Kuinka pitkään olette käyneet panemassa exän kanssa eron jälkeen
Meillä paneskellaan vielä 16 vuotta eron jälkeen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuoden, parin taukoja, kun on ollut joku vakavampi suhdeviritys. Aina kun exälle tulee panetus, niin saan viestin, jotta tulisin helpottamaan oloa.
Seksi on jotenkin vapautuneempaa ja estotonta, kun molemmat tietää, että kyse on vain seksistä ilman mitään sitoumuksia. Exä on todennut, että on paras järjestely, kun tietää mitä saa, kaikki turha säätäminen on poissa ja orgasmit on takuuvarmat.
Kommentit (108)
Ex-vaimo kerran kutsui kylään jonkun tekosyyn varjolla ja levitti jalkansa, mutten langennut. Sain uudelta naiselta 10x parempaa seksiä ja on paljon paremman näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eron jälkeen 1,5 vuotta seksiä pari kertaa kuussa. Nyt eksällä on joku säätö ja seksi on tauolla. Mutta suhde rakoilee pahasti, joten varmaan jatketaan kohta. Itse otin jo seksikumppanin, kun en pärjää ilman. Paneskellaan kerran viikkoon. N45
Ei me olla kyllä pistetty seksiä missään vaiheessa tauolle vaikka kummallakin on uusia kumppaneita ollut ja tälläkin hetkellä molemmat suhteessa. Tai yritettiin sitä jossain vaiheessa lopettaa mutta aina ne tiet samaan sänkyyn vaan johti niin päätettiin mennä näin. Aina sillon tällöin harrastellaan seksiä milloin kummankin toiveesta
N35
Olipa kiva löytää tää keskustelu. Mä käyn eksän hoideltavana aika säännöllisesti. En ole tunnustanut edes lähimmille ystäville, kun tiedän mikä huuto siitä syntyisi. Suhteessa ei toiminut oikein mikään muu kuin seksi. Se on yksinkertaisesti parasta mitä olen eläissäni saanut.
Mua ei kiinnosta etsiä elämääni uutta miestä. Eksää en rakasta, liekkö rakastin ikinä. Ei olla tekemisissä millään muulla tavalla. Aina kun mua panettaa, laitan viestiä. Elämä on todella hyvää näin. Jatkuu niin kauan kuin jatkuu.
Helvetti että rasittaa itseasiassa se, että tiedän miten ystäväni tästä hermostuisivat. Voi kun tietäisivät miten tyytyväinen olen tähän järjestelyyn ollut jo pitkän aikaa.
Onko muut kertoneet ystäville? Miten ovat reagoineet?
En ole kertonut, tiedän että tuomitsisivat.
Ja tämä on itsellenikin ollut se kaikkein toimivin ratkaisu. Varsinkin raskaana ollessa kun omat halut olivat koko ajan taivaissa ja miehelle ei seksi kelvannut koko raskausaikana tuli eksä todellakin tarpeeseen
N35
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on itsellenikin ollut se kaikkein toimivin ratkaisu. Varsinkin raskaana ollessa kun omat halut olivat koko ajan taivaissa ja miehelle ei seksi kelvannut koko raskausaikana tuli eksä todellakin tarpeeseen
N35
Kiva kun olit vielä langoilla ja vastasit! Vertaistukea 😄
Sitä vertaistukea tarvitaan aina välillä, varsinkin tällaisessa tilanteessa johon sitä ei aina niin helposti arjessa ole saatavilla 😊
N35
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva löytää tää keskustelu. Mä käyn eksän hoideltavana aika säännöllisesti. En ole tunnustanut edes lähimmille ystäville, kun tiedän mikä huuto siitä syntyisi. Suhteessa ei toiminut oikein mikään muu kuin seksi. Se on yksinkertaisesti parasta mitä olen eläissäni saanut.
Mua ei kiinnosta etsiä elämääni uutta miestä. Eksää en rakasta, liekkö rakastin ikinä. Ei olla tekemisissä millään muulla tavalla. Aina kun mua panettaa, laitan viestiä. Elämä on todella hyvää näin. Jatkuu niin kauan kuin jatkuu.
Helvetti että rasittaa itseasiassa se, että tiedän miten ystäväni tästä hermostuisivat. Voi kun tietäisivät miten tyytyväinen olen tähän järjestelyyn ollut jo pitkän aikaa.
Onko muut kertoneet ystäville? Miten ovat reagoineet?
Olkaa hyvä ja mukava, että muutkin pystyy ajattelemaan, että seksi on seksiä ja hyvänä se voi jatkua, vaikka muulla tasolla suhde ei toimisikaan.
-Ap-
Vierailija kirjoitti:
N35
Eikö tuollaisessa tilanteessa tule jo kummallisia ajatuksia mieleen? Meinaan vaan että kyllähän tilanne on vähän outo näin miehenä kun eksän tilallle itsensä kuvittelee, vois herätä kaikenlaisia tuntemuksia
Halusin mutten saanut. Vuosia oli mennyt kyllä...
Exän nykyinen ei suostu nuolemaan, joten minulle tulee kutsu vierailemaan vähintään kerran viikossa. Aika pöljä täytyy miehen olla, jos ei ymmärrä, ettei nykyinen seksi tyydytä exää. No itse olen tyytyväinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Eikö tuollaisessa tilanteessa tule jo kummallisia ajatuksia mieleen? Meinaan vaan että kyllähän tilanne on vähän outo näin miehenä kun eksän tilallle itsensä kuvittelee, vois herätä kaikenlaisia tuntemuksia
Varma en tietenkään voi olla mutta ei missään vaiheessa ollut mitään sen suuntaista huomattavissa. En oikein saa kiinni mitä haet takaa
N35
Vierailija kirjoitti:
N35
Tuo on kyllä tosi ikävä temppu mieheltä jättää nainen tyydyttämättä raskauden aikana. Tosi pitkä aika olla puutteessa, varsinkin jos on ollut aktiivinen seksielämä. Itsetyydytys ei mitenkään korvaa miestä, korkeintaan 'täydentää'.
Normaalit miehet ja naiset eivät eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Tuo on kyllä tosi ikävä temppu mieheltä jättää nainen tyydyttämättä raskauden aikana. Tosi pitkä aika olla puutteessa, varsinkin jos on ollut aktiivinen seksielämä. Itsetyydytys ei mitenkään korvaa miestä, korkeintaan 'täydentää'.
Joo ei se kivalta tuntunut kun ei yhtäkkiä enää kelvannutkaan. Eksä oli vain innoissaan muuttuneesta vartalosta mutta omalle tunnuin olevan suorastaan vastenmielinen. Ja ei todellakaan korvaa
N35
Aina kuin mahdollista ja erosta jo 10 vuotta. Aika harvoin vain tulee sellainen tilanne, että pystytään tapaamaan. Ehkä 4-5 kertaa vuodessa.
Ällöttää kaikki exän panijat ja muut petturit.
Kävin exän luona muutaman, jonkun 6 kertaa kahden vuoden sisään erosta. Sitten viimeisestä kerrasta meni kymmenen vuotta kun soiteltiin. Hän pyysi käymään kun olen menossa ohi. Pantiin kymmenen vuoden tauon jälkeen.
Meille tuli ero vastikään. Pantiin niin kauan kuin vaimo muutti erilleen. Nyt kun asiat alkaa olla järjestyksissä exä kysyi tulenko kylään. Menen toki. Eroa tehdessämmekin pantiin vähän väliä. Vaimo sanoi että orgasmin jälkeen on helpompi miettiä asioita järkevästi. Enkä väitä vastaan. Saamme molemmat paineet purettua. Katsellaan asiaa ajan kanssa.
No en todellakaan kertaakaan. Ero on minulle ero