Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmään jatkuvasti miehiä tapaillessani siihen, että kysyessäni onko meillä kaikki ok, minulle ei kerrota totuutta

Vierailija
17.01.2023 |

Tapailen miestä, kysyn onko kaikki ok, onko asioita joista olisi hyvä puhua? "Ei ei, kaikki meillä ok..." Kunnes räjähtää. En voi luottaa miesten sanaan. Olen ollut sinkku nyt vuoden ja tätä ennen entinen miesystävä raivosi, jos olisi stressaantunut eikä osannut kommunikoida jos kysyin asioista. Onko vika minussa vai kulttuurissamme, jossa vaietaan ja täytyy lukea rivien välistä?

Kommentit (31)

21/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet ajautunut suhteisiin joissa toinen ei kommunikoi. Sun pitää lopettaa ajelehtiminen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen oikeasti haluaa kuulla ja kuunnella miehiä uhriutumatta välittömästi itse.

Miehille sanotaan, että pitää puhua tunteistaan, mutta kukaan ei oikeasti näytä haluavan kuunnella.

Ja juuri tästä syystä miehet eivät puhu. Puhuminen on naisille, joiden tunteita pitää kuunnella loputtomiin. Naiset haluavat kuulla vain heihin liittyviä positiivisia tunteita miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdintaa. Ei kukaan ymmärrä mitä tarkoitat sanalla ok, ja miksi ei olisi hyvin asiat. Ja mitä asioita tarkoitat Tarkalleen josta haluaisit puhua, olisi hyvä sanoa miehelle. Ei toinen tajua mitään, jos kysymys on suurpiirteinen. Jos miehet raivoavat olet väärässä seurassa, hae eri paikasta miehet ja ei-juovat. Tutustu luonteeseen etukäteen kauemmin, ennen kuin asuu samassa, pitkään.

Miten ap siis voisi tietää mikä asia miehen mielestä suhteessa on huonosti, jotta hän osaisi sitä exaktisti kysyä? Ap:han kysyy juuri siksi että onko kaikki ok, että mies kertoisi jos ei ole.

On pikkuisen liikaa vaadittu, jopa naiselta, että hänen pitäisi nenän asennosta päätellä vaivaako miestä se kun nainen ei eilen illalla tehdäyt hänelle leipää samalla kun teki itselleen, vai se että viime kesänä ap kävi saunasta alasti uimassa ja naapurin ukko ehkä näki sen. 

Vierailija
24/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen oikeasti haluaa kuulla ja kuunnella miehiä uhriutumatta välittömästi itse.

Miehille sanotaan, että pitää puhua tunteistaan, mutta kukaan ei oikeasti näytä haluavan kuunnella.

Kyllä kuuntelisi, mutta miehet ei puhu tunteistaan. Sitä kyllä syyllistetään kaikkia muita ja haukutaan kaikki muut, mutta sitä omaa osaa tapahtumissa harvempi mies ymmärtää. Heillä on niin syvällä se uhrimentaliteetti ettei osaa edes pysyä aiheessa kun menee levy päälle. Ja se kun oppisi edes erottamaan sanan tunne ja sanan tapahtuma eron. Ne on täysin eri asioita. Tunnekasvatusta on annettu vuosikymmeniä, joten kyllä pitäisi olla jo tunteistaan puhuva sukupolvi olemassa, useampikin.

Vierailija
25/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tästä syystä miehet eivät puhu. Puhuminen on naisille, joiden tunteita pitää kuunnella loputtomiin. Naiset haluavat kuulla vain heihin liittyviä positiivisia tunteita miehiltä.

On kuultu ihan tarpeeksi näitä miesten negatiivisia tunteita, jotka on alatyylistä haukkumista. Se, että keksii puolisostaan maailman rumimpia nimityksiä ei ole kuitenkaan tunteista keskustelua vaan henkistä väkivaltaa.  

Vierailija
26/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä jos mies kertoisi totuuden? Että ei, meillä ei ole kaikki OK, koska kuorsaat, koska alapääsi haisee, koska olet ruuan suhteen nirso, koska olet lihava etkä suostu tekemään asialle mitään, koska keskustelunaiheet kanssasi liikkuvat linjalla Jari Sillanpää ja Amanda Harkimo, koska minua nolottaa kulkea kanssasi kadulla, koska kaverini inhoavat sinua jne.

Olisitko silloin iloinen, että mies kertoo totuuden?

Ilman muuta, moniin asioihinhan voi vaikuttaa, kuten näihin hengen haisemiseen, lihavuuteen ja kuorsaamiseen vaikka. Mielellään huutamatta ja asia kerrallaan. Ja vastavuoroisesti.

Tästä esimerkistä muuten näkee hyvin, että ikinä ei pidä tyytyä mihinkään suhteeseen, se aiheuttaa vain negatiivisia tunteita.

Vierailija
27/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuultu ihan tarpeeksi näitä miesten negatiivisia tunteita, jotka on alatyylistä haukkumista. Se, että keksii puolisostaan maailman rumimpia nimityksiä ei ole kuitenkaan tunteista keskustelua vaan henkistä väkivaltaa.  

Ja tässä oikein tyyppiesimerkki naisesta, joka ei taatusti ole kiinnostunut miesten ajatuksista, tuntemuksista ja näkemyksistä. Tosiaanko luulet ja väität, ettei miehillä ole muuta sanottavaa, mitä oletat palstan perusteella? Naisetko täällä käyttäytyy paremmin? Onko sen perusteella hyväksyttyä yleistää koskemaan kaikkia naisia? Tiedätkö edes kirjoittajan sukupuolen?

Olen tuo ensimmäisen lainatun kommentin kirjoittaja. Olenko nainen vai mies?

Vierailija
28/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuntelisi, mutta miehet ei puhu tunteistaan. Sitä kyllä syyllistetään kaikkia muita ja haukutaan kaikki muut, mutta sitä omaa osaa tapahtumissa harvempi mies ymmärtää. Heillä on niin syvällä se uhrimentaliteetti ettei osaa edes pysyä aiheessa kun menee levy päälle. Ja se kun oppisi edes erottamaan sanan tunne ja sanan tapahtuma eron. Ne on täysin eri asioita. Tunnekasvatusta on annettu vuosikymmeniä, joten kyllä pitäisi olla jo tunteistaan puhuva sukupolvi olemassa, useampikin.

Kuulostat joo todelliselta kuuntelijalta ja ymmärtäjältä. PLIIS. Heti alkoi haukkuminen ja yleistäminen.

Et ota edes koko ilmiötä tosissaan. Ei se sinua kiinnosta kokeeko miehet noin vai ei. Sinähän sen tiedät, ettei se ole totta.

Vierailija
29/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos mies kertoisi totuuden? Että ei, meillä ei ole kaikki OK, koska kuorsaat, koska alapääsi haisee, koska olet ruuan suhteen nirso, koska olet lihava etkä suostu tekemään asialle mitään, koska keskustelunaiheet kanssasi liikkuvat linjalla Jari Sillanpää ja Amanda Harkimo, koska minua nolottaa kulkea kanssasi kadulla, koska kaverini inhoavat sinua jne.

Ilman muuta, moniin asioihinhan voi vaikuttaa, kuten näihin hengen haisemiseen, lihavuuteen ja kuorsaamiseen vaikka. Mielellään huutamatta ja asia kerrallaan. Ja vastavuoroisesti.

Tästä esimerkistä muuten näkee hyvin, että ikinä ei pidä tyytyä mihinkään suhteeseen, se aiheuttaa vain negatiivisia tunteita.

🤣🤣🤣 Ketkä uskoo, käsiä pystyyn??

Vierailija
30/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet myöntää somessa etteivät kaipaa naista muuhun kuin kodinhoitajaksi ja synnytykseen. Varaton mies ei voi ryhtyä kumppanuusvamhemmaksi. Siksi koittaa hakea reikää. Pysyisin sinkkuna.

Vierailija
31/31 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Tuollaisen vuodatuksen edessä ei olisi paljon muuta sanottavaa, kuin se, että miksi olet siinä vielä, kuka pakottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän