Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se olis asuntolaina maksettu, mitäs mää nyt teen ylimääräisellä rahalla?

Vierailija
16.01.2023 |

800€ ylimääräistä rahaa joka kuukausi, ostaisinko kissalle jotain kivaa lelua?
Talokaan ei oikeen tarvi mitään remonttia ja autokin vasta 1v vanha.
En tykkää edes matkustella.

Sinkkumiekkonen 41

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai aio asua nykyisessä kämpässä lopun ikääsi? Alat säästää isompaan, parempaan, hienompaan.... Onko sulla mökkiäkään? Tai siellä upeaa venettä?

Voi voi, noita rahanreikiä on vaikka kuinka!

Voit myös lahjoittaa ylimääräisen 800€ jollekin köyhälle joka kuukausi.

Näin saat sädekehän pääsi ympärille ja tulet kuulemaan enkelten laulua.

Kyllä tässä viihtyy loppuelämänkin hyvin, asunto jo nyt liian iso. Mökistä on puolikas veljen kanssa ja ihan ok venekin rannassa.

Sinkkumiekkonen 41

Oletko ollut parisuhteessa, milloin viimeksi?

Asuiko Hän tuossa nyt maksetussa asunnosssa?

Vierailija
22/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitat köyhille. Vieläpä sellaisille, jotka tekevät pentuja vähintään sen 6kpl ja loisivat muiden rahoilla.

Eikös täällä yleensä näin vaadita?

Siistippä kielenkäyttöäsi aikuinen ihminen...ei ole hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piensijoittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tarvitse mitään, alat säästää ja sijoittaa. Työt voi loppua huomenna tai voit vaikka kaatua ja päätyä työkyvyttömäksi. Sen jälkeen rahalle voi olla käyttöä.

Työkyvyttömyyseläkkeeseen lasketaan tulevan ajan ansiolisä. Eli eläke lasketaan niin kuin olisit tehnyt täyden työuran nykyisessä, ehkä hyväpalkkaisessa työssä.

Ei tk-eläkkeelle 'joutuminen' ole välttämättä taloudellinen katastrofi, jos on jo ehtinyt kouluttautua ja olla työelämässä.

Esim. minä jäin jo nuorena tk-eläkkeelle, mutta olen hankkinut eläkkeelläollessa useita asuntoja. Sen lisäksi matkustellut, harrastanut ym.

Tuohonko kannattaa luottaa, eikä kannata itse panostaa tulevaisuuteensa? Entä jos päätyykin työttömäksi, eikä työkyvyttömyyseläkkeelle? Jälkimmäisessäkin tapauksessa voidaan edellyttää uudelleenkouluttautumista ja siitä jos kieltäytyy, niin rahalle olisi jälleen tarvetta.

Miksi olet noin nega ja tosikko? Auttaisiko raha sinua?

Ennemminkin turvallisuushakuinen. Toki rahat voi aina pistää menemään ja luottaa, ettei ikinä tapahdu mitään ikävää. Tai voihan minimalisti nauttia perustoimeentulotuella elämisestä. Minä saan rahalla monia asioita, joista nautin.

Vierailija
24/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai aio asua nykyisessä kämpässä lopun ikääsi? Alat säästää isompaan, parempaan, hienompaan.... Onko sulla mökkiäkään? Tai siellä upeaa venettä?

Voi voi, noita rahanreikiä on vaikka kuinka!

Voit myös lahjoittaa ylimääräisen 800€ jollekin köyhälle joka kuukausi.

Näin saat sädekehän pääsi ympärille ja tulet kuulemaan enkelten laulua.

Kyllä tässä viihtyy loppuelämänkin hyvin, asunto jo nyt liian iso. Mökistä on puolikas veljen kanssa ja ihan ok venekin rannassa.

Sinkkumiekkonen 41

Oletko ollut parisuhteessa, milloin viimeksi?

Asuiko Hän tuossa nyt maksetussa asunnosssa?

8 vuotta olin parisuhteessa, ei asuttu tässä.

2 vuotta olen ollut sinkkuna.

Sinkkumies 41

Vierailija
25/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala maksaa mun asuntolainaa pois jos et mitään muuta käyttöä rahoillesi keksi! Menisi hyvään tarkoitukseen kuitenkin.

Mulle voisi lainata 20 euroa,sillä saa ruoat pitkäksi aikaa....

Vierailija
26/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tilillä vielä tilaa.

Vierailija
27/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen kannattaa. Osan voi lahjoittaa hyvään tarkoitukseen, jos haluaa itselleen hyvän mielen.

Vierailija
28/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi laitat terveiset rysyille esim. M982 Excalibur ammuksen kylkeen teksti 700 eurolla.

Vierailija
29/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tarvitse mitään, alat säästää ja sijoittaa. Työt voi loppua huomenna tai voit vaikka kaatua ja päätyä työkyvyttömäksi. Sen jälkeen rahalle voi olla käyttöä.

Työkyvyttömyyseläkkeeseen lasketaan tulevan ajan ansiolisä. Eli eläke lasketaan niin kuin olisit tehnyt täyden työuran nykyisessä, ehkä hyväpalkkaisessa työssä.

Ei tk-eläkkeelle 'joutuminen' ole välttämättä taloudellinen katastrofi, jos on jo ehtinyt kouluttautua ja olla työelämässä.

Esim. minä jäin jo nuorena tk-eläkkeelle, mutta olen hankkinut eläkkeelläollessa useita asuntoja. Sen lisäksi matkustellut, harrastanut ym.

Tuohonko kannattaa luottaa, eikä kannata itse panostaa tulevaisuuteensa? Entä jos päätyykin työttömäksi, eikä työkyvyttömyyseläkkeelle? Jälkimmäisessäkin tapauksessa voidaan edellyttää uudelleenkouluttautumista ja siitä jos kieltäytyy, niin rahalle olisi jälleen tarvetta.

Miksi olet noin nega ja tosikko? Auttaisiko raha sinua?

Ennemminkin turvallisuushakuinen. Toki rahat voi aina pistää menemään ja luottaa, ettei ikinä tapahdu mitään ikävää. Tai voihan minimalisti nauttia perustoimeentulotuella elämisestä. Minä saan rahalla monia asioita, joista nautin.

Toiset uskaltavat elää ja luottavat siihen, että elämä kantaa, kaikesta selviytyy. Se onnistuu, kun ihmisen perusturvallisuus on kunnossa.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mitä tapahtuu välissä, on suuri seikkailu.

Vierailija
30/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät odottamaan, kun alkaa pakkolunastukset ylivelkaisilla ja osta lisää asuntoja 1/3 osalla arvosta, näin -90 luvulla kun korot paukkuivat yli 15% niitä aikoja odotellessa säästät!

Vierailija
31/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäät tietysti, ettei mene hukkaan.

Vierailija
32/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kävin muutamalla ulkomaan harrastusmatkalla mutta kyllästyin siihen nopeesti. Nyt vaan kerään sukanvarteen.

Vierailija
33/33 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kissalle nyt pari elävää hamsteria leikkikaluiksi, mutta se söi jo toisen.

Sinkkumiekkonen 41