Kuinka pitkään olette käyneet panemassa exän kanssa eron jälkeen
Meillä paneskellaan vielä 16 vuotta eron jälkeen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuoden, parin taukoja, kun on ollut joku vakavampi suhdeviritys. Aina kun exälle tulee panetus, niin saan viestin, jotta tulisin helpottamaan oloa.
Seksi on jotenkin vapautuneempaa ja estotonta, kun molemmat tietää, että kyse on vain seksistä ilman mitään sitoumuksia. Exä on todennut, että on paras järjestely, kun tietää mitä saa, kaikki turha säätäminen on poissa ja orgasmit on takuuvarmat.
Kommentit (108)
Paras panokaveri on entinen. Erosta 10v ja miksi pitäisi lopettaa on edelleen paras
Kyllä tulee pantua exän kanssa silloin tällöin. Yleensä exän aloitteesta, tulee perjantai- tai lauantaiyönä wa-viesti, kun on jäänyt baarissa seuraa vaille ja haluaa saada munaa.
Vain säälittävät reppanat jäävät jumiin exän kanssa perehtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Avaatko tarkemmin? Mikä tässä on jumittamista? Kaksi toisilleen tuttua aikuista harrastavat seksiä. Minusta se on aina parempi ja helpompi kuin jos kyseessä on kaksi ventovierasta. Säälittävää siitä ei saa mitenkään. Miksi se olisi säälittävää? Onko jotenkin coolia katkoa kaikki välit eksää, painua tinderiin ja metsästää seksiä siellä. Eikö ole jopa kaikille helpompaa, ettei ole kiire hypätä uuteen suhteeseen, vaan voi rauhassa olla itsekseen. Sitten voi tutun ihmisen kanssa toteuttaa tärkeää perustarvetta. Itse olin eksön kanssa vuoden verran seksisuhteessa. Se loppui aika kivuttomasti kun sattumalta molemmat löysivät samaan aikaan uudet kumppanit. Hyvät muistot ja välit jäivät.
Eipä kertynyt exää ennen eläkeikää ja tokkona tuleekaan.
Exän 15 senttistä ei oo ikävä.
Uudella miehellä 23 senttinen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko tarkemmin? Mikä tässä on jumittamista? Kaksi toisilleen tuttua aikuista harrastavat seksiä. Minusta se on aina parempi ja helpompi kuin jos kyseessä on kaksi ventovierasta. Säälittävää siitä ei saa mitenkään. Miksi se olisi säälittävää? Onko jotenkin coolia katkoa kaikki välit eksää, painua tinderiin ja metsästää seksiä siellä. Eikö ole jopa kaikille helpompaa, ettei ole kiire hypätä uuteen suhteeseen, vaan voi rauhassa olla itsekseen. Sitten voi tutun ihmisen kanssa toteuttaa tärkeää perustarvetta. Itse olin eksön kanssa vuoden verran seksisuhteessa. Se loppui aika kivuttomasti kun sattumalta molemmat löysivät samaan aikaan uudet kumppanit. Hyvät muistot ja välit jäivät.
Näin ne reppanat asiaa perustelevat.
Useemman vuoden kävi exä panemassa oman exänsä kanssa. Lähti niin sanotusti akka vaihtoon kun jäi kiinni. Enkä oo käyny panemassa sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Useemman vuoden kävi exä panemassa oman exänsä kanssa. Lähti niin sanotusti akka vaihtoon kun jäi kiinni. Enkä oo käyny panemassa sen jälkeen
Sä vaan et ollut tarpeeksi hyvä. Kävi hakemassa exältä sen, mitä ei sulta saanut.
Ne jotka ei muilta saa, panevat exien kanssa.
2kk. Loppui heti kun löysin uuden oikean suhteen ja jos nykyinen joskus loppuu, niin laastarointi saa jäädä. Mielummin sitten alun alkaen pelkkä panosuhde jonkun kanssa kuin sellainen, jonka kanssa on ollut aikaisemmin henkilökohtaisia tunteita mukana.
En ihan ymmärrä noita 'pannaan vuosia exän kanssa' -juttuja, mutta kukin tekee niin kuin parhaaksi katsoo.
Me pantiin exän kanssa varmaan vuosi eron jälkeen, aina satunnaisesti nähtiin kun jommalla kummalla panetti. Hänen kanssaan oli kiihkeää seksiä joka kerta ja varmaan sen vuoksi, että hän oli minua 12 vuotta vanhempi, meillä kohtasi seksihalut. Harmittaa vieläkin, että en pannut hänen kanssaan vaikka nykyisen vaimoni kanssa seurustelinkin, hyvät mahdollisuudet olikin hänen luonaan salaa vieraillessani. Luotan siihen, että vielä koittaa se päivä kun hänen kanssa kohdataan seksin merkeissä ;)
Jos seksi on ollut hyvää ja toimivaa ja molemmat ovat halukkaita sitä eron jälkeen jatkamaan, niin hölmöähän se olisi nautinnosta luopua.
Exän paneminen on yhtä juhlaa. Varsinkin, jos exä on jo uudessa suhteessa, niin tietää olevansa taidokkaampi siitosori.
Reilu 2v nyt pantu satunnaisesti. Oikeestan aina exän pyynmöstä. Hän kyllä parisuhteessa mutta ei kuulemma saa kuin vanilijaa nykyisessä suhteessa. Tykkää hiukan alistua ja sitä saa sitten minulta. Kovasti edeleen kihottaa kuulla kuka muu mua pannut ja takana siis 18v suhde...
Olen kaksi kertaa ollut pidemmässä parisuhteessa ja molemmilla kerroilla olen päätynyt sänkyyn exän kanssa. Ekassa tapauksessa pari kertaa muutama kuukausi eron jälkeen. Toisessa tapauksessa seksi jatkui lähes viikottain muutaman vuoden ajan. Exällä oli yhden kesän ajan kumppanikin, mutta meillä oli seksiä (salaa) siitä huolimatta. Miksi hylätä hyvä seksi, vaikka muuten kemiat tai tulevaisuuden kuviot eivät toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eron jälkeen 1,5 vuotta seksiä pari kertaa kuussa. Nyt eksällä on joku säätö ja seksi on tauolla. Mutta suhde rakoilee pahasti, joten varmaan jatketaan kohta. Itse otin jo seksikumppanin, kun en pärjää ilman. Paneskellaan kerran viikkoon. N45
Jos olisit mies joutusit olemaan paljon puutteessa ja ilman seksiä koska ei ole easy modea seksin saamiseen niinkuin naisilla
Erottiin -86 eikä ole edes puhuttu ikinä sen jälkeen
Ihan sama kuin oltaisi kuoltu toisiltamme
Hyvä näin
Pillu se on exälläkin ja kelpaa, jos ei ole muuta tarjolla.
Aina kun se vain on mahdollista. Molemmat ollaan uudessa parisuhteessa, joten harvakseltaan. Se seksi vaan on ihan toisesta universumista, vaikka mikään muu ei toiminutkaan. Viitisen vuotta on jatkunut tämä tilanne.