Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten oikomishoito yksityisellä, pääkaupunkiseutu

Vierailija
17.01.2023 |

Hei,
Helsingissä ei pääse hoitoon kunnalliselle, ellei hampaat lapsella ole tosi vinossa. Lievää ahtautta (joka voi muuttua vakavaksi ongelmaksi parin vuoden sisään) ei lähdetä oikomaan, vaan kerrotaan että yksityisellä olis...

Juupa juu.

No, jos kerran avaan lompakon lapsen parasta ajatellen ja vien hänet, onko kokemuksia? Suosituksia?

Paljonko maksoi, minä vuonna ja missä?
Oliko joku hyvä paikka, entä vältettäviä?

Nimim. Tuskastunut äiti, joka haluaa ettei lapsi isona kärsi purentaviasta...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi noin 7500e oikominen, ylä- ja alaraudat vuoden ja kalvohoito myös vuoden. Ei varsinaista purentavirhettä mutta ahtautta eli ei ollut toivoakaan päästä julkiselle puolelle Helsingissä.

Vierailija
22/22 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on todella ahdasta hampaiden kanssa... On ollut jonossa jonon perään (Helsinki). Nyt tehtiin jo muotit, mutta joutui jonoon jälleen. Nyt arvioitu jonotusaika on vuosi.. mutta en tiedä, joutuuko taas johonkin jonoon senkin jälkeen. Lapsi täyttää kohta 12v. Saman ikäisen kaverin oikomishoito (paljon lievemmillä vioilla) Kirkkonummella alkoi jo vuosia sitten ja loppui jo 11-vuotiaana. Että sen päivän kun näen, että hän sinne pääsee..

Mulla itsellä aiottiin muutama vuosi sitten yksityisellä. 4000 hinta, vuosi meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla