Onko kellään muulla lasta, joka imee aivan kaikki mehut sinusta?
Vaikka lapsi on tietenkin rakas ja ihana. Mutta joko temperamentiltaan tai käyttäytymiseltään sellainen, että imee aivan kaikki mehut, ja illalla on itsellä olo kuin loppuun puristetulla tiskirätillä. Enkä tarkoita nyt mitään, että lapsi olisi tahallaan pahanteossa.
Kommentit (32)
Ei ole, mutta sellainen vaimo on.
Onko sillä lapsellasi pidentyneet ja terävät yläkulmahampaat, tuli vaan mieleen...?
Te joilla on tuollainen puoliso. Miksi olette edelleen yhdessä?? Puolisosta voi erota, lapsesta ei.
Ei vaikka kaksi voimakastahtoista lasta onkin ja toinen on tosi temperamenttinen ja toinen tosi herkkä. Hyvin nopeasti heidän kanssaan oppi oikean tavan olla vanhempi eikä mehut mene heidän kasvattamisessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikka kaksi voimakastahtoista lasta onkin ja toinen on tosi temperamenttinen ja toinen tosi herkkä. Hyvin nopeasti heidän kanssaan oppi oikean tavan olla vanhempi eikä mehut mene heidän kasvattamisessaan.
Anna hyviä vinkkejä. Minä nimittäin en ole oppinut.
T. Väsynyt ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hyviä vinkkejä. Minä nimittäin en ole oppinut.
T. Väsynyt ap
En yritä estää tunteenpurkauksia tai poisselittää niitä. En väännä tai tappele, periksi annan jos huomaan itse ettei mun kiellolla tai komentamisella ole muuta perustetta kuin oma päätös ja lapsella on vahvempi pointti. Rangaistuksia ei ole, seuraamukset kyllä. Ohjaam rauhoittumaan, en harhauta. Tsemiä, hyvin sä vedät!
Tytär 2v4kk.
On pahassa uhmaiässä, eikä tuota vielä kokonaisia lauseita, yksittäisiä sanoja tulee, mutta kommunikoinnin vaikeus tuottaa hänelle usein harmistusta.
Hän on myös hyvin temperamenttinen ja haluaa olla lähellä 24/7.
Tykkää rymyleikeistä. Nyt viimeisen kuukauden sisällä on alkanut esineiden heittely. Nappaa siis minkä vain liki olevan esineen käteensä ja paiskaisee maahan.
Torut eivät auta, jäähy ei auta.
Nukahtaminen on haastavaa. Nyt hieman helpompaa, kun hän siirtyi nukkumaan perhepetiin.
Lapsen isä, mieheni on paljon poissa kotoa töiden takia.
Ikävä tilanne, jolle ei nyt voi mitään.
Lapsi siispä tarrautuu minuun, eikä vessaankaan pääse yksin.
Kyllä tässä on mehut aika lopussa :D
Olipa ikävästi sanottu omasta lapsesta.
Mulla on vähän tuommonen mies. Rakas mutta välillä niin rasittava. On kuin joku ylettömän miellyttämishaluinen bordercollie, jonka pitäisi saada olla koko ajan tekemässä jotain.
Mä uuvun.