Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sunnuntai-iltana juoda viiniä jos seuraavana päivänä on töitä?

Vierailija
15.01.2023 |

Ostin punaviinipullon perjantaina, muttei tehnyt mieli juoda silloin eikä eilenkään. Avasin pullon äsken ja kyllä maistuu hyvälle. Mutta mitä mieltä te olette, onko paheksuttavaa juoda sunnuntaina kun huomenna on töitä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä työssä olet? Jos jossain kakkaduunissa jossa ei saa edes palkkaa niin että saisi ruokaa pöytään niin anna männa vaan.

Olen valtion asiantuntijahommissa ja teen etätyötä, onneksi. Ei siis tarvitse huolehtia ajokunnosta.

En ajatellut koko pulloa vetää ellei ilta venähdä.

Ap

Olen valtion asiantuntija hommissa. Kävelen töihin virastoon yhdeksäksi. Sitten aamukaffelle ja lounaalle ja iltapäiväkaffelle. Ihan sama juonko 1-3 viinipulloa tänään. Kukaan ei huomaa vaikken olisi töissä ollenkaan tai en tekisi siellä huomenna mitään.

Mä join eilisiltana pullon kossua ja kohta juon pari-kolme tasoittavaa lonkeroa ja meen sitten ratikalla duuniin. Oon kanssa valtion hommissa ertyisasiantuntijana, pienessä sievässä tulee hyviä ideoita joilla voi sitten pomot kyykyttää ruohonjuurityöntekijöitä.

Vierailija
42/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä on koko pullollista yhtä kyytiä vetää jestas sentään.

No ei aamulla ysiltä ,itään hätää ole, vaikka koko litran pullollinen viiniä meni.

Missä myydään litran viinipulloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei aamulla ysiltä ,itään hätää ole, vaikka koko litran pullollinen viiniä meni.

Esim. Alkossa. Torvi

Vierailija
44/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen normaalisti alkoholia käyttävän ei tarvitse täällä päteä viiniensä kanssa. Vähän samanlaista uhoa, kuin tyyppillisellä suomalaisella juopolla. Jos osaa käyttää alkoholia ei tarvitse keneltäkään kysellä. Taitaa olla alkkisongelma.

Vierailija
45/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ammatistakin, milloin saa alkoholia ottaa. Useat lentoyhtiöt ei salli lentävälle henkilökunnalle alkoholinkäyttöä seuraavaa työvuoroa edeltävän 24 tunnin aikana.

Vierailija
46/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä työssä olet? Jos jossain kakkaduunissa jossa ei saa edes palkkaa niin että saisi ruokaa pöytään niin anna männa vaan.

Olen valtion asiantuntijahommissa ja teen etätyötä, onneksi. Ei siis tarvitse huolehtia ajokunnosta.

En ajatellut koko pulloa vetää ellei ilta venähdä.

Ap

Olen valtion asiantuntija hommissa. Kävelen töihin virastoon yhdeksäksi. Sitten aamukaffelle ja lounaalle ja iltapäiväkaffelle. Ihan sama juonko 1-3 viinipulloa tänään. Kukaan ei huomaa vaikken olisi töissä ollenkaan tai en tekisi siellä huomenna mitään.

Mä join eilisiltana pullon kossua ja kohta juon pari-kolme tasoittavaa lonkeroa ja meen sitten ratikalla duuniin. Oon kanssa valtion hommissa ertyisasiantuntijana, pienessä sievässä tulee hyviä ideoita joilla voi sitten pomot kyykyttää ruohonjuurityöntekijöitä.

Siellä varmaan HR valmiina odottelee sinua ja lähtee taluttamaan sinua työterveyteen puhallutukseen. Sinulla onkin sitten edessä kaikenlaista kivaa keskustelu- ja hoitohumppaa, sillä valtiolla nämä asiat otetaan vakavasti, koska jokainen työkyvyttömäksi alkoholisoitunut on kallis lasku valtiolle eli työnantajallesi. Mukavaa työviikkoa!

Vierailija
47/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi pari ruoan kanssa, ei enempää.

Vierailija
48/48 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Alkossa. Torvi

Eiks ne oo semmoisia pahvitötsiä ne litraiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi