Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?
Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Tutustu löytyykö miehesi keskustelemassa tällä palstalla, löytyy kartan avulla paikalliset gay kekkerit
Keskustella voi "on linenä" ja tyypit löytyy kartalta pisteinä, pisteen avattua näet keskustelun jossa hakevat , niin voit aavistaa mies&mies juttuja
Miksi käydä lenkillä tavallisissa vaatteissa, jos lenkkivaatteitakin on...? Jossain farkuissa? En mä kyllä talvella ainakaan viitsisi.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos lähtisit mukaan?
en viitsi.
t. kehopositiivinen
Vierailija kirjoitti:
en viitsi.
t. kehopositiivinen
Et ole ap. Älä huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu löytyykö miehesi keskustelemassa tällä palstalla, löytyy kartan avulla paikalliset gay kekkerit
Tämä! Minullahan asuu h lähes naapurissa, en olisi kyllä uskonut 😅
Mun mies kävi 'pelaamassa jääkiekkoa'. Raahasi sitä jättikassia mukanaan. Toinen nainen selvisi ihan muuta kautta ja vasta jälkeenpäin tajusin pelivuoron oleva hämäystä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kävi 'pelaamassa jääkiekkoa'. Raahasi sitä jättikassia mukanaan. Toinen nainen selvisi ihan muuta kautta ja vasta jälkeenpäin tajusin pelivuoron oleva hämäystä
:D
Vierailija kirjoitti:
laita gps laite taskuun ja seuraa reittiä
Vaadi miestä ottamaan kännykkä mukaan ja soita siihen 10 minuutin välein että hän ei varmasti ehdi tehdä mitään erikoista! Tuo lisää varmasti molemminpuolista luottamusta!
Tai vaadi että hän jää kotiin istumaan sohvalle kaljatölkki kädessä ja lopettaa yksin liikkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käydä lenkillä tavallisissa vaatteissa, jos lenkkivaatteitakin on...? Jossain farkuissa? En mä kyllä talvella ainakaan viitsisi.
Kävelylenkillä voi käydä farkuissakin ja normaalitalvena joutuu pukeutumaan lämpimämmin kuin vain ohuisiin verkkareihin ellei kyse ole juoksulenkistä.
Eikös täällä av:lla ollut joskus se ketju, jossa erään naisen mies kävi "rullaluistelemassa" joka ilta. Otti rullaluistinkassin mukaansa autoon ja lähti luistelemaan. Nainen ei hennonnut kertoa miehelleen, että toinen rullaluistin oli puuttunut kassista jo kauan... Silti jokailtaiset "luistelut" jatkuivat pitkään.
Tuo tavallisissa vaatteissa iltaisin "kävely" (ei pitäisi tulla hiki) ja sen jälkeen aina suihkussa käynti viittaavat kieltämättä vähän siihen, että joku naapuruston Jako-Jaana siellä saa iltaisin kyytiä.
Varsinkin, jos ukko aina nimenomaan yksin haluaa lähteä sinne "iltakävelylle".
se kuitenkin tupakoi salaa lenkillä
Tekisin niin, että laittaisin ulkoiluvaatteet valmiiksi jonnekin sivummalle niin että ne on helppo sujauttaa päälle nopeasti. Kun mies sanoo menevänsä lenkille, niin sanot vaan mietteissäsi "joo okei" ja menet pukemaan ulkovaatteet ylle. Kun mies on jo avannut ulko-oven, säntäät perään ja pyydät odottamaan että pääsette yhtä matkaa. Älä anna miehelle tilaisuutta räpeltää puhelinta vaan ala keskustella jostakin.
Onko mies käynyt lääkärissä hiljattain? Ehkä on saanut sellaista tietoa terveydestään joka vaatii kuntoilua ja on tehnyt päätöksen parantaa kuntoaan jos on ollut huolestuttavia uutisia.
Voi tietenkin testata puolisonsa "luonnossa" että miten makuuhuoneessa lenkin jälkeen puhtia riittää.
Voithan vaivihkaa seurata häntä. Lähdet itse lenkille vähän hänen jälkeensä ja pidät vain riittävän pitkän etäisyyden. Näin talvella pimeiden iltojen aikana ei edes niin vaikeaa.
Tänään lähde perään. Tuoreessa lumessa näkyy jalanjäljet hyvin.
Laita outo takki ja pipo, ettei heti tunnista jos näkee sinut.
Vierailija kirjoitti:
Tänään lähde perään. Tuoreessa lumessa näkyy jalanjäljet hyvin.
Laita outo takki ja pipo, ettei heti tunnista jos näkee sinut.
Ovatko nuo terveen parisuhteen merkit?
Ei ole normaalia että suomalainen mies kävelee tunnin vapaaehtoisesti. Pakko olla jotain hämärää. Ei muuta kuin pakkaa kamasi ja muuta pois. Oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ap on ihan oikeilla jäljillä! Mies taatusti pitää yhteyttä naiseen, ei välttämättä tapaile, mutta puhuu ja viestittelee, tuossa ei ole mitään epäselvyyttä.
Miehen paljasti muuttunut käytös ja tuo hymyily.
Miehen paljasti tasan tuo hymyily tekstarin jälkeen. Kyllä aviopuoliso sen vain näkee, sen tyylin, millä toinen hymyilee. Mies ei kyennyt kontrolloimaan ilmeitään.
Ihastunut ihminen ei taida edes tajuta, miten se sellainen "ihastuneen ihmisen vieno hymyily" paljastuu tosi selkeesti ulkopuolisille.
Testatkaapa joskus itte. Ku hymyilette ihastuksenne jutulle, mitä luet kännykästä, niin mene äkkiä peilin eteen pitäen se sama ilme. Saatat yllättyä, kuinka se ilme näkyy kilometrin päähän.
Nyt vain yritä saada miehes kiinni!
Mulla tuli tuollainen vieno hymyily siitä, kun kaveri laittoi yliopisto vs amk -meemikuvan.
Mun ex oli varma että mulla on toinen nainen. Kuulema kun päästin menoihinsa liian helposti enkä tuppautunut mukaan.
Ikinä ei oo hyvä :D