voi ottaa leikkauksilla tehtyä neo-penis-miestä vakavasti.
Maksetaanko julkisella toimenpiteet, jos koen olevani enemmän vihreäsilmäinen kuin sinisilmäinen? Koen myös olevani nuori ja pinkeä, joten voisin ottaa muutamat nahankiristykset.