Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyneet panemassa exän kanssa eron jälkeen

Vierailija
17.01.2023 |

Meillä paneskellaan vielä 16 vuotta eron jälkeen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuoden, parin taukoja, kun on ollut joku vakavampi suhdeviritys. Aina kun exälle tulee panetus, niin saan viestin, jotta tulisin helpottamaan oloa.
Seksi on jotenkin vapautuneempaa ja estotonta, kun molemmat tietää, että kyse on vain seksistä ilman mitään sitoumuksia. Exä on todennut, että on paras järjestely, kun tietää mitä saa, kaikki turha säätäminen on poissa ja orgasmit on takuuvarmat.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna exille, miksi roikkua vanhassa. Osaan käsitellä asiat, ja exät on syystä exiä.

Olen sinkku niin kauan kunnes ei kiinnosta exät ja kauemminkin.

Vierailija
82/108 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätä varmaan 18 vuotta kestänyt. Erottiin 20 vuotta sitten, mutta palattiin yhteen 18 vuotta sitten. Joten siitä asti "paneskeltu" exän kanssa. Onko sillä nyt sitten väliä jos exä ja nyxä on sama henkilö😁.

Työkaverikin alkoi talvella seurustelemaan ex-vaimonsa kanssa, sillä tavalla kätevää että valmiiksi sama sukunimikin😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä on pari kertaa kuussa käydä exän luona kylässä. Me olemme keskustelleet asiasta ja jos kummallakaan ei ole mitään meneillään minä saan tyhjentää pussit ja hän munaa. Yleensä ei olla yötä niin ei jutut leviä.

Vierailija
84/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen 2-4 kertaa kuussa on pantu exän kanssa. On sovittu että jos joku tulee kuvioihin niin lopetamme. 

Vierailija
85/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaan eksän käsittelyyn aina kun olen yrittänyt säätää jotain jonkun uuden miehen kanssa eikä vaan tunnu miltään. Häneltä saa aina takuuvarman tyydytyksen. Toiminta ok niin kauan kun kummallakaan ei muita. Tänä vuonna kymmenisen kertaa. 

Vierailija
86/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä sanoi kerran käydessäni että hänellä on tavannut miehen ja oltiin juuri pantu. Mulla otti ihan järjettömästi eteen kun kuulin asiasta. Hän kokeili kullia ja sanoi arvanneensa miten käy. Sovittiin että saan tyhjentää sinä yönä pussit niin monesti kun tulee ja sitten se on siinä. Kaikkiaan viisi kertaa laukesin ja tuntui tuo hänellekin maistuvan. Helpotti kyllä lopullista eroa. Sen jälkeen ei ole harrastettu seksiä.

Vierailija
87/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän itseäni, kun luen näitä. Kiihottaa. 

Vierailija
88/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
89/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex. En ole kertaakaan pannut exän kanssa sen jälkeen kun homma lopetettu. Pidempiaikaisia exiä on tosin vain 3.

N44

Vierailija
90/108 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella panevansa exää. En pane enää edes tulevaa exää, vaikka vielä asummekin samassa osoitteessa.

Vierailija
91/108 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin viemässä exälle loppuja tavaroita ja joimme kahvit. Kuppia pois laittaessa kosketin kylkeä ja hän pysähtyi ja sanoi että kyllä hän tajusi että on muutakin kuin tavaran tuonti. No tehdään nyt vielä kerran. Minulta tuli kuin paloletkusta ja exän ravisteli. Soiteltiin ja oltiin yhtä mieltä että vaikka orgasmi oli älytön niin jotakin meni ohi ja olo oli outo jälkeen päin. Ehkä se oli siinä.

Vierailija
92/108 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo exää nussinu. Nykyinen puoliso on ainoa seksikumppani ja yhtä on pidetty reilut 20 vuotta. 

Vierailija
93/108 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu 17v yhdessä. Joista oon jo jokusen vuoden ollu jalka oven välissä muuttamassa pois. Si ku se tapahtuu niin mä oon sanonu jo miehelle että se ei pääse sitten kertaakaan mun pillun päälle enää. En tiiä miks exiä pitäis nähä seksin merkeissä. Ne on syystä exiä. Mutta no joo se vaan kertoo että niiltä saa edes hyvää seksiä. Mulla ei sitä iloa ole. Ei saa todellakaan hyvää, edes keskinkertaista, ja liian harvoin. Oon aina puutteessa. Oon kyllä ottanut varaslähdön seksi asiassa joten mä kyllä tiiän mitä voisin saada joten mun vakipano tulee ihan muualta silloin.

Vierailija
94/108 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä viimeksi. Ex vaimo tuli käymään ja jäi yöksi. Hän sai parikertaa ja minä laukesin sisään kolmesti.

Vierailija
95/108 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta exex kanssa kun olin vielä ensimmäisen kerran naimisissa. Se oli puhdasta seksiä, se oli myös rajua, tapahtui spontaanisti ja sitä harrastettiin usein kun tavattiin. 

Viimeisillä kerroilla en saanut enää tulla sisään, kun tämä itsekin varattu nainen, oli lopettanut kaikenlaisen ehkäisyn. Oltiin kuitenkin sen verran toisiamme seksuaalisesti tuntevia, että paljaalla mentiin kuten aina. Hän tiesi, että vetäisin ulos kun aika tulee ja niin tehtiin.

Tosi kiimainen nainen kokonaisuutena, joskus seisaaltaan takaa yleisessä tupakkakopissa vain farkut alas ja tyttö kumartui hiukan. Kuka tahansa olisi voinut tulla sisään. Lastit sisään ja housut ylös. Melkoinen kissa oli.

Vierailija
96/108 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä pitkään mennyt, muutama minuutti. Tarina, jossa kertoisi syyt/seuraukset, kestäisi pidempään kuin akti.

Normaalisti ei ole ollut tapana sekaantua exiin, aina on ollut joku syy miksi ex eikä ole enää kiinnostanut.

Vierailija
97/108 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap, onko sinulla ja exällä uutta suhdetta. Että saako laittaa mällit sisään vai pitääkö kumilla mennä. 

Vierailija
98/108 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää panevat ovat helppoheikkejä. Seksiä ei harrasteta sen aikaa, kun on suhteessa, mutta sen jälkeen ei olekaan väliä, kunhan saa joltain. Jos teille laatu olisi tärkeämpää, kuin määrä, niin tilanne olisi eri. Aloittajaa myöten. Mutta kaikille seksi ei näemmä ole niin tärkeä aspekti. Vaikka ainahan tälläiset on niitä isomunaisia ja hyviä panemaan jne jne...

Vierailija
99/108 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli niin vaikeaa päästä eroon koko äijästä ja yrittänyt vuosikausia vaikeuttaa eron jälkeen elämääni, että EN IKINÄ EDES SADASTA MILJOONASTA KOSKISI HÄNEEN. 

Vierailija
100/108 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap, onko sinulla ja exällä uutta suhdetta. Että saako laittaa mällit sisään vai pitääkö kumilla mennä. 

En ole ap, mutta eikai tuohon nyt uudet kumppanit vaikuta millään tavalla? 

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän