Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?
Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli tullut kuulema joku ihottuma kaulan seutuville, pitää kotona kokoajan ohutta kaulahuivia.
AP.
:D
Lyön vaikka vetoa, ettei ap:n miehellä ole puhtaita jauhoja pussissa.( Jos mulla olisi kaulalla ihottumaa, niin en taatusti pitäisi siinä mitään liinaa. )
Nuo kummalliset kävelylenkit kannattaa selvittää. Ap, toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä yhden tosielämän tapauksen, jossa nainen kävi lenkeillä tapaamassa salarakastaan. Vastaavasti tiedän montasataa tyyppiä, jotka käy lenkillä kuntoilu- tai virkistymismielessä. Puoli-puolitoista tuntia on ihan normaali lenkin pituus. Välillä metsissä kauniilla säällä voi intoutua vaeltelemaan tuntikausiakin.
Jatkuva epäluulo ei kyllä tee suhteelle hyvää. En osaa sanoa mitään neuvoja toisten parisuhteeseen, mutta olen itse päättänyt, että ennemmin luotan puolisooni ja tulen vaikka petetyksi kuin epäilen ja syyttelen toista perusteetta. Jos toinen on omille teilleen lähtemässä, se ei ole minun häpeäni.
Metsissä pyöriminen ja vaelteleminen on kyllä omituista puuhaa. Jotain hakee...
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli tullut kuulema joku ihottuma kaulan seutuville, pitää kotona kokoajan ohutta kaulahuivia.
AP.
Voi kurja🤔, sanoppa sille ,että tutkit sitä ihottumaa hiukan ja laitat hyvää voidetta siihen. Että semmonen IHOTTUMA😂
Miehesi taitaa homostella mun kanssa.
Petri 37v
Oliko se taas siellä runsaan tunnin kävelylenkillä?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä yhden tosielämän tapauksen, jossa nainen kävi lenkeillä tapaamassa salarakastaan. Vastaavasti tiedän montasataa tyyppiä, jotka käy lenkillä kuntoilu- tai virkistymismielessä. Puoli-puolitoista tuntia on ihan normaali lenkin pituus. Välillä metsissä kauniilla säällä voi intoutua vaeltelemaan tuntikausiakin.
Jatkuva epäluulo ei kyllä tee suhteelle hyvää. En osaa sanoa mitään neuvoja toisten parisuhteeseen, mutta olen itse päättänyt, että ennemmin luotan puolisooni ja tulen vaikka petetyksi kuin epäilen ja syyttelen toista perusteetta. Jos toinen on omille teilleen lähtemässä, se ei ole minun häpeäni.
Metsissä pyöriminen ja vaelteleminen on kyllä omituista puuhaa. Jotain hakee...
Mä ainakin haeskelen syksyisin sieniä ja mustikoita. Keväällä nokkosia. Onhan se epäilyttävää.
Onko lähellä tunnettuja homojen tapaamispaikkoja? Terv. Homo
Katso sivustolta cruisingmap.net, onko tapaamispaikkaa lähellä
Aistitko miehessä vieraan parfyymin, kortsun tai pinperon tuoksua noiden käyntien jälkeen?
Jos et, miehesi käy vain lenkillä.
Minulla on kokemusta siitä, että mies alkoi tehdä koiran kanssa ylimääräisiä iltalenkkejä ja joskus havaitsin hänen kävellessä kauemmas, että kännykkä korvalla (pimeässä näkyi). Parin kuukauden päästä tuli ero. Toinen nainenhan siellä luurin toisessa päässä oli. Kielsi ihan viime hetkille asti kaiken.
Yhtäkkinen muutos ja suihkussa käymiset, ehdottomasti kannattaa epäillä, eikä olla liian sinisilmäinen.
Mun exmies kävi aina Peran kanssa rullaluistelemassa, bänditreeneissä tai musakaupoissa. Lopulta Pera oli raskaana.
Minä taas tiedän naisen joka on naimissa ja heillä pieniä lapsiakin, silti tämä nainen juoksee kavereiden miesten luona ja ihan pettää tietoisesti. Ei välitä omasta ukosta tippaakaan eikä lapsistaan saati kavereistaan. Esittää pyhimystä mutta todellisuudessa on kylmä itseään täynnä oleva narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Lähde mukaan reippailemaan seuraavalla kerralla.
Ei ap. jaksa ja siksi mieskään saisi. Yhdessä tekemiseksi riittää, että mies katsoo, kun ap. on koneella.
Tiia koivu kirjoitti:
Minä taas tiedän naisen joka on naimissa ja heillä pieniä lapsiakin, silti tämä nainen juoksee kavereiden miesten luona ja ihan pettää tietoisesti. Ei välitä omasta ukosta tippaakaan eikä lapsistaan saati kavereistaan. Esittää pyhimystä mutta todellisuudessa on kylmä itseään täynnä oleva narsisti.
Olet katkera. Pettäminen on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta siitä, että mies alkoi tehdä koiran kanssa ylimääräisiä iltalenkkejä ja joskus havaitsin hänen kävellessä kauemmas, että kännykkä korvalla (pimeässä näkyi). Parin kuukauden päästä tuli ero. Toinen nainenhan siellä luurin toisessa päässä oli. Kielsi ihan viime hetkille asti kaiken.
Yhtäkkinen muutos ja suihkussa käymiset, ehdottomasti kannattaa epäillä, eikä olla liian sinisilmäinen.
Päteekö sama naisiin?
Ei jaksaisi millään näitä tyhmiä provoja..
Vierailija kirjoitti:
Aistitko miehessä vieraan parfyymin, kortsun tai pinperon tuoksua noiden käyntien jälkeen?
Jos et, miehesi käy vain lenkillä.
Pinpero?! Oletko viisivuotias?
Jos kommentti ei ole provo, niin ala puhua asioista. Eihän tuollainen enää ole normaalia käytöstä teiltä kummaltakaan.