Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuoli ei ole hakemusasia !

Vierailija
18.01.2023 |

https://yle.fi/a/74-20013367

Sukupuoli perustuu biologiaan. Kyseessä ei ole hakemusasia, jonka voisi hakemuksella muuttaa.

Hakemuksella ei voi myöskään järkkäillä pituutta lisää tai karistaa ikävuosia tai kiloja.

Kommentit (2856)

Vierailija
21/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet sukupuolen?

Pöksyt kinttuun ja kurkistus jalkojen väliin. Jos siinäkään vaiheessa järki ei puhu, niin sukupuolikohdassa laitetaan rasti ruutuun: pöljä.

Vierailija
22/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaisia faktoihin perustuvia ihmisten ominaisuuksia saa muutella mielensä mukaan, niin samalla logiikalla joku voi tuntea itsensä vanhukseksi ja vaatia eläkkeelle pääsyä ja "ikänsä" mukaista eläkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postmoderni intersektionaali määrittää sen tunteen ja kielen kautta. Biologia ja lääketiede geenien ja sukuelimien kautta. Intersektionaali voitti siis biologian ja lääketieteen. Se on vääntänyt jo historian, taiteet ja luonnontieteet uuteen uskoon. Kohta intersektionaali varmasti voittaa matematiikankin.

Vierailija
24/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöksyt kinttuun ja kurkistus jalkojen väliin. Jos siinäkään vaiheessa järki ei puhu, niin sukupuolikohdassa laitetaan rasti ruutuun: pöljä.

Tai sitten vaan yksinkertainen kromosomitesti. Se paljastaa totuuden.

Vierailija
25/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kissana mennä baariin, voinko vaatia hiekkalaatikkoa nurkkaan että pääsee kuselle?

Kissana et pääse baariin, koska ravintolatiloissa eläimet on kielletty, poislukien viralliset avustajakoirat.

Saanko mennä ilmaiseksi bussiin, jos väitän olevani opaskoira. Koen sen erittäin vahvaksi identiteetiksi, eikä sitä saa riistää minulta.

Vierailija
26/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittautuu mieheksi, niin saako sitten mennä uimahallissa miesten pukuhuoneeseen?

Vierailija
27/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä lentää sperma ja naiselle tulee kuukautiset. Kaikki muu pitää laittaa eristettyyn huoneeseen.

Olisi varmaankin hyvin hyödyllistä, että työnteon ja yhteiskunnan nettomaksajien suht harvalukuiseen joukkoon kuulumisen sijaan olisinkin jossain eristetyssä huoneessa.

t. transsukupuolinen

Niin tai voisit alkaa opetella olemaan se sukupuoli joksi synnyit. Ja sitten otat sitä hormoonia joka vahvistaa sitä sinun alkuperäistä sukupuoltasi. Eli jos olet syntynyt naiseksi niin ÄLÄ ota testosteronia vaan OTA estrogeeniä ihan helvetisti.

Tässä ketjussa on myös urologian, gynekologian ja endokrinologian tohtori, vau! Helvetisti vaan hormoneja kaikille niin hyvä tulee.

Vierailija
28/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia faktoihin perustuvia ihmisten ominaisuuksia saa muutella mielensä mukaan, niin samalla logiikalla joku voi tuntea itsensä vanhukseksi ja vaatia eläkkeelle pääsyä ja "ikänsä" mukaista eläkettä.

Eläke kertyy työvuosista eikä iästä.

Vierailija
29/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta ajattelin tulla kaapista ja vielä lisäksi myös muuttua mieheksi. Haluan, että kaikki pitää minua ihailtavan rohkeana ja voimaantuneena ja kaikki ällistelevät kuinka hyvin muutosprosessi on mennyt.

Winwin

Vierailija
30/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolileikit pitäisi kieltää lailla eikä sallia.

Vierailija
31/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta ajattelin tulla kaapista ja vielä lisäksi myös muuttua mieheksi. Haluan, että kaikki pitää minua ihailtavan rohkeana ja voimaantuneena ja kaikki ällistelevät kuinka hyvin muutosprosessi on mennyt.

Winwin

Aivan vapaasti. Kannattaa elää näköistään elämää.

Vierailija
32/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin määritellä itseni naiseksi, kokea naiseuteni ja nauttia täysinrinnoin uimahallin naistensaunan lempeistä löylyistä!

M36

Kohta varmaan vauvan ensiparkaisusta määritellään sukupuoli. Sellaista vankkaa tieteellistä osaamista.

Eipähän ainakaan määritellä väärin, kyllä tuostakin jonkinlainen laskentasysteemi saadaan fiksuissa päissä tuossa tuokiossa kehiteltyä.

Vierailija
33/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian on, oletko valmis translaki etenee. Minä (nainen) aion ilmoittaa väestörekisteriin, että olen huolestunut alapääni olomuodosta ja siitä, että miehet saavat enempi palkkaa kuin naiset, niin haluan muuttaa sukupuoltani mieheksi. Sehän on lain voimaanastuessa vain ilmoitusluonteinen seikka, ei kukaan minun housuihin kurkista. Luuri käteen ja simppelisti vehkeet vaihtoon, perun sen sitten, jos munapäänä ei ollutkaan hauskaa olla.

Mulla on ihan sama plääni.

Vierailija
34/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipeliprinsessat ja piparikuninkaat. Welcome to Finland.

Vierailija
35/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä rautalankaa: jos laitat koiralle satulan, niin se koira ei muutu hevoseksi. OK ?

Ei mitään tekemistä aiheen kanssa.

Vierailija
36/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XY = mies, XX= nainen. Vieläkin joillekin epäselvää !

Entäs XXY?

Vierailija
37/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä lentää sperma ja naiselle tulee kuukautiset. Kaikki muu pitää laittaa eristettyyn huoneeseen.

Olisi varmaankin hyvin hyödyllistä, että työnteon ja yhteiskunnan nettomaksajien suht harvalukuiseen joukkoon kuulumisen sijaan olisinkin jossain eristetyssä huoneessa.

t. transsukupuolinen

Niin tai voisit alkaa opetella olemaan se sukupuoli joksi synnyit. Ja sitten otat sitä hormoonia joka vahvistaa sitä sinun alkuperäistä sukupuoltasi. Eli jos olet syntynyt naiseksi niin ÄLÄ ota testosteronia vaan OTA estrogeeniä ihan helvetisti.

Keinohormoneissa on syöpäriskiä. Hyvin harkitusti niitä on tähän asti käytetty ja aina johonkin fyysiseen oireseen. Nyt sitten ajetaan douppaamistakin ihan kannatettavaksi asiaksi. Riskit jätetään kyllä tälläkin kertaa itse douppaajan kannettavaksi, se on ihan selvää.

Tässä ketjussa on myös urologian, gynekologian ja endokrinologian tohtori, vau! Helvetisti vaan hormoneja kaikille niin hyvä tulee.

Vierailija
38/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian on, oletko valmis translaki etenee. Minä (nainen) aion ilmoittaa väestörekisteriin, että olen huolestunut alapääni olomuodosta ja siitä, että miehet saavat enempi palkkaa kuin naiset, niin haluan muuttaa sukupuoltani mieheksi. Sehän on lain voimaanastuessa vain ilmoitusluonteinen seikka, ei kukaan minun housuihin kurkista. Luuri käteen ja simppelisti vehkeet vaihtoon, perun sen sitten, jos munapäänä ei ollutkaan hauskaa olla.

Mulla on ihan sama plääni.

Kauhee uho teillä on päällä, ja yksikään teistä ei tee lopulta asialle mitään. Mutta fantasioidahan saa, ei siinä mitään.

Vierailija
39/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläke kertyy työvuosista eikä iästä.

Minähän ne työvuodet ja eläkkeen suuruden tietenkin määrittelen. Sitten vaan kerron ne ilmoitusluotoisesti eläkeyhtiölle. Helppoa, siistiä ja yksinkertaista.

Vierailija
40/2856 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä liian vaikea joillekin? Niin kummallisia kommentteja.