Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavamies sanoi, että jos en olisi naimisissa niin hän haluaisi minut

Vierailija
18.01.2023 |

On avovaimonsa kanssa vain lasten takia ja tunteet ovat kuolleet...

Mitähän tästä pitäisi ajatella? Onko s€ksin puutteessa?

Olen kyllä huomannut että haluaa aina olla mahdollisimman lähellä esim. illanvietoissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nelikymppisenä olen kuullut tuon lauseen kymmeniä kertoja hieman eri tavalla sanottuna.

Pettäähän se haluaa eikä muuta. Vielä alle kolmikymppisenä hairahduin pari kertaa uskomaan noita selityksiä (useimmiten kuultu: "voi kun olisin tavannut sinut X vuotta sitten eli ennen kuin meni naimisiin).

Mä oon kuullut tämän saman myös! Mutta kun kysyin mieheltä, että kiinnostaisiko sivusuhde kanssani, hän sanoi ettei koskaan pettäisi parisuhteessa ollessaan.

Luulen tosin, että ongelma oli minun parisuhteeni. :D En mä oikeasti petä miestäni, mutta teki mieli kokeilla miten tyyppi reagoi. Ja kummasti tuo "ei pettävä" soittelee humalassa ja kaipailee... :D

Vierailija
22/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ja mulle nuoruuden tapailumies kertoi että toivoo parisuhteeni päättyvän. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Että alkaa olla teidän iässä naisen saanti miehillä jo epätoivoista. Silloin käydään kaikki läpi kerho ihastuksista asti kun ei muuta saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen mieheni sanoi noin vuosien ajan ja myös tarkoitti sitä. Erosi sitten avopuolisostaan ja ryhdyimme seurustelemaan sen jälkeen, kun olimme olleet molemmat vapaita vuoden. En siis ollut eron syy, mutta aina huonosta suhteesta lähteminen ei ole helppoa, vaikka rakkautta ei olisikaan. Voi olla esimerkiksi tilanne, ettei voi ottaa sitä riskiä, että lapset ovat yksin toisen vanhemman vastuulla eron jälkeen vailla aikuista, joka osaa myös lapsista huolehtia ja toisen vanhemman kyvyttömyys huolehtia lapsista on vaikea todistaa etenkin jos se kyvytön on nainen.

Vierailija
24/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi muuan mieshenkilö "Jos en olisi naimisissa, kosisin sinua" mutta onneksi oli naimisissa, en ikimaailmassa olisi semmoiselle lähtenyt vaimoksi. Se ei vaimolta kaivannut kuin ruokaa, puhtaita vaatteita, siivousta ja pinpulaa. Ja rauhaa uppoutua harrastukseensa. Lähti isyyslomallakin harrastusreissulle ja jätti vastasynnyttäneen vaimon ja pienen vauvan keskenään kotiin.

Vierailija
25/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nelikymppisenä olen kuullut tuon lauseen kymmeniä kertoja hieman eri tavalla sanottuna.

Pettäähän se haluaa eikä muuta. Vielä alle kolmikymppisenä hairahduin pari kertaa uskomaan noita selityksiä (useimmiten kuultu: "voi kun olisin tavannut sinut X vuotta sitten eli ennen kuin meni naimisiin).

Mä oon kuullut tämän saman myös! Mutta kun kysyin mieheltä, että kiinnostaisiko sivusuhde kanssani, hän sanoi ettei koskaan pettäisi parisuhteessa ollessaan.

Luulen tosin, että ongelma oli minun parisuhteeni. :D En mä oikeasti petä miestäni, mutta teki mieli kokeilla miten tyyppi reagoi. Ja kummasti tuo "ei pettävä" soittelee humalassa ja kaipailee... :D

Et toki petä miestäsi mutta vastailet sinua himoavan ukkelin humalasoittoihin?

Kyl kyl.

Vierailija
26/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi muuan mieshenkilö "Jos en olisi naimisissa, kosisin sinua" mutta onneksi oli naimisissa, en ikimaailmassa olisi semmoiselle lähtenyt vaimoksi. Se ei vaimolta kaivannut kuin ruokaa, puhtaita vaatteita, siivousta ja pinpulaa. Ja rauhaa uppoutua harrastukseensa. Lähti isyyslomallakin harrastusreissulle ja jätti vastasynnyttäneen vaimon ja pienen vauvan keskenään kotiin.

Ihan parhaita nää, jotka olis muka suoraan menossa sun kanssa naimisiin. Vauhdikkaimmat vielä höystää lauseella "lapsia saisi tulla sitä mukaa kuin niitä tulisi" eli pirttiviljelykin perinteisellä "kunnon miehellä" mielessä :D

Vierailija
27/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ja mulle nuoruuden tapailumies kertoi että toivoo parisuhteeni päättyvän. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Että alkaa olla teidän iässä naisen saanti miehillä jo epätoivoista. Silloin käydään kaikki läpi kerho ihastuksista asti kun ei muuta saada.

Nelikymppisellä miehellä? Voi olla.

Vierailija
28/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kannata ihan kaikkea puhetta uskoa, kunhan nyt flirttailee.

Vierailija
29/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tarina, kuka tuohon halpaan vielä menee. Lähinnä säälittää tuollaiset ukot.

Vierailija
30/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät miehet ovat niin säälittävän riippuvaisia naisista.

Vierailija
31/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, mutta mitäpä niistä välittämään.

Vierailija
32/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ainakin kerran. Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
33/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltko oliko "sikari" housujen etutaskussa? Jos, niin tottahan se sitten puhui.

Vierailija
34/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika flirtti (oma mieheni tietää tämän puolen minusta), joten ymmärrän että joku saattaa kiinnostua. Mutta en ole kyllä antanut ymmärtää mitään mikä viittaisi todellisiin tekoihin.

En tosiaan usko että avovaimo ymmärtäisi enkä halua olla tuolle miehelle mikään "uskottu". Ap

Miksi tätä sitten edes pohdit. Ohitat miehen kommentit taustakohinana. Jos ryhtyy jotain suoraan ehdottelemaan toteat ettei sinua kiinnosta. Ei se sen vaikeampaa ole.

Mies saattaa alkaa hiplailee muka vahingossa kunnes nainen lämpenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi