Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyneet panemassa exän kanssa eron jälkeen

Vierailija
17.01.2023 |

Meillä paneskellaan vielä 16 vuotta eron jälkeen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuoden, parin taukoja, kun on ollut joku vakavampi suhdeviritys. Aina kun exälle tulee panetus, niin saan viestin, jotta tulisin helpottamaan oloa.
Seksi on jotenkin vapautuneempaa ja estotonta, kun molemmat tietää, että kyse on vain seksistä ilman mitään sitoumuksia. Exä on todennut, että on paras järjestely, kun tietää mitä saa, kaikki turha säätäminen on poissa ja orgasmit on takuuvarmat.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen on kyllä säälittävää. Luuletko, että se sun ex panee vaan sun kanssasi ja olisit siksi niin erikoisen hyvä tapaus?

Vierailija
2/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eron jälkeen 1,5 vuotta seksiä pari kertaa kuussa. Nyt eksällä on joku säätö ja seksi on tauolla. Mutta suhde rakoilee pahasti, joten varmaan jatketaan kohta. Itse otin jo seksikumppanin, kun en pärjää ilman. Paneskellaan kerran viikkoon. N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen on kyllä säälittävää. Luuletko, että se sun ex panee vaan sun kanssasi ja olisit siksi niin erikoisen hyvä tapaus?

Eihän sillä ole mitään väliä kenen muun kanssa exä paneskelet. Niin teen itsekin. Kyse on helposta seksistä tutum ihmisen kanssa

Vierailija
4/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä seksiä ei ollut ennen eroa vuosikausiin, niin mistähän ne seksihalut olisi (ex)rouvalle sitten eron jälkeen yhtäkkiä ainakaan minun kanssani paukahtaneet päälle? Niin että ei ole tullut käytyä, ja on varma käsitys että en tule käymäänkään, sen verran riitaisa ero oli.

Vierailija
5/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä kolme ja puoli vuotta,ero tuli, niin meni hetki, muutama kk ,kun ei oltu ,mutta sitten ajauduttuin muutama kerta,molemmat olimme sinkkuja..mutta ei seksiä kummempaa tullut kuitenkaan...

Vierailija
6/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista. Eiköhän se yleensä mene niin, että seksi loppuu jo suhteen aikana ja suhteen päättymisen jälkeen ollaan iloisia siitä ettei toisen naamaa tarvitse enää katella.

Vierailija
7/108 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan voi olla myös niin että muut asiat kuin seksi tökkivät liitossa niin paljon että erotaan. Näin tapahtui omalla kohdalla.

Seksi voi olla toimivaa ja nautinnollista molemmille tökkivässäkin liitossa ja itseasiassa ero ja erilleen muutto vähentää näitä muita paineita joten seksi voi eron myötä toimia ihan hyvin.

Vierailija
8/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan voi olla myös niin että muut asiat kuin seksi tökkivät liitossa niin paljon että erotaan. Näin tapahtui omalla kohdalla.

Seksi voi olla toimivaa ja nautinnollista molemmille tökkivässäkin liitossa ja itseasiassa ero ja erilleen muutto vähentää näitä muita paineita joten seksi voi eron myötä toimia ihan hyvin.

Näin juuri, kaikki se muu paska parisuhteessa puuttuu kokonaan. Seksi toimi koko parisuhteen ajan ihan loppuun asti.

Eksän kommentti muutama vuosi eron jälkeen, kun oltiin sekstailtu taas kerran. Miksi hyvä ja toimiva pitäisi lopettaa.

Vierailija
9/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa liitto päättyi mihin juttuihin ja sekoiluihin. Meni ehkä vuoden päivät ja muutama vähän heikompi seksisuhde molemmlla, kunnes vähän juteltin lapsiin liittyvustä järjestelyhistä. Laineet oli tyyntyneet ja todettiin vähän molemmat, että seksi oli meillä hyvää.... sänkyyn mentiin ja naitiin kuin joskus silloin nuorena tavatessamme. Nykyisin kerran-kaksi kuussa molemmat vähän salaa naidaan kunnolla ja nautitaan pelkästä seksistä ilman sen kummempia tunnevirityksiä. Ex-rouva saa orkutella kanssani ja antuatua vähän kinkymmälle puolelleen turvalliseti ja minä myös saan mitä kaipaan ilman mitään ihme vonkailuselityksiä/mäkättelyitä/ihmettelyitä puolisoltani.

Toimii meillä ja ei syytä rikkoa kuviota. Ex on myös tyytyväinen, kun tietää että kanssani voi heittäytyä fantasioihinsa eikä tarvitse nyxäraukkaa pelästyttää vaikka piiskaamisen halullaan tms alsitumisleikkejä hänelle perustella., Minulla sama päinvastoin.

48/50

Vierailija
10/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa liitto päättyi mihin juttuihin ja sekoiluihin. Meni ehkä vuoden päivät ja muutama vähän heikompi seksisuhde molemmlla, kunnes vähän juteltin lapsiin liittyvustä järjestelyhistä. Laineet oli tyyntyneet ja todettiin vähän molemmat, että seksi oli meillä hyvää.... sänkyyn mentiin ja naitiin kuin joskus silloin nuorena tavatessamme. Nykyisin kerran-kaksi kuussa molemmat vähän salaa naidaan kunnolla ja nautitaan pelkästä seksistä ilman sen kummempia tunnevirityksiä. Ex-rouva saa orkutella kanssani ja antuatua vähän kinkymmälle puolelleen turvalliseti ja minä myös saan mitä kaipaan ilman mitään ihme vonkailuselityksiä/mäkättelyitä/ihmettelyitä puolisoltani.

Toimii meillä ja ei syytä rikkoa kuviota. Ex on myös tyytyväinen, kun tietää että kanssani voi heittäytyä fantasioihinsa eikä tarvitse nyxäraukkaa pelästyttää vaikka piiskaamisen halullaan tms alsitumisleikkejä hänelle perustella., Minulla sama päinvastoin.

48/50

Kuulostaa vähän tolloilta, että olette ruvenneet usiin suhteisiin sellaisten ihmisten kanssa, että seksielämä ei varmaan ikinä tule olemaan tyydyttävää. Molemmat vieläpä.

Vierailija
11/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 30v  oli väliä  ja oli yhtä tiukka toosa

Vierailija
12/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48/50

Kuulostaa vähän tolloilta, että olette ruvenneet usiin suhteisiin sellaisten ihmisten kanssa, että seksielämä ei varmaan ikinä tule olemaan tyydyttävää. Molemmat vieläpä.

Match made in heaven.

Ääliöitä, mutta sopivat siltikin toisilleen täydellisesti.

Vierailija
13/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä reilu vuoden eron jälkeen, vähän meni päällekäin nykyisen suhteen kanssa. Hyvä pillu oli exällä, mutta eipä mitään muuta ja sehän ei pelkästään riitä.

Vierailija
14/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Ero johtui vaimon haluttomuudesta, eikä kertaakaan ole käynyt enää seksi hänen kanssaan mielessä.

Vierailija
15/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa kuin kunnolla exän pamputtaminen.

Vierailija
16/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin panemassa exää, joka halusi minut takaisin. Ero tuli alun perin, kun hän petti. Olihan se tietyllä tavalla ihan kivaa 2-3 kuukautta, kunnes kyllästyin. Oli omalta osalta enemmän sellaista "kostopanoa", koska ei olisi tullut mieleenikään jatkaa suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
17/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain parisuhteen aikana kärvistellä puutteessa, kun olin halukkaampi kuin mies. Eron jälkeen harrastimme muutaman kerran seksiä noin vuoden ajan, kun minulla ei parempaakaan ollut. Sen jälkeen mies on noin kuukauden välein lähetellyt viestejä, että voitaisko tavata. Olen häntä lämmitellyt ja kuvaillut miten haluaisin ja kertonut mitä haluaisin hänen minulle tekevän. Sen jälkeen ollaan soviteltu aikatauluja ja sovittu milloin ja missä voitaisi tavata. Juuri ennen tapaamista minulle tuleekin este tai muuta menoa ja joudun perumaan tapaamisen. Näin olen tehnyt monta kertaa. Yhden kerran olen sitten suostunut seksiin, jotta voin jatkaa härnäämistä. Kärvistelköön nyt kulli pystyssä puutteessa ja maistakoon omaa lääkettään, mistä sain itse kärsiä vuosikausia parisuhteen aikana.

Vierailija
18/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole parempaa kuin kunnolla exän pamputtaminen.

No jos noin on, niin minäkin haluan pamputtaa sun exää kunnolla. Otettaisko vaikka ryhmäpamputus lähiaikoina?

Vierailija
19/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin sipaista exää koipeen kun ensi kesänä jos sattuu näkemään, vieläkin puri munaa kuin aikamiehet kun noin 6v sitten irroitin siihen runsaasti siemennestettä

Vierailija
20/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitää exää naida, kun on mahdollisuus naida muitakin.

Vai ettekö kelpaa muille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi