Miksi push up-rintaliivejä on niin hankala löytää isorintasille?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi, jos teettäisi kevlar-vahvisteiset? Ihan vakavasti. Teettäminen tietysti maksaa, mutta saisit kestävän tuotteen.
Kevlar? Onks mennyt rintamalle ja rinnoille tarkoitetut liivit sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan käyttäväni isorintaisena push upeja. Jos isot rinnat roikkuu, ne nostetaan tulevilla liiveillä, ei push upeilla.
Ei nämä roiku (olen lapseton, jos se auttaa ymmärtämään omaa tilannettani). Mutta ovat painavat, mkä vaatii sitä alaosan tukea liiviltä.
Mutta nyt ei puhuta arkiliiveistä, vaan sellaisista tilanteista jolloin haluan rohkeasti tuoda esiin ja korostaa kauniisti asioita iänikuisten minimizereiden sijaan. Tätä luulen ketjun aloittajankin tarkoittaneen ja oli niissä toppausta tai ei, niin meille ei kertakaikkiaan ole paljoa tarjontaa tässä kategoriassa.
T:46
PS: kiitos ketjuun kirjoittajille. Tuo plunge sana auttoi tilaamaan ulkomailta jotain ehdokkaita, millaisia en Suomesta meinaa löytää. Ihanan kallista ja aikaa vievää, mutta odotan pakettia innolla!
Ainoat liivit, jotka ovat minulle aidosti mukavat ja sopivat ja olkaimet eivät aiheuta mitään painaumia, ovat Triumphin Ladyformit (90G). Mutta niissä ei ole mitään toppausta, joten ovat kiusalliset ohuiden vaatteiden alla (nännit).
Isoissa liiveissä tuppaa olemaan nykypäivänä sellainenkin ongelma, että osa vaikuttaisi tehdyn silikonirintaisille ja silikonirintahan asettuu toisella tavalla. Liivissä voi olla liikaa tilaa rinnan yläosassa tai suhteettoman kapea selkä.
Katselin nuo Ladyformit ja näyttäis minimizereilta, joissa kieltämättä ihan kiva malli.
Tuota en olekaan miettinyt, että silikonirintaisille olisi suunniteltu osa isoista malleista, mutta se on varmasti totta! Mainoskuvissa tulee aina katseltua, että malli on luomu, Jommat kummat olisi kyllä kiva erottaa omalla termillään ihan molempien eduksi.
En oikein itsekään ymmärrä miksi isorintaisille ei ole tarjolla tukea ja täytettä elegantissa muodossa. Tai sitten en vaan tiedä millä termeillä hakea.
Tuntuu että kaikissa isojen liivien mainoskuvissakin on täysin erilainen ihminen kuin minä. En ole "kurvikas" kuten se nykyään tunnutaan ymmärtävän. Tiimalasi kävisi järkeen, mutta suuri osa sen genren kuvista tekee olkapäihin kipeää jo katsellessa.
Ei muoto ole ongelma, kun jää asun alle kuitenkin. Itsellä ei juuri ole tilanteita, joissa viihtyisin pelkät rintsikat päällä :D
Ja olen samaa mieltä, että kunnon leveä napakka ympärys on itselleni just mitä ainakin itse tarvitsen. Mitä leveämpi, sitä mukavampi. Muuten alkaa olkaimista kantamaan ja painamaan ikävästi hartioihin.