Tuttavamies sanoi, että jos en olisi naimisissa niin hän haluaisi minut
On avovaimonsa kanssa vain lasten takia ja tunteet ovat kuolleet...
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Onko s€ksin puutteessa?
Olen kyllä huomannut että haluaa aina olla mahdollisimman lähellä esim. illanvietoissa.
Kommentit (34)
Kyllä. Juurikin näin. Olisi valmis pettämään puolisoaan sinun kanssasi.
Siitä pitäisi varmaan ajatella niin, että hän haluaisi sinut, jos et olisi naimisissa.
Miehen kertomus voi olla sitä taikka tätä. Kertoisiko saman näkemyksen nykyisestä liitostaan, jos kumppani olisi vierellä kuulemassa? Mitäpä arvelet?
Sanoisin, että älä ajattele mitään. Moukkamainen tuo on kun tuommoisia tunnustuksia tekee.
Ei tuosta nyt pidä vetää kovin pitkiä johtopäätöksiä. On minustakin vaimon sisko tosi haluttava vaikka tykkään vaimostakin ihan yhtä paljon kuin alussa.
Mut en minä asiasta avaudu kellekään.
Miksi sun pitäisi siitä jatella mitään saatikka onko mies seksin puutteessa?
Olen aika flirtti (oma mieheni tietää tämän puolen minusta), joten ymmärrän että joku saattaa kiinnostua. Mutta en ole kyllä antanut ymmärtää mitään mikä viittaisi todellisiin tekoihin.
En tosiaan usko että avovaimo ymmärtäisi enkä halua olla tuolle miehelle mikään "uskottu". Ap
Mitä tuumaisi jos eroat. Olisiko edelleen vaimonsa kanssa vai toiminnan mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika flirtti (oma mieheni tietää tämän puolen minusta), joten ymmärrän että joku saattaa kiinnostua. Mutta en ole kyllä antanut ymmärtää mitään mikä viittaisi todellisiin tekoihin.
En tosiaan usko että avovaimo ymmärtäisi enkä halua olla tuolle miehelle mikään "uskottu". Ap
Miksi tätä sitten edes pohdit. Ohitat miehen kommentit taustakohinana. Jos ryhtyy jotain suoraan ehdottelemaan toteat ettei sinua kiinnosta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Annoitko kokeilla etupyypyytä housun päältä?
Nyt nelikymppisenä olen kuullut tuon lauseen kymmeniä kertoja hieman eri tavalla sanottuna.
Pettäähän se haluaa eikä muuta. Vielä alle kolmikymppisenä hairahduin pari kertaa uskomaan noita selityksiä (useimmiten kuultu: "voi kun olisin tavannut sinut X vuotta sitten eli ennen kuin meni naimisiin).
Olen naimisissa ja mulle nuoruuden tapailumies kertoi että toivoo parisuhteeni päättyvän. Mitä siitä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisi jos eroat. Olisiko edelleen vaimonsa kanssa vai toiminnan mies.
Mulla on vapaa suhde.
Mutta en ole kiinnostunut varatuista. Ap
Ei tässä nyt muu auta kuin että jatkossa käytät aina miehen seurassa niitä tiukempia ja säihkyvämpiä legginsejä ja pyllistelet aina välillä "vahingossa" muka jotain lattialta noukkien miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sitten edes pohdit. Ohitat miehen kommentit taustakohinana. Jos ryhtyy jotain suoraan ehdottelemaan toteat ettei sinua kiinnosta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Mutta sitten se mies ghoustaa kun naiselta ei lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten se mies ghoustaa kun naiselta ei lohkea.
Ja mikä tuossa on ongelma? X-D
Vierailija kirjoitti:
Kannata myös tajuta, että tuo tarina, mitä sulle kerrotaan tunnekuolleesta käytännön järkiliitosta ja vaimosta joka ei ymmärrä on se sama vanha tarina, joka kaikille toisille ja kolmansille sivusuhteille aina on kerrottu, eikä se varmaan koskaan ole ollut totta. Eliet sä edes ois mikään oikea uskottu, sekin olisi vaan leikkiä.
Hän tahtoisi laittaa kepukkaansa sinun pepukkaan.
Kyytipojaksi mikä tahansa satu joka saa sinut uskomaan että se olisi suotava tapahtuma.
No hän vemputtaa villisti unelmille missä ottaa sinut eri asennoissa. Mitä siitä sitten tuumit, no se on sinun asiasi.