Mies käy melkeen joka ilta kävelemässä yli tunnin. Pitäiskö mun epäillä jotain vilunkia?
Ollaan nelikymppinen aviopari. Mies on alkanut käydä ulkona kävelemässä iltaisin 1 - 1,5 tuntia. Joskus lenkkivaatteissa mutta usein ihan tavallisissa vaatteissa. Sen jälkeen menee aina suihkuun.
Kun olen tivannut asiasta, hän vaan sanoo että on alkanut huolehtia kunnostaan liikkumalla.
Mutta minä vähän ihmettelen kun esim ruokailu ei ole muuttunut. Alkoa ei kyllä ole juonut kuin pikkujouluissa viimeksi, tai näin ainakin väittää. Miehiin kun ei ihan voi luottaa, niin voisko tässä olla jotain takana esim tapaileeko toista naista?
Kommentit (189)
Kävely on kyllä jotakin sellaista, mikä tekee ihmisestä tooodella epäilyttävän. Mut ymmärtäähän sen, jos on auto kasvanut perseeseen kiinni jo nuorena.
Anna lahjaksi aktiivisuusranneke jonka olet etukäteen linkittänyt myös omaan puhelimeesi asennetuun sovellukseen.
Ne tyypillisesti pitävät kirjaa siitä missä on käyty kävelemässä.
Samaan syssyyn kannattaa kanssa varata itsellesi aika psykologille.
Minä kävin erään auhteen alussa pyörälenkeillä ja nainen alkoi epäilemään aivan kuten ap. Kerran en vain vain palannut sieltä pyörälenkiltä. En halua olla tekemisissä mt-ongelmaisten kanssa.
Jokos tähän caseen on tullut ratkaisu? En vaan viitsi lukea koko ketjua läpi🙂
Ap'een aloituksen luin ja eka ajatus se että työterveyshuollossa tai muuten lääkäri patistanut että kantsis liikkua. Jos tunti menee lenkissä niin se meinaa noin 5-6km lenkkiä mikä on juuri sopiva päivittäiseksi kävelylenkiksi.
Itse ruukaan päivittäin kävellä n.4km ja siinä menee 45min.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miestäsi kehottaisin jättämään sen emakon.
Kyllä kai ap.n juttu on jo tähän mennessä selvinnyt? Vois kai laittaa tänne tietoa, mistä oli kyse ja miten menee nyt, kiitos.
Epäile ihmeessä, ja ala myös käyttäytyä kontrolloivasti. Tuhoa suhteesi.
Haiseeko kaliisit sillille?