Saako sunnuntai-iltana juoda viiniä jos seuraavana päivänä on töitä?
Ostin punaviinipullon perjantaina, muttei tehnyt mieli juoda silloin eikä eilenkään. Avasin pullon äsken ja kyllä maistuu hyvälle. Mutta mitä mieltä te olette, onko paheksuttavaa juoda sunnuntaina kun huomenna on töitä
Kommentit (48)
Sain äidiltä kerran huudot ja haukut, että olen alkoholisti kun join työviikolla arkipäivänä 2 lasia viiniä. Kumma, että se olisi ollut ok kuitenkin viikonloppuna.
No, raivosi se äiti siitäkin kun olin teini-ikäisenä piilottanut keksipaketin vaatekaappiini.
No aika outoa olisi ryypätä ennen työpäivää.
Saa jos pää ja kroppa kestää (omani ei kestä.) Entä saako KUOLLA V*TUTUKSEEN koska huomenna töitä, tulispa sydäri ja veis
Saa.
Just lopetin viininjuonnin kun pullo tyhjeni. Aamulla klo 09 opettamassa lapsia.
Tämmöinen harkinta on annettu kansalaisen itse päätettäväksi.
Kunhan olet aamulla työkunnossa.
Minä korkkaan viinipullon silloin, kun minusta siltä tuntuu, oli päivä mikä tahansa. En kuitenkaan koskaan juo koko pullollista, 1-2 lasillista riittää.
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Just lopetin viininjuonnin kun pullo tyhjeni. Aamulla klo 09 opettamassa lapsia.
Sama, mutta opetus alkaa klo 0930.
Pari saunakaljaa ja lasillista punkkua. Nyt nukuttaa hyvin.
En tajuu teitä. 🤣 Mä jos juon niin en pysty nukkumaan ja seuraava päivä on yhtä torkkumista. Unenlaatu on niin huonoa. Pakko juoda jo perjantaina, että kykenee töihin maanantaina.
Juomine alkoi perjantaina ja jatkui lauantaina ja nyt täyttyy var,aam alkaa kohta jarruttelemaan, että on aamulla ajo kunnossa ja töissä ysiltä. Tai sit täyty soittaa että oon kipeenä enkä,pääse töihin
Koko pullo on kuusi annosta alkoholia. Itse en voisi juoda koko pulloa jos aamulla herätys aikaisin.
Just saunassa join kaks lonkeroa enkä koe minkäänlaista huonoa omatuntoa. Ei nouse päähän niin olen työkuntoinen aamulla.
Eli jos pää kestää eikä tissuttelu siirry alkoholismin suuntaan niin anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Sano HUUGO!
Meillä on kylläkin sellanen sääntö, että töihin tullessa, ei saa olla alkoholia veressä.
Jos ap on juonut pullollisen viiniä, täysin yksin, ja pullon alkoholi% on ollut vaikka 13-14 %.
niin onko alkoholi ehtinyt kokonaan poistua elimistöstä, jos työt alkavat asamulla klo 8.
Riippuu tietysti siitäkin, mihin aikaan ap on alkanut viiniä lipittää.
Vierailija kirjoitti:
Koko pullo on kuusi annosta alkoholia. Itse en voisi juoda koko pulloa jos aamulla herätys aikaisin.
Ei tietenkään voi.
Aikuinen ihminen voi juoda niin monta pulloa kuin haluaa. Pitkin päivää ja joka päivä jos niin valitsee.
Vapaapäivä on vapaapäivä, tee mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Kannattaa välttää lauseita, joissa on h, tai sihahtaa s. Laita maski. Niin, ja muista pestä punaviiniviikset pois.
Pakkoko sitä on koko pullollista yhtä kyytiä vetää jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Just lopetin viininjuonnin kun pullo tyhjeni. Aamulla klo 09 opettamassa lapsia.Kannattaa välttää lauseita, joissa on h, tai sihahtaa s. Laita maski. Niin, ja muista pestä punaviiniviikset pois.
Eka tunnilla, jos särkee päätä, laitan lapset pari- tai ryhmätöihin, niin ei tartte itse paljoa puhua, kuuntelee vaan niiden purut.
Anna mennä, ei yksi viinipullo enää aamulla veressä näy, vaan alkoholi haihtunut. Itse olen kuljetusalalla ja otin pikkukännit tänään, laskin että aamulla olen vesiselvä.