Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?

Vierailija
17.01.2023 |

Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta sinne Porvooseen kuuluu, kuin miehen lenkkeilyjä, ap?

Vierailija
82/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helevetti.

Ex kans välillä raivosi, ketä käyn panemassa ja kenen takia mä oikein käyn lenkillä 🤦

Jotkut ei ilmeisesti usko, että sitä tehdään ihan oman hyvän olon vuoksi.

Miksi et mene mukaan?

Koska trollaaminen on niin paljon kivempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tänäänkin pelkouutisiamme.

Tänään olemme selvin päin.

Vierailija
84/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde mukaan reippailemaan seuraavalla kerralla.

Näin. Ei mitään etukäteisilmoitusta, vaan kun mies laittaa ulkovaatteita päälle, niin sanot tulevasi mukaan. Sitten jatkat yhdessä lenkkeilyä ainakin viikon verra. Tuleeko miehelle tarve johonkin muuhun noin tunnin tekemiseen, kuten kaupassakäyntiin, kirjastoon yms.?

Todellisuudessa en suosittele stalkkausta. Kuntoilu on terveellistä. Mutta toisaalta tiedän miehen, joka petti vaimoaan juoksuharrastuksen varjolla. Oli todella pitkälle viety pettämisstrategia. Muutto toisele paikkakunnalle työhön jne.

Vierailija
85/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieskin käy joka ilta tunnin tai puolentoista lenkillä.

Ottaa jopa koirankin mukaan😁

Mun olisi pitänyt tajuta siitä, että mies EI ota koiraa mukaan. Siis tajuta, ettei kyse ollut lenkkeilystä vaan jostain muusta.

No kuulemma koira sidotaan puuhun seksin ajaksi. Se ei kieli omistajansa puuhia.

Vierailija
86/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän trolliuutiset on pahaita lukekaa niitä!!!!!

Vierailija
87/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt ohimennen millaisen lenkin tekee. Vai käveleekö lenkin välillä toisinpäin jne.

Vierailija
88/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus jossa alkoholista käytetään termiä alko on joko provo tai imbesillin kirjoittama - monesti molempia.

Vierailija
89/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieskin käy joka ilta tunnin tai puolentoista lenkillä.

Ottaa jopa koirankin mukaan😁

Mulla oli tapailumies, joka kävi luonani yleensä koiran iltalenkin yhteydessä. 

Vierailija
90/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin varattuun mieheen, tapasimme harrastuksen kautta ja tunsimme vetoa toisiimme Tapailimme ulkoilun merkeissä eri luontopoluilla ja kodilla ja laavuilla, vietimme aikaa ja tutustuimme eikä niissä tapaamisissa ollut seksistä kysymys vaan puhtaasti ihastumisesta ja tutustumisesta ja juttelusta. Nyt olemme yhdessä ja naimisissakin jo eli kyllä tuo ap:n tilanne vähän haiskahtaa

Vierailija
91/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy nussiis mua lenkillään, asun ihan teidän lähellä.

Vierailija
92/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
93/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 1-1,5h on liikaa. Mä menisin mukaan tai seuraisin häntä.

Vierailija
94/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista naista käy tapaamassa

Ai vain tapaamassa moisen vaivan jälkeen, kyllä se on 👉👄

Vierailija
95/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! Se On sinullekkin hyväksi liikunta- Lähde seuraavalla kerralla mukaan ei tarvi olla sohvaperuna !

Vierailija
96/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varattu ystävä ihastui tulisesti toiseen varattuun. Heillä on välimatkaa joten kummatkin ovat aloittaneet iltakävelyt. Eli pitkät kaipauspuhelut ja kuulumistenvaihdot käydään silloin.

Ystäväni lenkkeili ennenkin mutta tämä mies aloitti iltakävelyt vain sitä varten että sai soitella.

Vierailija
97/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kysynyt mukaan, eikä me muutenkaan tehä asioita yhdessä paitsi lomilla.

Ap

Sitten ehkä kannattaa miettiä suhteen tilaa uudelleen riippumatta siitä käykö mies lenkillä vai "lenkillä".

Vierailija
98/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika heti.

Vierailija
99/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin varattuun mieheen, tapasimme harrastuksen kautta ja tunsimme vetoa toisiimme Tapailimme ulkoilun merkeissä eri luontopoluilla ja kodilla ja laavuilla, vietimme aikaa ja tutustuimme eikä niissä tapaamisissa ollut seksistä kysymys vaan puhtaasti ihastumisesta ja tutustumisesta ja juttelusta. Nyt olemme yhdessä ja naimisissakin jo eli kyllä tuo ap:n tilanne vähän haiskahtaa

Kuinka kauan tapailitte, ennenkuin mies erosi? Miten mies erosi vaimostaan? Kauan hän oli tuon naisen kanssa? Eikö sinulle tullut luottamusongelmia eli miten uskalsit luottaa mieheen, kun näit, mihin hän kykenee = pettämään vaimoaan?

Vierailija
100/189 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cruisingmap.net/

Tutustu löytyykö miehesi keskustelemassa tällä palstalla, löytyy kartan avulla paikalliset gay kekkerit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi