Miksi push up-rintaliivejä on niin hankala löytää isorintasille?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti minulla ei sitten ole isot rinnat. D-kuppi.
Ei olekaan. D on täysin normaali kuppikoko, ei millään tavalla iso.
Siis eikö D ole iso kuppikoko? Oon aina ajatellut että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella ole, varsinkin, jos ympärysmitta on pieni. D on keskikoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vyötärönympäryksestä, esim. 65D on itse asiassa aika pieni koko, mutta ihan realistinen. 75D on aika keskikokoinen, mutta sitten taas jos mennään vaikka 85D, niin tisseillä on kyllä kokoa.
Rinnakkaiskokoon vertaaminen varmaan auttaa havainnollistamaan.
65D on suunnilleen samankokoinen kuin vaikka 75B, eli pieni/keskikokoinen.
75D on suunnilleen samankokoinen kuin 85B, eli edelleen keskikokoinen.
85D taas vastaa 75F ja 70G, eli alkaa olla jo kokoa niin kuin sanoinkin, mutta vartaloon suhteutettuna ei tuo isomman ympärysmitan liivit näytä ollenkaan niin massiiviselta kuin pienemmällä ympärysmitalla.
Ei pelkkä kuppimerkintä kerro rinnan koosta yhtään mitään. Minulla oli nuorena 75B kuppi, sitten kilojen tullessa oli 80C ja nyt on 85C (imettäessä suurimmillaan 85D-E välillä) tai 80D ja on kyllä ihan kohtuullisen kokoiset kun paljaana katsoo, mutta kun paidan päälle laittaa, niin ihan sopusuhtaiset muuhun vähän turhan isoon vartaloon suhteutettuna.
Ei ole kysyntää riittävästi niin ei ole tarjontaa.
Se, miksi sitä ei ole niin vaikea sanoa, kun ei ole omakohtaista kokemusta. Ovatko push up liivit sitten epämiellyttävät käyttää vai tekeekö rinnan ulkopuodon epämieluisaksi käyttäjälleen, vai onko kyse enemmän siitä, että suurempi rintaiset naiset haluavat enemmän peittää ja/tai pienentää muotojaan kuin tuoda rintavuuttaan esille? Villiä veikkauksia.
Kuka kumma niitä haluaisi käyttää? Sain kerran lahjaksi enkä todellakaan käytä julkisilla paikoilla vaatteiden alla, näyttää ihan törkeältä.
F85
Vierailija kirjoitti:
d on pienin, mitä rinnoiksi voi kutsua. pienempiä on vain lapsilla ja miehillä
Tilasin kerran Zalandolta yhdet vahingossa. Ihan idioottimaisen näköiset, rinnat törröttivät sivusta katsottuna suoraan eteenpäin. Juu ei. Muistaakseni Dorina-merkkiset, jos jotakuta sattuu valikoima kiinnostamaan.
N47 70G
Suurin rintaliivi maailmassa on ollut kokoa 102 ZZZ. Onkohan ollut pushup?
Vierailija kirjoitti:
Suurin rintaliivi maailmassa on ollut kokoa 102 ZZZ. Onkohan ollut pushup?
Ei vaikuta siltä https://www.publichealth.com.ng/what-is-the-biggest-bra-size/
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kerran Zalandolta yhdet vahingossa. Ihan idioottimaisen näköiset, rinnat törröttivät sivusta katsottuna suoraan eteenpäin. Juu ei. Muistaakseni Dorina-merkkiset, jos jotakuta sattuu valikoima kiinnostamaan.
N47 70G
Rintaerektio liivikaupassa!
Zalandolla näyttää olevan esim. 38 push up-liivivaihtoehtoa koossa 80g, onko riittävän isot isoiksi?
https://www.zalando.fi/push-up-rintaliivit/__koko-80G/
Mulla 75G ja löydän kyllä push upeja esimerkiksi Freyalta.
Mitäköhän tarkoitat isolla?
Kyllä ainakin D kuppiin asti löytyy (ja D on jo melkoisen suuri)
Miksi isoille rinnoille edes pitäisi olla?
Näyttää todella törkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hoikalla on, jos ostaa liivinsä muualta kuin vanity sizing-liikkeistä.
Olen miettinyt jo vuosikaudet samaa ja nyt alkaa riittää. Päätin opetella ompelemaan omani. Muutaman morsiuskorsetin olen pluskokoiselle ystävälleni käsin valmistanut. Ehkä ne rintaliivitkin lutviutuu.
Jos vuoden päästä alan olla pro kaavoittamisessa niin sitten perustan toiminimen ja tulen tänne mainostamaan ihan kybällä!
Olen itse reumaatikko ja helpommin puettavia edestä avautuvia KAUNIITA ja TUKEVIA rintsikoita on niin vaikea Suomesta löytää että pakko alkaa valmistaa itse.
Mutta jos joku tietää hyviä myyjiä niin sais vinkata!
https://mollysdiary.com/collections/push-up-rintaliivit/products/refine…
I-koko, olisiko jo tarpeeksi suuri?
Oma koko on 90G ja on todella vaikea löytää liivejä, jotka peittäisivät nännit = kangas riittävän topattu. Todella epätodennäköistä, että kuppi olisi oikean muotoinen ja levyinen.
Edullisesti ja tavallisista kaupoista on hankala löytää. Vaikka löytyy push up malli, niin koon suurentuessa mallista häviää toppaukset. Ehkä jostain pienestä kivijalka-liivikaupasta voisi kysyä ainakin neuvoa, jos heillä ei heti löydy.
Joskus Stockalta ja Sokokselta olen löytänyt Triumphin ja DKNY:n push uppeja ja heti ostanut niitä useamman varastoon kun niin harvinaista herkkua.
Ulkomailla vuosia sitten petyin Victorias secretiin, kun kuvittelin että sieltä ainakin löytyisi, mutta ei, heidän suurin DD on liian pieni eikä push uppina sitäkään ollut.