Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The last of us tv-sarja OHVISIAL

Vierailija
18.01.2023 |

Joko olette katsoneet? Ainakin pilotti seurasi hyvin uskollisesti pelin juonta ja oli mielestäni ihan katsottava.

Kommentit (586)

Vierailija
541/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Last of Us Part 2:n isona ystävänä olen vähän pettynyt. Ei sarja yllä pelin tasolle mutta viihdyin silti. Viimeinen jakso oli hyvä. Top 3 jaksoa ovat itselle ovat 1. E6 2. E4 3. E5

Vierailija
542/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilereita kauden finaalista:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tämäkin kausi ostaa Blu-Raylle kun tulee

Vierailija
544/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika rohkea veto lopettaa kausi näin.

Vierailija
545/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showrunner antoi taannoin haastattelussa ymmärtää että tulisi yhteensä neljä kautta. En usko että tulee ainakaan neljättä kautta, katsojalukujen kehitys on vähän että siinä ja siinä tuleeko kolmattakaan.

Vierailija
546/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Showrunner antoi taannoin haastattelussa ymmärtää että tulisi yhteensä neljä kautta. En usko että tulee ainakaan neljättä kautta, katsojalukujen kehitys on vähän että siinä ja siinä tuleeko kolmattakaan.

Tulee varmasti kolmas. Se on julkistettiin ja eivät sitä rupea perumaann. Vaikka tämän kauden päätös ei ole katsojaluvuissa ykköskauden finaalin tasoa niin koko kauden luvut on saatavilla olevan tiedon kanssa hyvät. Keskiarvo on samaa tasoa kuin ekalla.

Vierailija
547/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo kutosjakso on loistava

Vierailija
548/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden monet jakso kuten tämä finaali sattuivat USAssa aika huonoihin aikoihin. Juhlapyhiä ja urheilutapahtumia samaan aikaan. Kuten ykköaöskauden jakso 5 jolla oli aika huonot katsojamäärät.

Vierailija
549/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olil kyllä kauden lopetusjakso. Ensi kaudella sitten varmaan enemmän Jeffrey Wrightia.

Vierailija
550/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelien suuri fani ja mielestäni sekä kausi 1 että 2 oli huippuja. Ainut kritiikki että ihan liian lyhyitä kausia (varsinki tämä toka), materiaalia olisi hyvin ollut esim kymmeneen jaksoon per kausi. Kiva odotella jonkun 7 jakson jälkeen pari vuotta taas vaan 7 jaksoa... Mutta kakkoskauden haukkumista en ymmärrä, jos haluaa nähdä täysin 1:1 version niin pelin cutscenet löytää youtubesta

Vierailija
551/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukujen mukaan katsojamäärät on isompia keskimäärin kun HBO:n House of Dragonilla

Vierailija
552/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelien suuri fani ja mielestäni sekä kausi 1 että 2 oli huippuja. Ainut kritiikki että ihan liian lyhyitä kausia (varsinki tämä toka), materiaalia olisi hyvin ollut esim kymmeneen jaksoon per kausi. Kiva odotella jonkun 7 jakson jälkeen pari vuotta taas vaan 7 jaksoa... Mutta kakkoskauden haukkumista en ymmärrä, jos haluaa nähdä täysin 1:1 version niin pelin cutscenet löytää youtubesta

Todella lyhyitä kausia on kyllä olleet. Lisäksi kaikki tuntui tapahtuvan todella helposti, kun matkantekoon ei mennyt aikaa. Kappas sopiva majapaikka, kappas vene, kappas vene onkin sopivasti vieressä ja ehjänä randomhaaksirikon jälkeen. Muuten olen kyllä tykännyt ja odotan kyllä jatkoa vaikken ihan innoissani ole ollut pelissäkään Abbyllä pelaamisesta.

Vierailija
553/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla omat keskustelut niille, jotka katsovat vain sarjaa, ja niille, jotka ovat käyneet läpi pelin. Kyseessä on kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
554/586 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla omat keskustelut niille, jotka katsovat vain sarjaa, ja niille, jotka ovat käyneet läpi pelin. Kyseessä on kaksi aivan eri asiaa.

Olen katsellut muutamaa sarjalle omistettua someryhmää. Jokaisessa keskustelu hyytyy kerta toisensa jälkeen siihen, että paikalle tulee joku ilveilemään, että ähä ähä, huomaa, ettette te ole pelanneet peliä. Ja toinen vakilause on se, että sun pitää pelata se peli.

Yleensä ihmiset osaavat olla kertomatta muille elokuvan juonta etukäteen, joten miksi se tässä tapauksessa on niin vaikeaa?

Vierailija
555/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut muutamaa sarjalle omistettua someryhmää. Jokaisessa keskustelu hyytyy kerta toisensa jälkeen siihen, että paikalle tulee joku ilveilemään, että ähä ähä, huomaa, ettette te ole pelanneet peliä. Ja toinen vakilause on se, että sun pitää pelata se peli.

Yleensä ihmiset osaavat olla kertomatta muille elokuvan juonta etukäteen, joten miksi se tässä tapauksessa on niin vaikeaa?

Enimmäkseen tuo "et ole pelannut peliä" on ollut ainoastaan kommentti siihen, kun joku miesuhriutuja on tullut vinkumaan sarjan seksuaalisesta sisällöstä. Spoilereita en ole nähnyt, olen pelannut ykkösen ja kakkospelin vain siihen kylään hyökänneeseen jäähordeen asti.

Vierailija
556/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella lyhyitä kausia on kyllä olleet. Lisäksi kaikki tuntui tapahtuvan todella helposti, kun matkantekoon ei mennyt aikaa. Kappas sopiva majapaikka, kappas vene, kappas vene onkin sopivasti vieressä ja ehjänä randomhaaksirikon jälkeen. Muuten olen kyllä tykännyt ja odotan kyllä jatkoa vaikken ihan innoissani ole ollut pelissäkään Abbyllä pelaamisesta.

Tuo vähän ärsytti minuakin, varsinkin se scarsin kanssa venerannassa sekoilu. Mutta oletan että sillä haluttiin kertoa, mikä se sota oli johon ne toiset valmistautuivat. Toisaalta sen olisi voinut kertoa ilman Ellietäkin.

Vierailija
557/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vähän ärsytti minuakin, varsinkin se scarsin kanssa vene

Ymmärrän kyllä sen tarkoituksen kertoa mihin hyökkäystä suunnattiin mutta tuo viiden minuutin pyörähdys paikassa oli hölmö. Olisi nyt annettu Ellien vähän pyöriä siellä, jos kerran haluttiin asia Ellien kautta kertoa.

Vierailija
558/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo "day one" on? Loikattiinko nyt takaisin maailmanlopun alkuun ja käydään samat vuodet läpi Abbyn kuvakulmasta? Hän on yksi epäkiinnostavammista hahmoista koko sarjassa.

Vierailija
559/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo "day one" on? Loikattiinko nyt takaisin maailmanlopun alkuun ja käydään samat vuodet läpi Abbyn kuvakulmasta? Hän on yksi epäkiinnostavammista hahmoista koko sarjassa.

Vai oliko se vain tän Seattlen aikajanan day one? Niin mä tulkitsin. Kun Ellien Seattle-matkailu oli sekin otsikoitu day one - day two - day three.

Vierailija
560/586 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abbylla on irlantilaisin naama, jonka olen koskaan nähnyt. Hämmästyn vähän joka kerta, kun hän alkaa puhua, ja aksentti on ihan väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi