Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1437)

Vierailija
721/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani tuijotti joka kerta kun olimme ihmisten ilmoilla muita miehiä. Tämä oli harmitonta ja minä ylireagoin. Selitin että käytös loukkaa minua. Dumppasin hänet aika nopeasti.

Vierailija
722/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi pistäneensä välit poikki pariin entiseen kaveriin.

Oli katkera exälleen.

Joi aina enemmän kuin muut.

Antoi mielellään minun maksaa oluensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kaverillisesti hyvin, ei ole yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita. Ärsyttää jopa toisen ruokailutottumukset ja välillä tuntuisi paljon paremmalta, jos saisi toisesta pitkän paussin. Lasten takia kuitenkin vielä yritän jaksaa toista.

Lapsesi eivät tule sinua siitä kiittämään, päinvastoin. Toivoin itse koko lapsuuteni, että vanhemmat eroaisi, koska kotona oli aina kamala tunnelma. Tuo ihmeellinen uhrautumisen ihanne on täydellisen perseestä ja estää kaikkia perheenjäseniä olemasta onnellisia.

eroa.

(sitä paitsi ei liity avauksen aiheeseen millään tavalla)

Vierailija
724/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus toisiin naisiin, kykenemättömyys itkeä ja lohduttaa.

Kykenemättömyys lohduttaa on kamalaa, mutta se on ollut jokaisen miesystäväni piirre. Eivät pysty ollenkaan käsittelemään toisen ihmisen tunnetilaa, saati omaansa. Aika iso varoitusmerkki, mutta en tiedä onko muunlaisia miehiä olemassakaan.

Vierailija
725/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 25-vuotias eikä osannut käyttää edes pyykkikonetta. Mamma oli aina pessyt vaatteet.

Ei tajunnut mitään henkilökohtaisesta tilasta. Jos istuin tietokoneella, tuli viereen tuijottamaan mitä teen. Aukoi mun postit. Kuunteli aina jos puhuin puhelimessa vaikka äidin kanssa. Puhelun jälkeen piti referoida mistä kaikesta oltiin puhuttu. Suihkuun mennessä piti lopulta aina laittaa ovi lukkoon, muuten tunki mukaan. Ei jumalauta jos ei saa edes suihkussa olla rauhassa! Seisoi sitten kylppärin oven takana ja kyseli mitä teen.

Ei tajunnut mitään myöskään sosiaalisista suhteista tai käytöstavoista. Tapailuaikana kyseli usein voidaanko nähdä. Mulla oli aina aikainen herätys kouluun. Mies työttömänä, kuten oli koko neljä vuotta. Saatoin sanoa että sopii mutta ei voi mennä kovin myöhään illalla. Mies tuli päivällä eikä lähtenyt kulumallakaan. Eikä edes puuhattu mitään ihmeellistä, katsottiin telkkaria ja juteltiin. Usein meni keskiyöhön kun oli pakko melkein heittää ulos asunnosta. Ei pienintäkään ymmärrystä että joku voi tarvita lepoa/olla aikainen herätys kun itse nukkui puoleenpäivään vanhempien ullakolla täyshoidolla. Nyt ärsyttää niiiiin paljon että katselin moista älykääpiötä mutta ei voi mitään, ei nuorena vielä osaa ajatella järkevästi.

Vierailija
726/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppinen mies vei likaiset vaatteet äidin pestäväksi, hänellä oli äidin työhuoneesta viety sohva, maksoi naispuolisille kavereilleen kämppänsä siivoamisesta, koska ei itse osannut. Rahaa sanoi olevan, mutta loputtoman pihi. Sanoi, että viisikymppisen arvo on hänelle ihan sama kuin muillekin. No, jos sulla on sata viisikymppistä ja toisella yksi, niin sen arvo on aika eri. :D Kertoi ihan tosissaan, miten oli saanut 16-vuotiaan sänkyynsä ja hänellä ei seisonut ja tyttö ei tajunnut, että se oli muka tytön syytä. Ennen kuin pyysi mua treffeille, luulin häntä homoksi, koska tähän mennessä erehtymätön homotutkani hälytti aina hänen kohdallaan. Vikoilla treffeillä sanoin hänelle tästä ihan vittuillessani, koska tiesin että se kirpaisee, ja hän oli tietenkin ihan järkyttynyt ja sanoi, että "mähän olen tosi macho!". :D Oikeasti noilla sanoilla.

Aivan järkyttävän hirveä ihminen. Se vähän ilahduttaa, että hän ei tule koskaan olemaan onnellinen, koska ei pysty hyväksymään homoseksuaalisuuttaan.

Vierailija
727/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus toisiin naisiin, kykenemättömyys itkeä ja lohduttaa.

Kykenemättömyys lohduttaa on kamalaa, mutta se on ollut jokaisen miesystäväni piirre. Eivät pysty ollenkaan käsittelemään toisen ihmisen tunnetilaa, saati omaansa. Aika iso varoitusmerkki, mutta en tiedä onko muunlaisia miehiä olemassakaan.

On olemassa, mutta ei niitä kai ihan joka päivä kävele vastaan. Minulla on sellainen nykyään, ja todella kiitän onneani, kirjoitinhan edellisestä tähän ketjuun.

Vierailija
728/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, ettei ikinä pyydä anteeksi.

minä en pyyte enkä jakele anteeksi pyyntöjä. mikään ei ole sillä muuttuynut. eli on ne  elämässä kuultu. ja hyvä ihmissuhteet kuluvat pois näiden raastavien takia.

Vierailija
729/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajunnut mitään henkilökohtaisesta tilasta. Jos istuin tietokoneella, tuli viereen tuijottamaan mitä teen. Aukoi mun postit.

Ystäväni on ihan aikuinen ja löytänyt vastikään uuden kumppanin. Olin todella järkyttynyt, kun hän kertoi melkein naureskellen, että mies oli käyttänyt pari tuntia selaillen omin päin hänen tunnuksillaan Facebookia. Loukkaannuin siis melkein itsenikin puolesta, kun ei minunkaan suljettu profiilini ole tarkoitettu kaikille vapaasti esiteltäväksi.

Puhumattakaan siitä, että minun tunnuksillani ei ole kenelläkään mitään asiaa mennä selailemaan. Ei vaikkei siellä mitään valtionsalaisuuksia olekaan. Luulin sellaisen olevan ihan itsestään selvää.

Vierailija
730/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli 25-vuotias eikä osannut käyttää edes pyykkikonetta. Mamma oli aina pessyt vaatteet.

Ei tajunnut mitään henkilökohtaisesta tilasta. Jos istuin tietokoneella, tuli viereen tuijottamaan mitä teen. Aukoi mun postit. Kuunteli aina jos puhuin puhelimessa vaikka äidin kanssa. Puhelun jälkeen piti referoida mistä kaikesta oltiin puhuttu. Suihkuun mennessä piti lopulta aina laittaa ovi lukkoon, muuten tunki mukaan. Ei jumalauta jos ei saa edes suihkussa olla rauhassa! Seisoi sitten kylppärin oven takana ja kyseli mitä teen.

Ei tajunnut mitään myöskään sosiaalisista suhteista tai käytöstavoista. Tapailuaikana kyseli usein voidaanko nähdä. Mulla oli aina aikainen herätys kouluun. Mies työttömänä, kuten oli koko neljä vuotta. Saatoin sanoa että sopii mutta ei voi mennä kovin myöhään illalla. Mies tuli päivällä eikä lähtenyt kulumallakaan. Eikä edes puuhattu mitään ihmeellistä, katsottiin telkkaria ja juteltiin. Usein meni keskiyöhön kun oli pakko melkein heittää ulos asunnosta. Ei pienintäkään ymmärrystä että joku voi tarvita lepoa/olla aikainen herätys kun itse nukkui puoleenpäivään vanhempien ullakolla täyshoidolla. Nyt ärsyttää niiiiin paljon että katselin moista älykääpiötä mutta ei voi mitään, ei nuorena vielä osaa ajatella järkevästi.

Yök, tuli inhottavia muistoja tästä mieleen. Narsisti-exäni kielsi mua laittamasta kylppärin ovea lukkoon ikinä, olin sitten pytyllä tai suihkussa, muuten löi. Ja tietenkin paukkasi sisään aina kun huvitti. Jos olin vaikka mahataudissa niin silloinkin, ja tietenkin se tuntui tosi nöyryyttävältä, mikä oli hänen tarkoituskin. Jos oksensin, hän tuli viereen istumaan ja naureskelemaan. 

Kylläpä tuntuu vieläkin pahalta muistella. En ole kertonut näitä yksityiskohtia koskaan kenellekään.

Vierailija
731/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi narsisti mies ehtii elämänsä aikana pilata yli 20 naisen elämän, kun laskee a 2v / suhde ja silloinkin heppu on vielä alle 50v

Ei lainkaan ihmeellistä.

Tää on todellakin totta!!! Näin käy. Tulee mieleeni että olisikohan samasta miehestä kyse kun toi teksti kuulostaa niin omalta. Narsistimies on pahoinpitelijä vähintäänkin henkinen sellainen.

Vierailija
732/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se tuli ensimmäisen kerr

an käymään, ei tuonut tuliaisia. Ei siinä mitään, mutta oli jouluaatto. Annoin  lahjan, ja tämä tokaisi, että taisi tulla virhe, kun hän mietti että tarvitaanko vai ei, ja päätyi siihen että hän riittää lahjaksi. 

Ai saatana. Tuollaisen ihmisen on aika vaikea myöntää, että hän saattaisi olla muille lahja jostain muualta kuin taivaasta.

Ihan hirvee mies. Vaikuttaa narsistilta. Itse kun vietin eka jouluillan narsistin kanssa niin ei ollut ostanut mulle joululahjaa vaikka itse hänelle ostin. Tässä ja muissa asioissa hänen käytös oli tunnekylmää ja itsekästä. Ilmiselvä narsisti siis.

Vierailija
733/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se tuli ensimmäisen kerran käymään, ei tuonut tuliaisia. Ei siinä mitään, mutta oli jouluaatto. Annoin  lahjan, ja tämä tokaisi, että taisi tulla virhe, kun hän mietti että tarvitaanko vai ei, ja päätyi siihen että hän riittää lahjaksi. 

Ai saatana. Tuollaisen ihmisen on aika vaikea myöntää, että hän saattaisi olla muille lahja jostain muualta kuin taivaasta.

I

Mulle käynyt melkein samoin. Narsisti.

Vierailija
734/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset valheet.

Mä en voinut sietää sitä jatkuvaa valehtelua, pettämistä ja gaslighting manipulaatiota narsistilta. Lopulta mut jätettiin ja onneksi silmäni avautuivat

Vierailija
735/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jatkuva kotiväkivalta pitäisi luokitella oikeudessa kidutukseksi, koska sitä se on.

Vierailija
736/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kaverillisesti hyvin, ei ole yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita. Ärsyttää jopa toisen ruokailutottumukset ja välillä tuntuisi paljon paremmalta, jos saisi toisesta pitkän paussin. Lasten takia kuitenkin vielä yritän jaksaa toista.

Lapsesi eivät tule sinua siitä kiittämään, päinvastoin. Toivoin itse koko lapsuuteni, että vanhemmat eroaisi, koska kotona oli aina kamala tunnelma. Tuo ihmeellinen uhrautumisen ihanne on täydellisen perseestä ja estää kaikkia perheenjäseniä olemasta onnellisia.

eroa.

Se on vain sun kokemuksesi. Älä yleistä sitä muihin. Muut ovat saattaneet hoitaa traumansa ajoissa.

Vierailija
737/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eroa.

Se on vain sun kokemuksesi. Älä yleistä sitä muihin. Muut ovat saattaneet hoitaa traumansa ajoissa.

Osuit asian ytimeen. Pitämällä yllä perhehelvettiä, joka raukeaisi eroamalla, aiheutat traumoja lapsillesi.

Vierailija
738/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamien tapaamiskertojen jälkeen hänen levyhyllyynsä alkoi ilmestyä samoja levyjä kuin minulla, jotka olivat kuitenkin aika eri genreä hänen muu musiikkinsa ja alkoi pukeutua samojen bändien paitoihin kuin minä. Oli siis sairaalloisen rakastunut minuun.

Vierailija
739/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eroa.

Osuit asian ytimeen. Pitämällä yllä perhehelvettiä, joka raukeaisi eroamalla, aiheutat traumoja lapsillesi.

Olen eri mutta onko sinulla tarkkaa tietoa tuon kommentoijan perhetilanteesta? Tunnetko hänet henkilökohtaisesti? Mikäli et niin lopeta itsellesi tuntemattomien ihmisten arvostelu ja haukkuminen.

Vierailija
740/1437 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eroa.

Olen eri mutta onko sinulla tarkkaa tietoa tuon kommentoijan perhetilanteesta? Tunnetko hänet henkilökohtaisesti? Mikäli et niin lopeta itsellesi tuntemattomien ihmisten arvostelu ja haukkuminen.

En ole haukkunut sinua. Puhuin omasta kokemuksestani, ja myös psykologit puhuvat tästä asiasta. Huonoa suhdetta ei kannata pitkittää, varsinkaan niin, että vyöryttää vastuun siitä lasten niskoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme