Nainen! Oletko koskaan käynyt yksiksesi KUUTAMOUINNILLA?
Kommentit (25)
Kuutamouinnilla en, mutta yöuinnilla kyllä.
Vanhempi siskoni asui silloin Rovaniemen Nivankylässä miehensä kanssa, juuri menneet naimisiin ja mies sai töitä sieltä suunnalta metsäkoneasentajana.
Olin heidän luonaan pari viikkoa kesällä ja kävin yöuinnilla joka yö Ounasjoessa joka virtasi siinä melkein vieressä.
Sitä olisi kai pitänyt tajuta pelätä, että joessa on todella voimakas virtaus, ei ihan rannalla mutta kun ui hieman syvemmälle. Mitä muuta minun olisi pitänyt pelätä?
Lehmät jotka siinä rantalaitumella oli päiväsaikaan vietiin yöksi navettaan joten niitäkään ei tarvinnut varoa.
Joka kesä kesämökilläni. Ja en pelkää, miksi pelkäisin?
Joka kesä käyn yöuinnilla tai ilta-uinnilla, miksi sitä pitäisi pelätä?
Haluaisin kyllä, rakastan kuutamoa ja yötä, mutta ei ole tullut tilaisuutta ja toisaalta vesiympäristöä vähän pelkään, siis jos yksin menisin. Voin kyl mennä yksin metsään katsomaan kuuta ja kuuntelemaan vaikka suden tms eläinten ääniä yöllä, mutta en niinkään veteen. Metsänkeiju!
Teininä tuli käytyä tyttöjen kanssa. Kulki kovana viileässäkin vedessä. Sormettaa sai parhaassa tapauksessa panetus jäi.
En ole. En ole tehnyt oikein mitään muutakaan yksin koskaan.
Pihalla istun paljussa yksin, mutta sitä ei kai lasketa tähän?
Minä jouduin aina kantamaan tyttöystäväni veteen ja vedestä pois kun hän pelkäsi hiekkapohjaa .....motiivia ja todelisuutta en tietenkään milloinkaan koskaan kyseenalaistanut. Sehän olisi kertonut, että olen ultratyperys jos kyselisin tai epäilisin.
Vierailija kirjoitti:
Teininä tuli käytyä tyttöjen kanssa. Kulki kovana viileässäkin vedessä. Sormettaa sai parhaassa tapauksessa panetus jäi.
No jos saan kertoa niin sormetus ei toimi sillä janon samuttaminen tarjoamalla juomista ei jätä janoa jäljelle.
Jyväskylän Tuomiojärvellä. Sekä yksin että kaksin.
Olen käynyt Espoossa, Hattulassa ja Vehmersalmella monta kertaa.
Kyllä. Asun mökissä, järven rannalla.
Kävin Kauhanevan suolammessa keskellä yötä, kuutamolla. Oli huikea tunnelma.
Miehenä sukellan joskus selälläni. 'Snorkkeli" on kovana vedenpinnan yläpuolella että saan happea. Pystyn sukeltamaan tällä menetelmällä noin kilometrin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suohirviö?
Vierailija kirjoitti:
Eiks suovesi haise pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suohirviö?
Olen jäävi vastaamaan. Asun kyllä kuivalla maalla.
En pystyisi. Olen nähnyt tappajahain liian monta kertaa. Jos vesi on sameaa ja jalat eivät ulotu pohjaan, mulle tulee tunne että siinä on syvää vettä alla ainakin 50 metriä ja se hai tulee sieltä alapuolelta suu auki kuten leffajulisteessa.
🇺🇦🇮🇱
En ja en