The last of us tv-sarja OHVISIAL
Joko olette katsoneet? Ainakin pilotti seurasi hyvin uskollisesti pelin juonta ja oli mielestäni ihan katsottava.
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Ääh mä en jaksa, että nyt seuraavat jaksot sitten nähdään Abbyn tarinaa. Ei ole kiinnostava hahmo, ehkä sen takia kun näyttelijä on epämiellyttävä.
Tai sitten hän vain näyttelee epämiellyttävää erittäin hyvin. En tiedä hänestä mitään, mutta etsin videon, jossa hän ei pahemmin esittäisi, vaan olisi mahdollisimman oma itsensä. Ihan kivalta vaikutti ainakin joitakin vuosia sitten:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelien suuri fani ja mielestäni sekä kausi 1 että 2 oli huippuja. Ainut kritiikki että ihan liian lyhyitä kausia (varsinki tämä toka), materiaalia olisi hyvin ollut esim kymmeneen jaksoon per kausi. Kiva odotella jonkun 7 jakson jälkeen pari vuotta taas vaan 7 jaksoa... Mutta kakkoskauden haukkumista en ymmärrä, jos haluaa nähdä täysin 1:1 version niin pelin cutscenet löytää youtubesta
Itsekin olen tykännyt.
Bella on todella hyvä vaikka ei ihan samanlainen kakkoskaudella kuin pelissä. Loistava näyttelijä
Olisivatpa kuvanneen kaudet kaksi ja kolme samalla
Vierailija kirjoitti:
Olil kyllä kauden lopetusjakso. Ensi kaudella sitten varmaan enemmän Jeffrey Wrightia.
Tuota toivon. Vaikka kokonainen flasback jakso olisi hieno
Vierailija kirjoitti:
Ääh mä en jaksa, että nyt seuraavat jaksot sitten nähdään Abbyn tarinaa. Ei ole kiinnostava hahmo, ehkä sen takia kun näyttelijä on epämiellyttävä.
Et ole tainnut peliä pelata?
Katsojamäärät jatkaa sukeltamistaan mutta täältä saa kuvan että olisi aivan mainiota menoa.
Vierailija kirjoitti:
Katsojamäärät jatkaa sukeltamistaan mutta täältä saa kuvan että olisi aivan mainiota menoa.
Spoilereita
Ehkä sarja on yleisesti pidetty netin valituksesta huolimatta. Pudotus katsojamääristä oli odotetavissa kun on vähemmän Pascalia. Hän on suosittu näyttelijä. On hyvä että seurasivat lähdemateriaalin tarinaa ja omaa visiota eikä tehdä sen mukaan mikä on suosittua. Ja katsojaluvut ovat olleet kuitenkin aika tasaisia kaudella. Myöskin USAn tv katsojien määrä nousi kakkosjakson jälkeen.
Kauden katsojamäärien keskiarvo on isompi kuin House of Dragonilla sen perusteella mitä luin.
Lempi jaksoni kaudelta on 6, 4 ja 5.
Vierailija kirjoitti:
Spoilereita kauden finaalista:
Abby!
Taidan pelata pelit uudelleen katsomisen jälkeen. Kakkoskausi ei kerro koko kakkospelin juonta
Vierailija kirjoitti:
Itse pelien suuri fani ja mielestäni sekä kausi 1 että 2 oli huippuja. Ainut kritiikki että ihan liian lyhyitä kausia (varsinki tämä toka), materiaalia olisi hyvin ollut esim kymmeneen jaksoon per kausi. Kiva odotella jonkun 7 jakson jälkeen pari vuotta taas vaan 7 jaksoa... Mutta kakkoskauden haukkumista en ymmärrä, jos haluaa nähdä täysin 1:1 version niin pelin cutscenet löytää youtubesta
On kyllä liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Lepakot hehkuissaan. Surkea sarja surkeat näyttelijät surkea juoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepakot hehkuissaan. Surkea sarja surkeat näyttelijät surkea juoni.
Huvittavaa ajatus että jotkut katsojat kuten tämä varmaan pystyivät samaistumaan Sethiin ja varmaan sitten pitivät hänestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Bluray ennakkotilattu
Tuleeko 4k?
Part 2 on myynyt kaksi miljoonaa kappaletta lisää kakkoskauden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluray ennakkotilattu
Tuleeko 4k?
Kyl