Kuinka pitkään olette käyneet panemassa exän kanssa eron jälkeen
Meillä paneskellaan vielä 16 vuotta eron jälkeen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuoden, parin taukoja, kun on ollut joku vakavampi suhdeviritys. Aina kun exälle tulee panetus, niin saan viestin, jotta tulisin helpottamaan oloa.
Seksi on jotenkin vapautuneempaa ja estotonta, kun molemmat tietää, että kyse on vain seksistä ilman mitään sitoumuksia. Exä on todennut, että on paras järjestely, kun tietää mitä saa, kaikki turha säätäminen on poissa ja orgasmit on takuuvarmat.
Kommentit (108)
Ei ole vielä erottukaan eikä seksiä ole ollut enää kolmeen vuoteen.
No en kertaakaan. Miksi ex-vaimon pitäisi vain saada orgasmeja mun vaivalloisesta aikaavievästä esityöstä?
Ex:n paneminen haaveena, molemmat uusissa suhteissaan jo muutaman vuoden, mutta heti jos paikka tulisi niin lankeisin.
Vierailija wrote:
Kyllä on satunnaisesti pantu välillä kun satuttu olemaan molemmat puutteessa ja ei mitään suhdekuvioita meneillään. Usein on exä viestiä laittanut ja paras tilanne on silloin kun seksi on vain nautintoa. Exä on takuulla paras fwb koska tietää pitkältä ajalta mistä tykkäät ja kunhan molemmat nauttii. Yleensä on vaan ex säädön paneminen loppunut siihen että naisella on tullu tunteet peliin ja ikävä ja en halua olla sydämen särkijä joten teen sen selväksi että seksi vain seksinä
et ole kenenkään sydämensärkijä:-D
Ei oo ollu tarvetta exiin koskea. Sille on aina ollut syynsä miksi ovat exiä.
Paitsi kerran nuorempana kävin hoiteleen yhden, ihan vaan huvikseni kun hän oli aloittanut uuden suhteen ja jotenkin arvasin hänen jäävän kiinni syrjähypystään. Samoin kuin jäi kiinni minullekkin😂😂
Jaa että kuollutta lahnaa. Ei kiitos.
Miehenä on kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottava, että hyvästä panosta ei välttämättä/yleensä tule hyvää kumppania, eikä hyväksi kumppaniksi osoittautunutta kannata aluksi lähestyä panemalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä on satunnaisesti pantu välillä kun satuttu olemaan molemmat puutteessa ja ei mitään suhdekuvioita meneillään. Usein on exä viestiä laittanut ja paras tilanne on silloin kun seksi on vain nautintoa. Exä on takuulla paras fwb koska tietää pitkältä ajalta mistä tykkäät ja kunhan molemmat nauttii. Yleensä on vaan ex säädön paneminen loppunut siihen että naisella on tullu tunteet peliin ja ikävä ja en halua olla sydämen särkijä joten teen sen selväksi että seksi vain seksinä
et ole kenenkään sydämensärkijä:-)
Olen eri kuin tuo edellinen, mutta niin se monesti menee, että naisilla tunteet astuvat kuvioihin ja hauskanpito kuihtuu pois.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija wrote:
Oltiin yhdessä kolme ja puoli vuotta,ero tuli, niin meni hetki, muutama kk ,kun ei oltu ,mutta sitten ajauduttuin muutama kerta,molemmat olimme sinkkuja..mutta ei seksiä kummempaa tullut kuitenkaan...
Miksi tul ero, jos vielä olette niin hyvissä väleissä että pystytte panemaankin? Kyllä mun käsityksen mukaan seksi loppuu jo paljon ennen eroa.
Yhden kanssa naitiin vielä vuosi eron jälkeen. Neidiltä tuli viestiä silloin tällöin, etenkin kun hänellä oli ongelmia joidenkin uusien miesviritysten kanssa. Silloin maistui kyllä paremmin kuin kertaakaan suhteen aikana.
En yhtään ainutta kertaa. Jos olen itse jättänyt, olen jättänyt siksi että en halua kyseistä ihmistä enää millään tavoin, ja jos minut on jätetty, nin olen niin suivaantunut siitä että en koskisi pitkällä tikullakaan enää ikinä.
Ei kertaakaan. Oksettaa ajatuskin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
et ole kenenkään sydämensärkijä:-)
Olen eri kuin tuo edellinen, mutta niin se monesti menee, että naisilla tunteet astuvat kuvioihin ja hauskanpito kuihtuu pois.
Nää, toisinpäin mennyt aina. Vaikka miehellä ei edes olisi tunteita pelissä, niin hän silti alkaa jossain vaiheessa esittämään että olisi, ja puhumaan pehmoisia (koska miehet tosiaan kuvittelee että naisilla on aina tunteita) jolloin hänet joutuu jättämään sivuun ja ottamaan uuden tilalle.
Tuollaiset miehethän pilaavat hyvät seksisuhteet sillä että yhtäkkiä alkavat puhumaan tunteistaan(vaikka heillä ei niitä siis ole, sillä luulevat että naisella kuitenkin on, ja s-suhde päättyy jollei mies vastaa näihin miehen itse mielikuvittelemiin tunteisiin)
Sitten naisen on pakko lopettaa s-suhde koska noin tymää miestä ei vain enää tee mieli. Ikinä.
Kyllä exät on exiä. Yhden kanssa taidettiin paneskella n kuukausi kunnes lopetin homman. Vielä pari kuukautta tuli viestiä, josko tulisin yökylään. Pakkohan se on laittaa homma poikki, varsinkin jos toisella vielä tunteita pelissä. Yksi ystävä paneskeli vielä exänsä kanssa puoli vuotta erosta ja kehui kuinka on päässyt yli. Sanoin, että sun prosessi starttaa siinä kohden kun lopetat exän panemisen. Ystävä lopetti ja oli sen jälkeen puoli vuotta aivan rikki.
Tässä kielletty asia tuo siihen lisää himoa.
Yhteisten lasten tiimoilta kuitenkin yhteyksissä olemme.
zero. Oli kyllä niin huonoa seksiä tarjon, että kiitos ei. Avioliitto ei tosin kaatunut siihen. Hyvään seksiin kun ei riitä varustuksen koko, vaan kyllä sitä pitäis osata käyttää ja ymmärtää että nainen ei välttämättä laukea sellaisella eestaasnykimisellä. Valitettavasti
Yli 20v erosta, mutta silloin tällöin vieläkin paneksimme. Seksi on kiihkeää niin kuin alkuaikoinamme. Ehkä kaipaan ex mieheni valtavaa kullia, ei ole tullut toista yhtä mahtavaa vastaan. N46.
Löysi jo uuden miehen kun vielä pantiin. Ex tykkäsi tulla istumaan panon jälkeen kasvoille putsattavaksi ja ehdotin että tulis joku kerta käymään kun on antanut uuden miehen laueta sisälle mutta tähän ei valitettavasti suostunut