Laihdutuksen 2 viikon saldo sama kuin olisin mussuttanut karkkia sohvalla
Alkaa turhauttaa tämä painonpudotus! Aloitin kevennyksen 2 viikkoa sitten, eikä grammaakaan ole pudonnut. Olen syönyt 1500 kcal/pv, lenkkeillyt ja tehnyt kahvakuulatreenejä. Saman tuloksen saan karkkia mussuttamalla. Motivaatio tässä kyllä tulee ryminällä alas. Olen 172 cm/84 kg. Mikä neuvoksi?
Kommentit (92)
Sama. Mitat 175cm ja 94 kg. Ei ole tippunut yhtään, vaikka ruokavalio muuttui aika radikaalisti. Kuitenkin tuossa samassa lukemassa paino on pysynyt varmaan jo vuoden sillä että olen surutta melkein joka päivä vetänyt sipsejä, karkkeja, limsoja jne. Ja en ole syönyt yhtään enempää ns oikeaa ruokaa kuin ennenkään, terveellisempää vaan.
Hyvä sinä! Älä luovuta vaan nauti hyvästä muutoksesta. Luultavasti näytät jo paljon paremmalta, mutta et vain itse näe sitä. Kehosi on tiukentunut, iho kuulasmpi ja silmissä eloa :)
Jatka nyt alkuun kolme kuukautta ja katso sitten uudelleen.
Liian lyhyt aika.
Ihanko 2 viikkoa olet jaksanut treenata?Katsotaan kun olet 5 vuotta treenannut.Tämän takia teille punkeroille nauretaan.
Luultavammin on tuolla huhkimisella kertynyt nestettä lihaksiin. Ihan turha repiä itseään kun laihtuminen on 80% ruokaa. Mieluummin käy vaikka kävelyllä ja vältä stressiä. Energiamäärä kuulostaa ihan hyvälle. Olet kuitenkin nainen olettaisin niin aina kun stressaat keho ymmärtää sen käskynä suojata rasva varastot jotta voit raskautua. Se laittaa hormonit siihen malliin että mitään ei häviä vaikka mitä tekisit, koska sillä on missio pelastaa sinut näläkuolemalta ja varmistaa jälkeläisen saanti.
Nestepöhötyksen poistumisen huomaa vain peilistä vaikka vaaka pysyisi samana. Yksi läskikilo tarvitsee 7000 kCal vajeen.
1. Lasket kalorit väärin
2. Ratkaisu: lopeta kalorien laskeminen, siirry pätkäpaastoon ja vähennä hiilareita.
Kai sitä lihasmassaakin on jonkun verran tuossa ajassa tullut. Oman painon seuraaminen on turhaa, jos treenaat ja olet dieetillä. Keskity muihin asioihin. Tulokset näkyvät kyllä takuuvarmasti parin kuukauden kuluttua ihan vsin peiliin katsomalla. Henkilövaa'an voi heittää jorpakkoon.
Sama täällä! Tähän se aina meikäläiselläkin oppuu, kun mitään tulosta ei tule.
Mulla kalorit 1300-1400, en treenaa ollenkaan. 2kg lähti kahdessa viikossa ja jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Mulla kalorit 1300-1400, en treenaa ollenkaan. 2kg lähti kahdessa viikossa ja jatkuu...
Tätä olisin myös toivonut, että edes alussa paino putoaisi nopeammin. Nyt on vaikea pitää motivaatiota yllä, kun mitään ei lähde.
Ap
Mitä jos vaihdat puntarin mittanauhaan hetkeksi ja punnitset vasta vaikka 4 vkon jälkeen? Totta on että treenaaminen usein alussa nostaa painoa, mutta kulutus nousee kun tulee lihasta. Älä luovuta. Elimistösi kiittää vielä.
Laihdutus on hankalaa. Itselläni on pudonnut kaksi kiloa kahdessa viikossa. Syön vähän eli n 1200 kcal päivässä ja hiilihydraatit on n 30g päivässä. Kirjaan ylös fat secretiin.
Vyötäröltä on lähtenyt jo 6cm, kun kaikki turvotus on poissa. Mahtuu jo yhdet kivat housut jalkaan. Mitat 161/75. Tarkoitus on saada pois vielä 7 kg. Mitään kituuttamista ei ole tarkoitus harrastaa. Nyt vain ei ruoka kauheasti maistukaan. Kai se on tuo vähäinen hiilihydraattimäärä, mikä vaikuttaa.
Proteiini ilmeisesti puuttuu,välttämätön kehonkoostumukselle.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus on hankalaa. Itselläni on pudonnut kaksi kiloa kahdessa viikossa. Syön vähän eli n 1200 kcal päivässä ja hiilihydraatit on n 30g päivässä. Kirjaan ylös fat secretiin.
Vyötäröltä on lähtenyt jo 6cm, kun kaikki turvotus on poissa. Mahtuu jo yhdet kivat housut jalkaan. Mitat 161/75. Tarkoitus on saada pois vielä 7 kg. Mitään kituuttamista ei ole tarkoitus harrastaa. Nyt vain ei ruoka kauheasti maistukaan. Kai se on tuo vähäinen hiilihydraattimäärä, mikä vaikuttaa.
Kituuttamistahan sä juuri harrastat.
No hei, mun mitat on 162cm ja 82kg. Olin kuumeessa ja kipeä pari viikkoa, heikko ruokahalu ylipäätään, yhtään en syönyt mitään herkkujakaan, paino ei pudonnut yhtään. Jippii.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko 2 viikkoa olet jaksanut treenata?Katsotaan kun olet 5 vuotta treenannut.Tämän takia teille punkeroille nauretaan.
Yritit sitten tekstiäkin laihduttaa. Ei ole kiva, kun aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa...
Heitä vaaka helvettiin, jatka terveellisesti syömistä ja liikkumista. Älä mieti koko ajan että ruokaruokaruoka täytyylaihtuatäytyylaihtua. Vuoden päästä tarkista mikä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kituuttamistahan sä juuri harrastat.
Miksi syödä, jos tulee täyteen eikä maistu? Kolme kertaa päivässä syön. Reilusti kasviksia, rasvaista lihaa, voita ja jonkun verran rasvaisia maitotuotteita.
Malttia