Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1415)

Vierailija
1021/1415 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi niin kovasti suhtreeseen nyt ja heti kaikki nyt äkkiä NYT.

Epäröin ja vatsa huusi kovaa että eieiei, mutta en kuunnellut. Pää sanoi että "no kokeillaan nyt edes". Se oli virhe.

Pari vuotta naisen jatkuvia kriisejä, draaman vääntämistä tilanteesta kun tilanteesta, itkukohtauksia, syytöksiä, mustaaukkaisuutta, vaatimuksia, kaiken torpedointia, epäitsevarmuuksia jne. kävi selväksi että toinen on vaan lapsellinen, itsekäs ja aivan yliherkkänahkainen ihminen.

Olin hänelle vain lompakko, paraatilippu ja ilmainen terapeutti. Vei voimat ja jaksamisen, enkä saanut mitään takaisin.

Kuulostaa ihan minultapaitsi tämä lause "Nainen halusi niin kovasti suhtreeseen nyt ja heti kaikki nyt äkkiä NYT"

En tosin koe miestä esim." van lompakkona" mutta ymmärrän, miksi mies kokee niin.

Vierailija
1022/1415 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän muutti niin pian kotiini kun sai lähdöt pienestä, likaisesta kämpästään.

Silloin oltiin nuoria, parikymppisiä. Olin sinkkuäiti.

Seksi hänen kanssaan oli upeaa- ja nyt, 24 vuoden jälkeen, milloin olen ollut kuin äiti hänelle, en jaksa enää tuota mieslasta.

Heti kun yhteiset lapsemme tulevat täysi-ikään ja muuttavat, lähden pois.

Enää 3 vuotta ja olen vapaa.

N45

Tuskin lähdet

Meinasin tulla kirjoittamaan samaa äitini on hyvä esimerkki monta vuotta tehnyt eroa narsisti psyko isästäni ja ei vieläkään eronnut! Yli 30 vuotta nauttinut nöyryytyksestä ja pahasta olosta!! Jos sanoo että nyt mä lähden suhteesta eikä lähde niin se johtuu pelosta ja siitä että tuntuu ettei ansaitse parempaa eikä osaa olla yksinkään.

Myös taloudellinen epävarmuus jarruttaa lähtöä. Omaisuuden jako ja sen myötä kauhea ruljanssi järjestää oma talous uusiksi - asumiskuviot ja pelko yksin pärjäämisestä. Ajatuskin siitä voi tuntua liian raskaalta. Miten käy yhteisten perhetuttavien ja ystävien suhteen, lyödäänkö epäonnistujan leima otsaan. Ehkä sitä vaan takertuu vanhaan ja "turvalliseen" ja yrittää uskotella itselleen miehen olevan elämänsä kohtalo, eikä paremmasta ole tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1415 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. Kun kävin hänen luonaan ensimmäisen kerran, ihmettelin, miksei joku pese lavuaaria. Vessanpönttö oli harjattu ja näytti puhtaalta, mutta lavuaari oli hyvin siivoton. Laiskuus ruuanlaitossa näkyi siten, että kun olin siellä yötä, syötiin aamupalaksi voileipää ja ehdin joskus neljän aikaan iltapäivällä kysellä, eikös syötäisi jotain. Hän sanoi, että kyllä voisi, mutta viitsiikö laittaa mitään. Minä paistoin meille munakkaat, koska en oikeastaan löytänyt muuta kuin vanhentunutta ruokaa kaapista. Olisi pitänyt ymmärtää, että hän on hyvin laiska sekä siivouksen, ruuanlaiton että yleisesti kodin suhteen.

Vierailija
1024/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistuvia pettämisiä, valehtelua, pannu oma bestiksen (jota oli sanonut kuin sisko) paksuksi toistuvasti, ilkeitä vitsejä minusta, ei kunnioita, jättänyt minut ulkopuolille ja eikä ota minut mukaan minnekään vaan mieluiten pitää minut piilossa, ei kerro kenellekään olevansa varattu ja minusta, ei esitellyt minut kavereille ollenkaan, häpesi vammani takia, ei suostunut viemään minut treffeille, käytti minut hyväksi kaikessa asioissa,hänen tarpeet on tärkein, kun hän saa sen niin jättää minut huomioittamatta, ynnä muuta. Ei koskaan kehunut ulkonäöstäni. Hänen kaikki exät ovat hyvin epähygeniestejä ja myös nykyinen naisystävä jonka petti minut sen kanssa. nainen tiesi niin hyvin että exäni on varattu. On narsisti. Molemmat. Minä olen niin hyvin tarkka terveyden ja hygenian asioista.

Alussa pettämisiä koska ajattelin että johtui iästä yms. Olin niin todella hyvin kiltti ja ottanut hänet huomioon kaikessa asioissa ja jopa luovutin kaikki unelmista. Vei kaikki minun unemat ja antoi kaikki unelmat toiseille. Hän ei ottanut minut huomioon missään muodossa. Piti mykkäkouluja. Kohteli minua hyvin julmasti. Exän jälkeen en uskalla seurustella kenenkään kanssa. En uskalla luottaa miehiin. Exä oli eka poikaystävä. Hyvin pitkäaikainen parisuhde.

itsevarmuuttani on tuhottu niin täysin ettei jäljellä mitään. Erittäin häpeissäni ja en halua sekä uskalla tutustua kenenkään...

niin tosiaan pilkkasi minut suomenkielen takia vaikka olenkin 100% suomalainen.

olet 100% suomalainen mutta kirjoittaa et osaa edes lapsen tasolla? oletko esim. vammainen?

Vierailija
1025/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huonot perhesuhteet ja ettei heillä puhuttu kotona mistään ja isä kyykytti äitiä.

Vierailija
1026/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuutta ja sottaisuutta.

Vierailija
1027/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huonot perhesuhteet ja ettei heillä puhuttu kotona mistään ja isä kyykytti äitiä.

Ja tästä voi päätellä miten mies itse kohtelee naisia ja osaako puhua.

Vierailija
1028/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku tarvitsi tai pyysi jotain mies perui meidän sovitut menot ja lähti saman tien auttamaan tätä toista. Ymmärrän tämän joskus mutta en jatkuvasti.

Vierailija
1029/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistuvia pettämisiä, valehtelua, pannu oma bestiksen (jota oli sanonut kuin sisko) paksuksi toistuvasti, ilkeitä vitsejä minusta, ei kunnioita, jättänyt minut ulkopuolille ja eikä ota minut mukaan minnekään vaan mieluiten pitää minut piilossa, ei kerro kenellekään olevansa varattu ja minusta, ei esitellyt minut kavereille ollenkaan, häpesi vammani takia, ei suostunut viemään minut treffeille, käytti minut hyväksi kaikessa asioissa,hänen tarpeet on tärkein, kun hän saa sen niin jättää minut huomioittamatta, ynnä muuta. Ei koskaan kehunut ulkonäöstäni. Hänen kaikki exät ovat hyvin epähygeniestejä ja myös nykyinen naisystävä jonka petti minut sen kanssa. nainen tiesi niin hyvin että exäni on varattu. On narsisti. Molemmat. Minä olen niin hyvin tarkka terveyden ja hygenian asioista.

Alussa pettämisiä koska ajattelin että johtui iästä yms. Olin niin todella hyvin kiltti ja ottanut hänet huomioon kaikessa asioissa ja jopa luovutin kaikki unelmista. Vei kaikki minun unemat ja antoi kaikki unelmat toiseille. Hän ei ottanut minut huomioon missään muodossa. Piti mykkäkouluja. Kohteli minua hyvin julmasti. Exän jälkeen en uskalla seurustella kenenkään kanssa. En uskalla luottaa miehiin. Exä oli eka poikaystävä. Hyvin pitkäaikainen parisuhde.

itsevarmuuttani on tuhottu niin täysin ettei jäljellä mitään. Erittäin häpeissäni ja en halua sekä uskalla tutustua kenenkään...

olet 100% suomalainen mutta kirjoittaa et osaa edes lapsen tasolla? oletko esim. vammainen?

Kirjoittajalla voi olla luki- tai hahmotushäiriö, oppimishäiriö tai vaikka aivovamma. Onko sinusta järkevää huudella?

Vierailija
1030/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kirjoittajahan viestiinsä kirjoitti, että hänellä on vamma. Eli turha kysymys.

Vierailija
1031/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen koko perhe vanhempineen ja sisaruksineen ja kaverit kohteli häntä kuin pikkulasta, holhosi ja komenteli.  Perhenjäsenet myös soitteli monta kertaa päivässä ihan pikkujutuista hänelle ja kysyi missä liikkuu yms outoa. Ei oikein osannut tehdä sitten mitään päätöksiä itsenäisesti. Ja siis mies oli 27 v.

Vierailija
1032/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tunneasioilla tai kokemuksellani ei ole miehelle mitään merkitystä, koska sitä ei voi ns todistaa oikeaksi. Aina sama jankkaus, tilastojen mukaan sitä ja tätä, tutkimusten mukaan kukaan muukaan mies ei panosta enää parin vuoden seurustelun jälkeen jne. Kun sanoin että uusperheessä olo on yleisesti raskaampaa kuin lapsettoman kumppanin kanssa seurustelu, mies vastaa että näytäppä hänelle tutkimus jossa niin väitetään ai luoja :D

Kokemusta on tuollaisesta. Lopulta huomasin että olin jossain puolustautumismoodissa enkä enää nostanut esille aiheita joista olisin tykännyt jutustella koska hänen keskustelutyylinään oli yrittää vaan kaataa toisen väitteet ja "voittaa" keskustelu. Ja saattoi myös vaatia tutkimustuloksia jostain ihan tyhjänpäiväisestä

Vierailija
1033/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattomuus oli ehkä suurin varoitusmerkki. Jos ei vaan osaa puhua asioista niin ei se tule muuttumaan vuosien saatossa. Itse arvostan kommunikointia.

Parempi olla hiljaa kuin suoltaa puolitotuuksia ja diipadaapaa,,,

Vierailija
1034/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi perheensä kohdella minua rumasti ja puhua minulle ikävästi. Oma perheeni oli aina hänelle kiva.

Vierailija
1035/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäinen itseluottamus ja tätä ihmistä kehuvat sukulaiset. Huomasin myöhemmin, että sukulaiset yrittivät päästä tästä ihmisestä eroon. Tämä ihminen on todella takertuva. Erosin hänestä 15 sitten, jonka jälkeen hän alkoi haastaa minua oikeuteen saadakseen lapset itselleen. En päässyt eroon hänestä, tunkeutui jatkuvasti asuntooni. Jouduin häätämään hänet ja kutsumaan poliisit viemään hänet ulos. Nyt hän on alkanut vainoamaan aikuisia lapsiaan, jotka kuulemma tarvitsevat häntä. Tämä ihminen pitää todella itsestään huolta, yhdessä asuessamme minä ja lapset emme saaneet mitään, mutta hänellä oli kaikki kalliimmat merkkituotteet. Lets take care of me first, hän sanoi. Pilalle hemmiteltu, ei ole koskaan tehnyt työtä. Patologinen valehtelija ja parasiittimainen käytös. Jos ihminen on clingy, juokse! Älä tee lapsia ihmisen kanssa, joka seurusteluaikana ei kunnioita rajojasi ja soittelee sinulle taukoamatta tai on mustasukkainen.

Vierailija
1036/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoraksi, huorahtavaksi yms. sanominen heti suhteen alussa pitäisi kyllä olla sellainen hälytysmerkki, että se loistaa kuin punainen lippu.

HARVA näitä ilman pienintäkään syytä laukoo...

Vierailija
1037/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina myöhässä eikä edes välittänyt ilmoittaa. Eipä sitten koskaan kunnioittanut mitään minun asioita.

Vierailija
1038/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksista päätellen aika monta narsistia liikkeellä. No nykyaikana varmaan 80% naisista on joku vakava persoonallisuushäiriö.

Olet totaalisen väärässä.

Todellisuus lienee 92% +

Vierailija
1039/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurannut uutisia, ei osannut googlata, ei osannut siivota tai laittaa ruokaa, äiti oli aina passannut kaikessa. Äiti ja isi myös määräsi kaikessa, liki 30 v miestä.

Vierailija
1040/1415 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen ihmisistä selän takana. Aiheutti tahallaan riitoja minun ja kaveriensa välille ja yritti koko ajan saada minut mustasukkaiseksi, onnistuikin kerran ja tästä innostuneena yritykset vain lisääntyi. Jatkuva draamanhakuisuus ja myöskin syyttely ihan päättömistä asioista, esimerkiksi siitä että minulla on kiire tai että minun on turha yrittää tulla hänen ja hänen intohimonsa/ammattinsa väliin (en ollut yrittänyt). Lisäksi se kun olin vihainen, yritti löytää sille syytä jostain ulkopuolisesta asiasta oman käytöksensä sijaan. Se ettei uskaltanut tulla selvin päin treffeille. 12 parisuhdetta takana, eron syy exissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän